یراق آلات

0

یراق آلات

یراق آلات با هر نوع مدل و هر نوع طرح در اشیا های موجود در زندگی ما حضور دارند. همه ی سازه های چوبی از جمله سرویس خواب، کابینت ها، کمدها و در ها و… به طور وسیع برای عملکرد بهتر نیازمند یراق آلات است. یا به بیانی بهتر در ساخته شده با بهترین و مرغوب ترین ماده ی اولیه عملا بدون داشتن دستگیره و لولا قابل استفاده نخواهد بود. همین امر حضور یراق گوناگون را در زندگی ما برجسته تر می کند. کابینت استفاده شده در آشپزخانه بعد از مدتی امکان دارد از لحاظ باز و بست شدن و دستگیره ها مشکل داشته باشد به همین دلیل کیفیت یراق آلات موجود در همه ی محصولات به کیفیت نهایی محصول مرتبط می شود. در این قسمت به معرفی برخی از مدل های یراق آلات پرداخته شده و نکات کلیدی در مورد خرید بهتر این محصولات ارائه گردیده شده است.

مدل های یراق آلات

یراق آلات گوناگونی در بازار به فروش می رسد. مدل های یراق بر حسب کیفیت و طرح به کار رفته برای ساخت آن ها همواره توسط خریداران این محصولات مورد ارزیابی قرار می گیرد. در این قسمت به معرفی برخی از مدل های یراق آلات پرداخته ایم با آشنایی از مدل های یراق آلات می توانید هنگام خرید با توجه ه بودجه ی موجود و کیفیت در خواستی محصولات بهتری را خریداری کنید.

یراق آلات UPVC: یراق آلات UPVC که شامل یراق آلات تهیه شده برای در و پنجره می باشد. با توجه به مزیت به کار بردن پلیمر UPVC و زیست سازگاری این محصول اخیرا بازه ی وسیعی از یراق آلات به این گروه اختصاص داده می شود. اسپانولیت از مهمترین یراق آلات درب می باشد و در صورتیکه برای ساخت آن از مواد اولیه و آلیاژ مناسبی استفاده نگردد. از کار افتادن چرخ دنده ها و افزایش فشار به روی دستگیره و سرانجام عدم کارایی درب محتمل ترین گزینه است. لازم به ذکر است که در های ساخته شده از یوپی وی سی نیز نیازمند راق آلات مخصوصی است.

دستگیره ها نیز به عنوان مهمترین یراق آلات دارای مدل های گوناگونی است. به طور مثال دستگیر کابینت ۳A-PLUS مدل ۱۰۵۱ جزو جدیدترین دستگیره های به فروش رسیده در بازار جهانی است. این دستگیره ها عملکرد و کاربرد آسانتر دارند و همچنین ظرافت و مقاومت بالای آن ها از جمله ویژگی های برجسته ی این نوع دستگیره ها است. این دستگیره ها به صورت دو تکه نیز قابل خرید می باشد. مدل های گوناگونی نیز برای دستگیره های دو تکه ۳A-PLUS وجود دارد که هر کدام ظاهر متفاوتی دارد. علاوه بر مدل یاد شده همین دستگیره ها با مدل HP100 نیز به فروش می رسند که ظاهری کلاسیک و سنتی دارند و تنوع رنگ های متفاوتی از آن ها را می توان در بازار پیدا کرد.

خرید انواع مدل های یراق آلات

به علت تنوع وسیعی از مدل های یراق آلات، خریداران گزینه های مختلفی را برای انتخاب در دست دارند. ولی آنچه که هنگام خرید یک مدل خاصی از یراق باید در نظر گرفته شود کیفیت و عملکرد و سپس زیبایی و دکوراسیون مورد نیاز است. به عنوان مثال دستگیره کابینت اچ کی مدل ۵۹۷- ۲۵۶ به حالت آبکاری شده می باشد و به عنوان دستگیره ی کشو های کابینت مورد استفاده قرار می گیرند این نوع دستگیره ها طاهری سنتی و کلاسیک دارند و با وجود کیفیت مناسب برای دکوراسیون یک آشپزخانه ی مدرن مناسب نیستند.

ولی دستگیره های کابینتی یوزین مدل ۱۰۵- ۱۲۸ با ظاهری ظریف و شیک برای دکوراسیون مدرن به کار رفته در اشپزخانه بسیار مورد پسند می باشد. به همین دلیل هنگام خرید انواع یراق آلات برای تهیه و ساخت سازه های گوناگون باید همه ی موارد ذکر شده در قسمت بالا را به طور جدی مورد بررسی قرار داد. دستگیره ی کشو ایلیکا می تواند با دستگیره های کابینتی یوزین تناسب ظاهری مطلوبی داشته باشد و همچنین دستگیره ها با توجه به جنس و ساختار، دوام بسیار خوبی دارند. کشو های یک کابینت روزانه بارها و بارها باز و بسته می شود به همین دلیل کیفیت یراق آلات به کار رفته برای ساخت آن ها باید مناسب باشد.

عملا کارکرد و کارایی بسیاری از سازه های ساخته شده در مرحله ی نخست به یراق موجود در آن ها وابسته است؛ و خرابی های به وجود آمده در طول زمان مصرف ابتدا به همین محصولات جانبی مربوط می شود به همین دلیل کیفیت آن ها در کیفیت محصول نهایی نقش به سزایی دارد. و اصولا برای افزایش کیفیت هر محصول باید از یراق مرغوب تری استفاده شود

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک یراق آلات مراجعه کنید.

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد