لولای آرام بند

0

شاید در ابتدا سوالی که برای شما پیش بیاید این است که لولای آرام بند چیست؟

این لول در واقع یکی از ابزاریست که در مشاغل خاصی مانند کابینت سازی بسیار حائز اهمیت است. همانطور که میدانید لولا در واقع ابزاریست که میتوان توسط آن دو قطعه را به هم متصل کنید و یکی را حول محور دیگری به حرکت در آورید. شاید مفهوم لولا زمانی برای شما آشنا تر شود که نگاهی به در بندازید. لولا در واقع همان چیزیست که باعث می شود در به راحتی باز یا بسته شود. از معروف ترین انواع لولا ها اما میتوان به لولا های آرام بند اشاره کرد. این لولا ها درواقع دارای ویژگی هایی هستند که آنها را نسبت به لولاهای معمولی متمایز می کند. لولا آرام بند در واقع مشخصه های خاص دارد که آن را به یک انتخاب خوب به ویژه برای مشتریان سخت پسند تبدیل کرده است.

مشخصه های لولا آرام بند

دقت داشته باشید که لولای آرام بند را باید طبق نیاز خود خریداری کنید و اغلب نیز همینطور است. همانطور که از نام آن برداشت می شود این لولا ها اینگونه بسته می شوند که هیچگونه صدایی از خود تولید نمی کنند و به راحتی و آسانی بسته می شوند. این ویژگی شاید کوچکترین ویژگی مثبت لولای آرام بند باشد. از دیگر ویژگی هایی که باعث محبوبیت لولا های آرام بند شده است می توان به ظاهر مناسب، تنوع در لولاها و همچنین کیفیت و قیمت مناسب آن ها اشاره کرد. علاوه بر مواردی که ذکر شد، مقاومت بالای لولای آرام بند جز ویژگی های بارز آن هاست.

انواع لولا آرام بند

لولا آرام بند به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند. حتی اگر شما در گوگل جست و جو کنید متوجه خواهید شد که انواع این لولا ها معمولا دارای ویژگی های یکسانی هستند که این ویژگی ها هنگام خرید به شما خریداران محترم کمک بسیاری می کند. لولای آرام بند معمولا با قیمت های مختلفی عرضه می شود که این قیمت ها ناشی از ویژگی های متفاوت آن هاست. اگر بخواهیم لولای آرام بند را به طور کلی به دو دسته تقسیم بندی کنیم معمولا این لولا ها به دو مدل کلیپس دار و بدون کلیپس تقسیم بندی می شوند.

لولا آرام بند با کلیپس

این لولا های آرام بند همانطور که از نام آن پیداست توسط بخشی که تحت عنوان کلیپس نامیده می شود به بدنه لولا بند متصل می شود. این نوع لولا ها معمولا دارای ۴ پیچ هستند که در این نوع بخصوص به وضوح دیده می شوند. زیبایی این لولا ها و همچنین مقاومت آن ها باعث شده است که در عین زیبایی کارایی خوبی نیز داشته باشند.

لولا آرام بند بدون کلیپس

در برخی از انواع لولای آرام بند بخشی که گفته شد کاملا به صورت مجزا بسته می شود و در برخی دیگر به بدنه متصل است. لولای آرام بند بدون کلیپس لولایی است که در آن مدت زمانی بسته شدن بسیار حائز اهمیت است و باید به آن توجه کرد. دقت داشته باشید که این میزان زمان بسته شدن در واقع یک حد استاندارد است که باید یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر از این مقدار قابل قبول نیست.

لولا و کابینت

همانطور که میدانید یکی از استفاده های عمده از لولای آرام بند در کابینت است. لولای آرام بند چه از نوع بدون کلیپس باشد و چه از نوع کلیپس دار در صنعت کابینت سازی اهمیت بسیاری دارد. در واقع می توان گفت که این لولا ها بیشترین نوع کاربرد در این مشاغل را دارند و فرقی ندارد که کابینت شما از چه نوعیست بلکه اغلب همیشه باید از این لولا های آرام بند در آن ها استفاده کرد.

لولا آرام بند در کمد و میز تلویزیون

شاید مهم ترین استفاده از لولای آرام بند در کابینت باشد اما این تنها استفاده از آن نیست. این نوع لولا ها معمولا کاربرد های دیگری نیز دارند که در اینجا به اختصار برخی از آن ها را نام خواهیم برد.

لولای آرام بند

یکی دیگر از استفاده های عمده لولای آرام بند در کمد منزل و محل کار است. این لولا ها معمولا به دلیل اینکه صدایی تولید نمی کنند انتخاب بسیار مناسبی برای محل کار به شمار می آیند. از دیگر جاهایی که میتوان از لولا آرام بند استفاده کرد میتوان به میز تلویزیون نیز اشاره کرد. برخی از میزهای تلویزیون نیاز به ام دی اف هایی دارند که باز و بسته شدن آن ها به آسانی انجام شود. با لولای آرام بند این امکان به خوبی فراهم می شود.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک لولای آرام بند مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد