خرید لولا گازرو

0

لولا های گازرو انواع مختلفی دارد. همانطور که در مباحث قبلی گفته شد، لولا های گازرو علاوه بر اینکه باید با توجه به جنس درب انتخاب شوند، با توجه به کیفیت نیز متفاوت هستند و می توان انواع مختلفی از آن ها را انتخاب کرد. لولا های معمولی دارای انواع مختلفی است که نوع گازرو نیز یکی از آن هاست و خرید لولا گازرو نیست با توجه به مصارف آن ها انجام میگیرد. پیش از اینکه به بررسی انواع لولا های گازرو بپردازیم میخواهیم اندک صحبتی درباره لولا های گازرو داشته باشیم.

لولا گازرو چیست؟

پیش از اینکه به بررسی لولا گازرو بپردازیم جالب است بدانید که لولا چیست. لولا ها معمولا مفصل هایی هستند که برای اتصال دو قطعه به یکدیگر به کار می روند. این لولا ها معمولا حول یک یا چند محور خاص می چرخند. اینگونه نیست که پیشینه لولا برای ایرانیان باشد بلکه برای اولین بار لولا توسط اروپایی ها ساخته و مورد استفاده قرار گرفت. پس از گذشت چندین مدت این اختراع به کشورهای دیگر نیز راه پیدا کرد. جالب است بدانید که هم اکنون کشور چین یکی از بزرگترین تولید کنندگان لولا به شمار می آید که محصولات خود را به کشورهایی نظیر ایران نیز صادر می کند. با این که این کالا در ابتدا جز کالا های منحصر به فرد به شمار می آمده است اما هم اکنون توسط کشور عزیزمان ایران نیز تولید می شود و همچنین به دیگر کشور ها نیز صادر می شود.

لولا گازرو اما مدلی از لولاست که برای اتصال کابینت ها بیشتر به کار می آید و در دو مدل معمولی و آرام بند به بازار عرضه شده است. مدل آرام بند این لولا ها همانطور که از نام آن پیداست آرام تر بسته می شود و صدا ایجاد نمی کند. درواقع هر دو نوع این لولا ها در کابینت سازی به کار می آیند اما لولا آرام بند مدلیست که بیشتر از سایرین مورد استفاده است. این لولا ها معمولا از نظر درجه بندی با یکدیگر متفاوت هستند که در بین آن ها زوایای ۳۰، ۴۵، ۹۰، ۱۳۵، ۱۶۵، ۱۸۰ و همچنین ۳۶۰ موجود است. با توجه به اینکه این زوایا معمولا زوایایی راحتی برای ساخت نیستند ممکن است در حد یک یا دو درجه انحراف نیز داشته باشند.در بخش بعد به خرید لولا گازور و انواع مختلف آن خواهیم پرداخت.

  • خرید لولا گازور پایین بازشو راست

لولا های پایین بازشو راست معمولا برای درب هایی به ضخامت ۱۶_۲۲ مورد استفاده قرار میگیرند. همچنین برای درب هایی که به سمت پایین باز می شوند. این لولا ها دارای دو جهت چپ و راست باز می شوند و دارای نوع آرام بند و معمولی هستند.

  • خرید لولا گازرو آرام بند

این لولا ها معمولا از نوع آرام بند هستند و می توان آن ها را در درهای کابینت و کمد استفاده کرد. این لولا ها در رنگ های طلایی و زیتونی موجود است و معمولا همراه با یک کاور که روی درب و به منظور پوشاندن پیچ ها مورد استفاده قرار می گیرد به بازار عرضه می شود. این لولا ها همچنین دارای پایه کلیپسی هستند.

  • خرید لولا گازرو ساده درجه ۱

لولاهای گازور ساده درجه بندی های مختلفی دارند و اغلب به صورت های درجه ای نام گذاری می شوند. این لولا ها ساده چهارپیچ دارند که بیش از بقیه مورد استفاده است. این لولا ها معمولا دارای رگلاژ بسیار عالی هستند و از ورقه های سنگین ساخته شده اند.

  • خرید لولا گازور صامت

این لولا های گازور مختص کابینت هستند و انواع مختلفی دارند. از این رو به آن ها صامت گفته می شود که حین بسته شدن هیچگونه صدایی تولید نمی کنند. جنس اینگونه لولا ها معمولا آهن است.

  • خرید لولا گازور آرام بند سه بعدی

این لولا ها معمولا برای کابینت هایی با سه جهت رگلاژ ساخته شده اند و ویژگی های مختلف آن ها نظیر اینکه آرامبند هستند باعث شده است که در کابینت ها مورد استفاده قرار گیرند. نکته ی دیگری که وجود دارد جنس اینگونه لولا هاست. این لولاها معمولا از جنس های مختلفی ساخته می شوند اما نوع آهنی و استیل آنها بیش از  سایرین مورد استفاده است.

خرید لولا گازرو

لولا های گازرو معمولی در تمامی فروشگاه هایی که مربوط به ابزار آلات ساخت کابینت هستند یافت می شوند. شاید شما هم جز آن دسته کسانی باشید که خرید آنلاین را به سایر انواع خرید ها ترجیح دهید. در این حالت بهتر است بدانید که حتی لولا های گازرو را نیز در انواع مختلف می توانید به صورت اینترنتی خریداری کنید. این لولا ها معمولا علاوه بر انواعی که در بالا ذکر شد، نوع های دیگری نیز دارند که شما میتوانید بسته به نیاز خود و همچنین جنس کابینت آن ها را انتخاب کنید. برای خرید لولا گازرو میتوانید به وبسایت های معتبر مراجعه کنید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک لولا گازرو مراجعه کنید.

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد