یراق آلات  akpen ترکیه ای

0

یراق آلات  akpen ترکیه ای

یراق آلات akpen ترکیه ای  یکی از مهمترین تولید کنندگان یراق آلات ترکیه ای  می باشد . که با داشتن کیفیت بسیار عالی توانسته است جایگاه ویژه ای در بازارهای جهانی پیدا کند . فروش یراق آلات آکپن هم به صورت عمده و هم به صورت جزیی  به فروش می رسد . این محصولات  برجسته ترین یراق آلات ترکیه ای  موجود در بازار است که دارای استاندارد ها و ایمنی های فوق العاده است .

لولاهای گوناگون از جمله لولاهای درب قابل تنظیم و لولاهای پنجره و لولاهای رگلاژی تک حالتی از مهمترین یراق آلات تولید شده توسط این تولید کنندها است .  در بین محصولات تولید شده توسط آکپن انواع ریل ها و دستگیره های گوناگون وجود دارد که هر کدام از آن ها با طرح های گوناگونی ساخته شده اند و به طور وسیع برای ساخت سازه های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد .

یراق آلات kale kilit ترکیه ای

یراق آلات  akpen ترکیه ای شرکت تولیدی کاله کلیت ترکیه ای از دیگر تولید کنند گان معتبر یراق آلات ترکیه ای  می باشد ‌ که با برخی از شرکت های ایرانی همکاری های وسیعی دارند . این شرکت نیز برای به نمایش گذاشتن انواع محصولات تولیدی در این شرکت نمایشگاه های ویژه ای را هر ساله برگزار می کنند . ابزارهای و یراق آلات تولید شده توسط این تولید کننده های یراق آلات ترکیه ای در سال های اخیر  فروش های قابل توجهی را به خود اختصاص داده است . در مقایسه با جنس های نامرغوب چینی همه ی یراق آلات ترکیه ای  دارای مقاومت و ایمنی قابل قبولی هستند به همین دلیل همواره بازار فروش بهتری نیز دارند . این شرکت به صورت آنلاین نیز محصولات مربوطه را به فروش مشتریان می رساند .

یراق آلات UPVC ترکیه ای

یراق آلات UPVC ترکیه ای  که بیشتر در زمینه تهیه یراق آلات مربوط به در و پنجره فعالیت دارند از ماده ی پلیمری UPVC برای ساخت انواع یراق آلات استفاده می کنند . این ماده ی پلیمری پر کاربرد تر سبب کاربرد وسیع این گونه از یراق آلات گردیده  است . شرکت اصلی ساخت این یراق آلات برای عمده فروشان فرصت بازدید از کارخانه ی تولیدی اصلی را در صورت نیاز می دهد .

لولا و دستگیره ها و جک های به کار رفته به عنوان ابزارهای جانبی درب در واقع مهمترین ابزارهایی است که استفاده ی سازه ی نهایی را مقرون به صرفه می کند . اگر چه ما از کاربرد اصلی یراق آلات موجود به طور کلی غافل هستیم ولی باید بدانیم کیفیت هر سازه ی خریداری شده در درجه ی اول به یراق آلات به کار رفته در ساخت آن ها بستگی دارد . هر چه از محصولات با کیفیت در این زمینه استفاده کنیم محصول نهایی مقاومت و بازده بالایی خواهد داشت و همین امر سبب فروش بیشتر محصول در بازار های جهانی خواهد گردید.

تور نمایشگاه یراق آلات ترکیه

تور نمایشگاهی ترکیه هر ساله به مدت ۴ تا ۵ روز در استانبول برگزار می شوند . در این نمایشگاه که همواره مورد توجه تولید کنند گان و عمده فروشان است می توان انواع گوناگونی از یراق آلات ترکیه ای  را مشاهده کرد . وجود نمایشگاه یراق آلات ترکیه ای  به تولید کنندگان فرصت این را می دهد که با طرح های گوناگون و ابزارهای مختلف در این زمینه مطلع گردیده و همچنین ایده ها جدیدی نیز برای ساخت و تهیه انواع یراق آلات بدست آورند .

در این نمایشگاه یراق آلات گوناگون با بهترین کیفیت و دوام بالا  به نمایش گذاشته می شود و فرصت خوبی برای انتخاب محصولات مرغوب تر است .  این نمایشگاه یکی از مشهورترین و مهمترین نمایشگاه های برگزار شده در مقیاس صنعتی می باشد و همواره تولید کنند گان فراوانی را از سراسر جهان به سوی خود جلب می کند . از مهمترین ویژگی های این نمایشگاه این است که به تولیدکنندگان مربوطه در زمینه یراق آلات فرصت مشاهده و ارزیابی دقیق انواع یراق آلات را می دهد . از طرفی برای سایر تولید کنندگان یراق آلات شرکت کننده در این نمایشگاه ها فرصت خوبی  برای فروش و ایجاد بازاریابی های کلان را فراهم می کند .

یراق آلات  akpen ترکیه ای در واقع برگزاری  هر گونه نمایشگاه در معرفی انواع محصول سود دو  جانبه هم برای تولید کننده و هم برای مصرف کننده ی محصولات دارد . تولید کنندگان می توانند در این فضای فراهم شده با استفاده از تبادل ایده ها، شرکای جدیدی پیدا کنند و در این راستا محصولات جدیدتر را تهیه کنند .  این نمایشگاه همواره مخاطب اصلی مهندسین و تولید کنندگان و از همه مهمتر مصرف کنندگان انواع مختلف یراق آلات است .و معمولا در نیمه ی دوم فروردین ماه برگزار می شود برای حضور در این نمایشگاه کافی است پاسپورت  با اعتبار حداقل ۷ ماه داشته باشید .

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک یراق آلات  akpen ترکیه ای مراجعه کنید.

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد