مدل جدید کابینت روشویی

0

امروزه انواع مدل جدید کابینت روشویی در طرح ها و رنگ های مختلف موجود می باشد. با استفاده از مدل جدید کابینت روشویی، دستشویی و حمام خود را زیباتر کنید.

مدل جدید کابینت روشویی

همانگونه که دکوراسیون منزل از اهمیت زیادی برخوردار است، توجه به دکوراسیون دستشویی و حمام نیز بسیار مهم می باشد. در گذشته در حمام و دستشویی از روشویی های ساده استفاده می شد که ظاهری زیبا نداشتند. اما امروزه  انواع مدل جدید کابینت روشویی در بازار وجود دارد که علاوه بر زیبایی، بهداشتی تر نیز می باشند. برای آشنایی بیشتر با مدل جدید کابینت روشویی و نحوه خرید این مدل از کابینت روشویی با این مقاله همراه باشید.

 کابینت روشویی چیست؟

از گذشته تا به امروز، کابینت های روشویی برای سرویس های بهداشتی همیشه لازم بوده و هست. اما در گذشته، به زیبایی و حفظ بهداشت در طراحی کابینت های روشویی خیلی توجهی نمی شد. همانگونه که می دانید در کابینت های روشویی قدیمی، محفظه کابینتی برای نگهداری مسواک و سایر وسایل بهداشتی وجود نداشت به همین دلیل این گونه وسایل سریع به انوع میکروب های موجود در دستشویی ، آغشته می شدند.

اما امروزه مدل جدید کابینت روشویی، جای مدل های قدیمی تر را گرفته است. مدل جدید کابینت روشویی، علاوه بر زیبایی دوچندانی که به دستشویی و حمام می دهد باعث می شود که همه وسایل بهداشتی در یک محفظه قرار گیرند و از میکروب ها به دور باشند. این مدل از روشویی های کابینت دار تاثیر بسیار زیادی در دکوراسیون سرویس های بهداشتی دارند، اما به دلیل جاگیر بودن این روشویی ها برای سرویس های بهداشتی با فضای خیلی کوچک مناسب نیستند.  اما اگر دوست دارید در فضاهای کوچک نیز از این مدل روشویی ها استفاده نمایید، بهتر است از مدل روشویی کابینت دار شناور بدون پایه استفاده کنید که این مدل با تکیه بر دیوار نصب می شود و به فضاهای کوچک زیبایی خاصی می بخشد.

این روشویی ها از جنس pvc هستند و از بروز ای کولی، استرپتوکوکسی و استافیلاکوکسی جلوگیری می نمایند. استفاده از ورقه های pvc باعث افزایش مقاومت این سرویس ها می شوند و علاوه بر آن، نظافت این سرویس ها راحت تر می باشد. همچنین به دلیل اینکه سرویس های بهداشتی معمولا دارای نم و بخار هستند، وجود این ورقه ها باعث می شوند که روشویی در برابر نم و بخار مقاوم باشد.

در رو به کابینت از ورقه های کوآرتز استفاده می شود که این ورقه ها ضد خش و آنتی باکتریال هستند و در برابر مواد شوینده مقاوم بوده و تغییر رنگ نمی دهند. مدل کابیت های روشویی بدون پایه برای خانه های مدرن و مدل های پایه دار برای خانه های با دکوراسیون سنتی، مناسب هستند.

راهنمای خرید مدل جدید کابینت روشویی

شاید برای شما نیز این سوال پیش آید که برای خرید مدل جدید کابینت روشویی به کجا مراجعه کنید و چگونه اقدام نمایید؟ همانگونه که می دانید امروزه عصر، عصر اینترنت است و مردم به دلیل مشغله های کاری بسیار و راحتی در خرید، ترجیح می دهند که از خرید اینترنتی برای محصولات خود استفاده نمایند تا در وقت و هزینه های خود صرفه جویی نمایند.

خرید اینترنتی مدل جدید کابینت روشویی، این امکان را به شما می دهد تا با مراجعه به سایت ما و دیدن همه مدل های کابینت روشویی، بتوانید مدل مورد نظر خود را که با دکوراسیون سرویس بهداشتی شما هماهنگی دارد را انتخاب نمایید و خرید خود را ثبت نموده و محصول خود را درب منزل و به راحتی و با کمترین هزینه دریافت کنید. کابینت های روشویی طراحی شده توسط شرکت ما، از بهترین و با کیفیت ترین مواد ساخته شده اند و چندین سال می توانید با خیال راحت از روشویی کابینتی استفاده کنید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک مدل جدید کابینت روشویی مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد