لولا آرام بند چیست و چه ویژگی‌هایی دارد ؟

0

لولا آرام بند چیست و چه ویژگی‌هایی دارد ؟

لولا آرام بند چیست و چه ویژگی‌هایی دارد ؟ لولا آرام بند یکی از معروفترین و شناخته شده ترین لولاها در صنایع مختلف از جمله صنایع کابینت سازی است. این لولا خصوصیات و ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که باعث شده است بسیار پرکاربرد شود. خصوصیات و ویژگی‌هایی که سبب شده تا نسبت به دیگر لولاهای موجود در بازار از مزیت‌های زیادی برخوردار شود. مزایایی که در ادامه بیشتر به آنها خواهیم پرداخت تا دلایل استقبال خریداران و مصرف کنندگان از خرید و مصرف لولا آرام بند بیشتر روشن شود. قبل از اینکه بخواهیم به این سوال پاسخ دهیم که لولا آرام بند چیست؟ بهتر است تعریفی خلاصه و جامع از لولا بدهیم. چرا که لولا آرام بند هم به صورت کلی در زیر دسته لولا قرار می‌گیرد. لولا برای اتصال دو قطعه به کار می‌رود به طوری که آن قطعات بتوانند حول محور لولا تا چندین درجه بچرخند و دوران کنند. لولاها در انواع وسایل با انواع جنس و اندازه به کار می‌روند و بسیار کاربردی هستند. لولاها بیشتر از جنس فلزی و پلاستیکی ساخته می‌شوند.

جنس لولا آرام بند

لولا آرام بند از جنس استیل با دوام است. استیل به دلیل مزایا و ویژگی‌های منحصر به فرد آن در ساخت بسیاری از تجهیزات و لوازم صنعتی به کار می‌رود. یکی از لوازمی که در ساخت آن از استیل استفاده می‌کنند؛ در ساخت انواع لولاها است. در ساخت استیل لولاها سعی می‌شود که از آهن کمتری استفاده شود؛ چرا که آهن در مجاورت با اکسیژن هوا واکنش نشان داده و به سرعت دچار خوردگی و در اصطلاح زنگ زدگی می‌شود. بنابراین این لولاها دارای مقاومت و استحکام بالایی هستند و به خصوص مناسب خانه‌های موجود در شهرهای دارای رطوبت بالا هستند.

اجزای تشکیل‌ دهنده‌ی لولا آرام بند

لولا آرام بند از اجزا و قسمت‌های مختلفی ساخته شده است. این لولا از ورقه‌‌های استیل، فنر و یک پمپ در قسمت درونی آن تشکیل شده است. یک قسمت از این لولا بر روی بدنه‌ی کابینت و قسمت دیگر که شامل فنرهایی است بر روی درب کابینت از طریق پیچ‌هایی نصب می‌شود. این فنرها قدرت باز و بسته شدن درب کابینت را افزایش می‌دهد اما با توجه به این افزایش قدرت، باز و بسته شدن درب کابینت باعث تولید صدای زیاد و آسیب به کابینت می‌شود. برای جلوگیری از بروز چنین مسئله‌ای یک پمپ در درون این لولا گازور قرار داده شده است تا پس از هر بار رهایی کابینت برای بسته شدن این کار در دو مرحله انجام شود؛ یک وقفه‌ای ایجاد شده و بار دوم بسیار آرام درب کابینت بسته شود. به همین دلیل که به این لولا، لولا آرام بند گفته می‌شود.

خصوصیات و ویژگی‌های لولا آرام بند

لولا آرام بند چیست و چه ویژگی‌هایی دارد ؟ از مهمترین خصوصیات و ویژگی‌های لولا آرام بند که در بالا اشاره شد، آرام بسته شدن درب کابینت و جلوگیری از ایجاد صدای زیاد و آسیب رسیدن به کابینت است. همچنین از فلز استیل بادوام و بسیار باکیفیت برای ساخت آن استفاده شده است. نصب و نگهداری این لولا بر روی کابینت آسان است و عمر بالایی دارد. از دیگر خصوصیات و ویژگی‌های آن می‌توان به رگلاژ راحت و آسان آن از طریق پیچ شیاردار موجود بر روی لولا اشاره کرد.

انواع برند لولا آرام بند

از انواع برندهای لولا آرام بند کابینت می‌توان به لولا آرام بند فانتونی اشاره کرد. از دیگر برندهای لولا آرام بند توکار می‌توان به برندهای روبرتو، اکسسوری و اوتلاو اشاره کرد. هر کدام از این برندها دارای کیفیت و مرغوبیت متفاوتی هستند و خریداران و مصرف کنندگان خاص خودشان را دارند. برای خرید لولا آرام بند فانتونی و دیگر برندهای موجود در بازار می‌‌توانید با توجه به نیازها و شرایط مورد نظر خود اقدام کنید.

خرید اینترنتی لولا آرام بند

یکی از روش‌های خرید لولا آرام بند، خرید به صورت اینترنتی آن است. این روش خرید از مزایای فراوانی برخوردار است. انواع لولا آرام بند با برندها و قیمت‌های مختلف را می‌توانید از سایت‌های معتبر فروشگاهی خریداری نمایید . برخی از این سایت‌های اینترنتی فروشگاهی حراج‌ها و تخفیف‌های فصلی می‌زنند و در این بازه‌ای زمانی می‌توانید لولا آرام بند ارزان قیمت را پیدا کنید.

خرید اقساطی لولا آرام بند

لولا آرام بند چیست و چه ویژگی‌هایی دارد ؟ با توجه به شرایط اقتصادی سخت و دشوار خانواده‌ها بهترین روش خرید کردن، خرید اقساطی لوازم و تجهیزات مورد نیاز است. امکان خرید اقساطی لولا آرام بند در بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی لوازم و تجهیزات ساختمانی وجود دارد. برای خرید اینترنتی لولا آرام بند فانتونی به صورت قسطی و دیگر برندها می‌توان به فروشگاه‌های اینترنتی معتبر و مورد تایید مراجعه کنید.

نتیجه گیری

لولا آرام بند چیست و چه ویژگی‌هایی دارد ؟ لولا آرام بند یکی از انواع لولاها است که بیشتر در صنایع کابینت سازی کاربرد دارد. از مزایای این لولا این است دوام و استحکام بالایی دارد و به دلیل وجود فنر در درون آن قدرت باز و بسته درب کابینت افزایش پیدا کرده است و به دلیل وجود پمپ در درون آن درب کابینت به آرامی و با صدای کم بسته می‌شود. از مهمترین برندهای لولا آرام بند می‌توان به برند فانتونی اشاره کرد. انواع این لولاها را می‌توان به صورت اینترنتی و اقساطی خریداری کرد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک لولا آرام بند مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد