لولا شیشه

0

 لولا

لولا های به کار رفته در همه ی در ها از جمله دری کابینت ها و کمد ها و به ویژه های درهای ورودی و خروجی ساختمان ها از جمله پرکاربردترین یراق آلات می باشد. انواع لولا شیشه نیز جزو پرکاربرترین ابزار جانبی  به فروش رسیده می باشد . در ادامه به معرفی لولا سکوریت پرداخته شده است .

هر کدام از لولا  ها دارای کیفیت خاص بوده و متناسب با نیاز موجود خریداری می شود. اگر چه با کمی دقت در همه ی گوشه و کنار زندگی خود می توانیم انواعی از لولا ها را مشاهده کنید ولی در حالت کلی از حضور آن ها در زندگی خود غافل هستیم. همه ی در های ساخته شده بدون وجود لولا عملا کاربرد خواهند داشت. در این قسمت از مقاله سعی شده است اطلاعات کلی در مورد لولا های شیشه ای و انواع لولا شیشه مطرح گردد برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.

لولا شیشه

لولا وسیله ای است که دو قطعه را به هم متصل نموده و باعث دوران یکی از آن ها حول دیگری می شود. هر چه ماده ی اولیه ی به کار رفته برای ساخت آن مرغوب تر باشد این حرکت دورانی به راحتی و آرامی صورت می کند. به همین دلیل کیفیت لولا ی ساخته شده در درجه ی اول به جنس ماده ی لولیه به کار رفته برای ساخت آن می باشد. لولا های ساخته شده توسط شیشه یکی از پر مصرف ترین محصولات ساخته شده توسط تولید کنندگان داخلی است.

شیشه ی سکوریت از جمله ماده ی اولیه پر کاربرد برای ساختن انواع لولا ها است. قیمت مناسب این محصولات و همچنین نشکن بودن و داشتن کیفیت خوب از ویژگی های بارز لولا های تشکیل شده از شیشه است. استفاده از شیشه برای ساختن درب علاوه بر این که عملکرد لولا را بهبود می بخشد بلکه به دلیل ارزان بودن ماده ی اولیه تاثیر بسیاری در قیمت نهایی محصول و سازه ی مورد نظر دارد با استفاده از لولاهای ساخته شده از جنس شیشه در ها به طور آهسته باز و بسته می شود و هیچ گونه صدایی هنگام تردد وجود نخواهد داشت.

از آن جا که لولاهای سکوریت به ویژه در کشور امکان ساخت دارند. هزینه های مازاد ناشی از واردات محصول بر آن ها تحمیل نمی شود و همین امر سبب می شود که برای خریداران قیمت های مناسبی در خواست شود. عمده خریداران لولا ، تولید کنند گان سازه ها می باشند که از لولا به عنوان ابزار جانبی استفاده می کنند. این تولید کنند گان با خریداری عمده محصول می توانند از تخفیف های ویژه ای نیز بهره مند شوند.

انواع لولا شیشه

از مهمترین انواع لولا شیشه می توان به لولا شیشه ای سکوریت اشاره کرد. در بین انواع لولا شیشه این نوع لولا ها به طور وسیع مورد استفاده قرار می گیرند. مدل های مختلفی از آن از جمله لولا ۱۰۱ شیشه ی سکوریت در بازار به فروش می رسد. علاوه بر این مورد لولا شیشه ای نشکن از دیگر انواع لولا شیشه ای است که به دلیل ویژگی و مقاومت آن کاربرد های ویژه ای یافته است این لولا ها با داشتن استحکام بالا در برابر ضربه و همچنین مقاومت در برابرنفوذ رطوبت توانسته است

جایگاه ویژه ای در بازار فروش یراق الات داشته باشد. بسیاری از انواع لولا شامل این دسته از لولا ها می باشد. با پیشرفت تکنولوژی نیز سازندگان این گونه یراق آلات درصد آن هستند هر گونه ایراد های موجود در این نوع از انواع لولا شیشه ای را بر طرف کنند و به کیفیت بالایی در این زمینه دست یابند. لولا ۱۰۱ استیل پاسارگاد از جمله مهمترین انواع لولا شیشه به فروش رسید در بازار است؛ که دارای ۳۷۰ گرم بوده و ابعاد ان ۱۴.۵ سانتی متر می باشد و برای ساخت آن از آلومینیوم روکش استیل استفاده شده است؛ و همین امر سبب مقاومت آن در برابر زنگ زدگی گردیده است.

این محصول با مدل های دیگری از جمله لولا ۱۰۲ استیل پاسارگاد نیز به فروش می رسد. لولا شیشه میرال از دیگر انواع لولا می باشد که در طرح های گوناگونی ساخته می شود ظاهر شیک و چشم نوازی آن ها از دلایل اصلی به کار رفته برای ساخت در ها شیک و گران قیمت می باشد. می توانید طرح هایی از استیل رنگی و روکش کروم دار آن ها را در بازار بیابید. در نظر داشته باشید لولا های بی کیفیت با مرور زمان زنگ زده و خسارت های تعمیر بسیاری را به دنبال دارند به همین دلیل از محصولات با کیفیت استفاده کنید تا بتوانید از خسارت های به وجود آمده در سال های آتی جلوگیری کنید .

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک لولا شیشه مراجعه کنید.

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد