یراق آلات اجاق گاز

0

 

راهنمای خرید یراق آلات گاز آشپزخانه

در این قسمت از مطلب که در ارتباط با یراق آلات گاز آشپزخانه صحبت می کنیم، نا چار هستیم از اینکه تمام اقسام اجاق گاز آشپزخانه را نام ببریم و مدل های گونا گون آن را، برای مشتریان گرامی روشن کنیم.

اقسام اجاق گاز های آشپزخانه، به سه دسته، از جمله اجاق گاز استیل، شیشه ای، و اجاق گاز های ترکیبی از استیل و شیشه ای، تقسیم بندی می شوند. طرح جدید و دست اول، در بین این سه دسته، اجاق گاز ترکیبی از استیل و شیشه است.

برای شما مشتریان عزیز توصیه می کنیم، زمانی که می خواهید اجاق گاز ترکیبی را انتخاب کنید، به یراق آلات گاز به کاررفته در آن نوع، دقت کنید که جنسش، آیا استیل خالص است یا خیر، استیل خالص، به این معنی که ویژگی ضد زنگ و پوسیدگی دارد و در مقابل تغییر دما، مقاومت می کند.

یراق آلات اجاق گاز

هم چنین به ویژگی های دیگر اجاق گاز ترکیبی آشپزخانه، مثل تعداد شعله هایی که دارد، شیشه اش نشکن باشد و هم جنین به هماهنگی ابعاد هود با ابعاد و مساحت اجاق گاز، دقت داشته باشید.

با ما همراه باشید تا یراق و آلات گاز مورد استفاده در اجاق گاز آشپزخانه را بیشتر به شما بشناسا نیم .

انواع یراق آلات گاز آشپزخا نه

هم چنان که در بالا اشاره شد، یراق آلات مورد استفاده در اجاق گاز آشپزخانه، سه دسته می باشد که عبارتند از، یراق آلات اجاق گاز استیل، یراق آلات اجاق گاز شیشه ای و یراق آلات اجاق گاز ترکیبی از استیل و شیشه و اینک در این فضای کوچک، به معرفی اندک هر یک می پردازیم.

یراق آلات اجاق گاز شیشه ای

همان طور که از اسم این نوع از اجاق گاز هم پیداست، این است که جنس مورد استفاده در این نوع از اجاق گاز، شیشه می باشد ولی شیشه های مورد استفاده، معمولی نیستند شیشه آنها از جنس نشکن هست.

شیشه ی این دسته از گاز ها به طور گسترده در بازار یافت می شود این دسته از گاز های آشپزخانه، طرح و رنگ و شکل زیبا و شیکی دارند.

آلات شیشه ای مورد استفاده در اجاق گاز شیشه ای، به لحا ظ نشکن بودن در برابر ضربه های وارد شده به این شیشه ها، مثال، افتادن قابلمه یا چیز های دیگر روی شیشه، قدرت بالایی دارند و مقاوم هستند .

یراق آلات اجاق گاز استیل

بررسی و شنا ساندن یراق آلات اجاق گاز استیل، بستگی به این دارد که در ابتدا، خود اصطلاح استیل و زوایای آن را بشناسیم.

توضیح استیل

برای مشتریان گرامی باید عرض کنیم که استیل ها، آلیاژهایی را دارا هستند که آن ها را در برابر خوردگی، دمای بالا و غیره نیرومند می کند.

آلیاژهای استیل، اغلب دارای کوروم و نیکل می باشند، استیل ها بیشتر ضد زنگ هستند و در صنعت های مهم به کار می روند، استیل ها در اندازه های مختلف یعنی ۳۰۰،۳۰۲،۳۰۴ و ۳۰۶ حتی ۳۱۶ طراحی

شده اند  مواد شیمیایی  و لبنیات و روغن های ریخته شده، روی استیل ها اثری ندارد و خاصیت جنس استیل را از بین نمی برد . در بازار، ورق یراق آلات استیل با قیمت های متفاوت قابل یافت است.

عزیزان گرامی دقت کنند که منظور از استیل گفته شده، استیل خالص می باشد.

و حالا به خود یراق آلات اجاق گاز استیل می رسیم.

این دسته از اجاق گاز ها که در بازار عرضه می شوند، با دقت در یراق آلات مورد استفاده در این نوع از اجاق گاز های استیل، متوجه می شویم که به دو دسته ی ساده و مدرن تقسیم بندی می شوند، اجاق گاز استیل ساده که نظافت و پاکیزه کردن آنها به مراتب آسان تر از اجاق گاز استیل مدرن است .

بله این نکته را زمانی متوجه می شوید که روغن و غذای افتاده بر روی اجاق گاز را بخواهید تمیز کنید.

البته یراق آلات گاز مورد استفاده در اجاق گاز استیل، مزیت بزرگی که دارد این است که، ضد خش می باشد و هر چقدر هم که کثیف شوند و در عین حال توسط خانم های خانه دار و هنرمند ایرانی پاک شوند، خش نمی خورند.

از این رو به خریداران اجاق گاز استیل ساده که در آن یراق آلات گاز از جنس استیل ساده به کار رفته است توصیه می شود که در هنگام پاک کردن روغن و غذا از روی آن، مراقب خش خوردن آن باشند .

یراق آلات اجاق گاز ترکیبی از استیل و شیشه

بعد از توضیح و روشن کردن یراق آلات شیشه و یراق آلات استیل، برای مشتریان گرامی باید روشن شود که یراق آلات اجاق گاز ترکیبی از استیل و شیشه چه می تواند باشد.

آری، این نوع از اجاق گاز، آن جنسی است که در آن، هم از یراق آلات شیشه نشکن و هم استیل خالص به کاررفته است.

می توان این نکته را یاد آورشد که، این دسته از اجاق گاز، محبوب ترین نوع در بین این سه دسته می باشد.

خلاصه ونتیجه گیری

به شما مشتریان ارجمند پیشنهاد می کنیم که از طریق جست وجوی اینترنتی هم، می توانید یراق آلات گاز آشپزخانه که از جنس شیشه یا استیل یا ترکیبی از این دو باشد، تهیه نمایید.

فروشگاه هایی که با عنوان تجهیزات آشپزخانه فعالیت می کنند، می توان در آنها، یراق آلات گاز را تهیه نمود.

قیمت یراق آلات هم با توجه به جنسی که در آن به کار رفته است و نیز کیفیت آن می تواند، بالا و پایین باشد.

از همراهی شما مشتریان و خوانندگان گرامی بسیار متشکریم و امیدواریم مطالب اندک ما در این فضای کوچک برای شما مؤثر واقع افتد و بابت خرید اجاق گاز استیل، نهایت استفاده و لذت را برده باشید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک یراق آلات اجاق گاز مراجعه کنید.

 

 

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد