کابینت آشپزخانه تلاشه

0

دکوراسیون آشپزخانه شما چطور است؟ کابینت آشپزخانه تلاشه یک ایده عالی چیدمان برای آشپزخانه شما دارد. با کابینت آشپزخانه تلاشه، آشپزخانه خود را رویایی کنید.

کابینت آشپزخانه تلاشه

همه ما می دانیم که قلب تپنده خانه، آشپزخانه است و مهمترین عضو آشپزخانه کابینت ها هستند. ما در اینجا قصد معرفی یکی از بهترین برندها در این صنعت را داریم و آن کابینت آشپزخانه تلاشه است. کابینت ها در فضاهای کوچک بیشترین کاربرد را دارند، در فضاهای کوچک خود با خیالی آسوده به کمپانی تلاشه اعتماد کنید.

خرید کابینت آشپزخانه تلاشه

یک آشپزخانه مناسب، فضایی دارد که شما در آن حس آرامش دارید و قسمت مهم دیگر چیدمان وسایل است که بسیار مهم است. شما با خرید کابینت آشپزخانه تلاشه، از یک مشاوره عالی جهت خرید برخوردار خواهید شد. کابینت آشپزخانه تلاشه با توجه به فضای آشپزخانه شما، طرحی مناسب جهت چیدمان هرچه بهتر آشپزخانه شما ارائه می دهد، تا علاوه بر حفظ نظم و آرامش در آشپزخانه شما، از کمترین فضای موجود، بیشترین استفاده را ببرید. با خرید کابینت تلاشه هیچ فضایی بدون استفاده نمی ماند و از بی استفاده ترین قسمت ها بهترین استفاده را می کنید.

راهنمای خرید کابینت آشپزخانه

برای آشنایی بهتر با محصولات این کمپانی بزرگ، بهتر است یک راهنمای خرید کابینت آشپزخانه تلاشه را داشته باشید، تا بهترین انتخاب را انجام دهید. کابینت ها به دو دسته چوبی و فلزی تقسیم می شوند.

نوع چوبی آن خود به ۴ دسته MDF – High Glass – تمام چوبی و ممبران تقسیم می شود.

  • کابینت فلزی: با روی کار آمدن کابینت های چوبی، این مدل از کابینت ها کم کم فراموش شدند، اما کم و بیش استفاده می شوند. از مزایا ی آن می توان به قیمت مناسب آن اشاره کرد و از معایب آن شاید زنگ زدگی در برابر رطوبت، سر و صدای آن یا رنگ پریدگی اشاره کرد.
  • کابینت تمام چوبی: بعد از کابینت های فلزی این مدل مورد توجه مشتریان قرار گرفت ولی یک مشکل وجود داشت و آن وزن زیاد آن بود ولی خب علاقه مندان خود را داشت.
  • کابینت MDF: این مدل نه چندان قدیمی، از یک ورق نئوپان و یک روکش تشکیل شده است. که به دلیل تنوع رنگی بالای آن به راحتی با وسایل آشپزخانه هماهنگ می شود و در ضمن وزن کمتری نسبت به کابینت تمام چوبی دارد و به همین دلیل سرعت نصب بالاتری دارد.
  • کابینت High Glass: کابینت آشپزخانه تلاشه، کابینت های High Glass را با همان ترکیب کابینت MDF تولید می کند با تفاوت در روکش آن، در این نوع از یک روکش براق چشمگیر استفاده می شود که به راحتی تمیز می شود و البته ضد خش می باشد.
  • کابینت ممبران: جدیدترین نسل کابینت آشپزخانه تلاشه، کابینت های ممبران است که در دسته کابینت های کلاسیک قرار می گیرد. روی این کابینت با دستگاهی به نام CNC در طرح های متفاوت و خاص حکاکی انجام می شود، سپس یک روکش ضد آب روی آن قرار می گیرد و این مدل را ضدآب می کند. در صنعت کابینت سازی از این مدل با نام کابینت های سه بعدی هم یاد می شود.

خرید اینترنتی کابینت آشپزخانه تلاشه

یک مزیت بارز و قابل توجه برای خرید کابینت، امکان خرید اینترنتی کابینت آشپزخانه تلاشه است. با مراجعه به سایت این شرکت از مشاوره قبل از خرید برخوردار شوید و متناسب با فضای آشپزخانه خود طرح های پیشنهادی را بررسی کنید تا به یک نتیجه و رضایتمندی برسید. با اطمینان و آگاهی خرید کنید. خرید اینترنتی کابینت آشپزخانه تلاشه برای وقت و هزینه شما ارزش قائل است و به دنبال رضایت شما است.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک کابینت آشپزخانه تلاشه مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد