یراق آلات کابینت

0

یراق آلات کابینت

یراق آلات کابینت قلب هر خانه آشپزخانه است و همه ی خانم ها به دنبال این هستند که آشپزخانه ای شیک داشته باشند . کابینت های مختلف موجود در آشپزخانه نقش بسزایی در زیبایی و دکوراسیون شیک آشپزخانه دارد . به طوریکه در این راستا کابینت سازان در نظر دارند کابینت های شیک و با کاربرد راحتر تهیه کنند .

یراق آلات به کار رفته در ساخت کابینت ها موثر ترین گزینه در کیفیت کابینت و زیبایی آن است . برای داشتن کابینت های بادوام باید از یراق آلات مرغوب تر استفاده شود . از دستگیره ی در کابینت تا ریل موجود برای حرکت کشوها و همچنین لولا و جک موجود بر روی درب کابینت ها می تواند گزینه ی کلیدی در قیمت کابینت خریداری شده باشد . وجود جک های لمسی به طور مثال باز و بسته شدن درب های کابینت را آسان می کند و با وجود آن ها دیگر برای باز کردن در کابینت لازم نیست دستگیره را به طور کامل در جهت باز شدن فشار دهید .  لولاهای مرغوب به کار رفته از ایجاد صداهای آزار دهنده هنگام باز و بسته شدن جلوگیری می کند .

انتخاب یراق آلات کابینت

نکات ویژه ای هنگام انتخاب یراق آلات وجود دارد که با در نظر گرفتن آن ها می توانید یراق آلات مناسبی را به عنوان ابزار های جانبی کابینت خریداری کرد . یراق آلات به کار رفته برای تهیه  و ساخت کابینت نقش به  سزایی هم در زیبایی کابینت و هم در افزایش طول عمر کابینت دارد . طرح های به کار رفته در انواع یراق آلات کابینت می توان یک کابینت معمولی را شیک و زیباتر کند . به همین دلیل کابینت سازان دسترسی بسیاری به انواع یراق آلات کابینت دارند و با جایگزاری آن ها در ساخت و تهیه کابینت ها ،  طرح ها مختلفی ایجاد می کنند .

طبق آخرین بررسی های مربوطه کیفیت کابینت ساخته شده به طور مستقیم به یراق آلات به کار رفته برای ساخت آن مرتبط می شود . زیرا این ابزارها بیشترین کاربرد را دارند به طور مثال ریل استفاده شده در کشوی یک کابینت باید به گونه ای باشد که وزن اشیا قرار گرفته در کشو را تحمل کند .

در همین راستا  باید از ریل های مرغوب استفاده شود زیرا درب کشوی کابینت ها روزانه بارها بارها باز و بسته می شوند . شاید در طول روز هیچ گاه متوجه کاربرد ریل های به کار رفته در کابینت نباشیم ولی در واقع همین یراق آلات بازده استفاده ی کابینت را افزایش می دهند . علاوه بر کیفیت یراق آلات کابینت ،  باید زیبایی  آن را نیز در نظر داشته باشیم . زیرا کابینت های موجود دکوراسیون خاصی به فضای داخلی آشپزخانه می دهد و شاید با هزینه ی کمتر در این زمینه بتوانید آشپزخانه ی شیک تری نسبت به قبل داشته باشید ‌.

معرفی انواع یراق آلات کابینت

پس از دانستن اطلاعاتی در مورد نکات مربوط  برای انتخاب یراق آلات در این بخش به معرفی برخی از انواع یراق آلات کابینت اشاره گردیده شده است .

دستگیره کابینت یکی از مهمترین یراق آلات به کار رفته برای تهیه کابینت ها می باشد که انواع مختلف آن ها با طرح های گوناگون در دسترس است .  نکته ی مهمی که در انتخاب دستگیره ی کابینت ها باید در نظر گرفته شود علاوه بر زیبایی و طرح دستگیره ی مربوطه ، کاربردی بودن آن نیز بسیار مهم است به گونه ای که به راحتی باز و بسته شود . امروزه همه ی دستگیره ها در دو دسته ی کلاسیک و مدرن در بازار به فروش می رسند .  دستگیره های مدرن با داشتن کاربرد فراوان قیمت های بیشتری نیز درخواست می کند .

پایه کابینت : انواع پایه های کابینت برای افزایش ارتفاع کابینت مورد استفاده قرار می گیرند . وجود پایه ی کابینت سبب می شود که هنگام شستن کف آشپزخانه کابینت های موجود از خیس شدن در امان بمانند و این امر سبب افزایش طول عمر آن ها شده و همچنین آن ها را در برابر زنگ زدگی مقاوم می سازد . پایه ها در دو دسته پلاستیکی و فلزی به فروش می رسند که هر کدام اندازه های مختلفی دارند . شاید باورتان نشود ولی  پایه ها یکی از مهمترین یراق آلات به کار رفته در آشپزخانه می باشند . و به اندازه ۲ تا ۳ سانتی متر می تواند ارتفاع کابینت را افزایش دهد .

اکسسوری : اکسسوری ها که برای نگه داشتن ظروف  در داخل کابینت به کار می رود از دیگر یراق آلات کابینت در آشپزخانه می باشد که نگه داری ظروف را در داخل کابینت و استفاده از آن ها را بهینه و راحت تر می کند . سبدهای سوپر مارکت و سیستم های کشویی از انواع مهم اکسسوری می باشند .

 

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک یراق آلات کابینت مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد