خرید لولا آرام بند به چند روش انجام می‌شود و هر کدام چه مزایای دارد؟

0

خرید لولا آرام بند به چند روش انجام می‌شود و هر کدام چه مزایای دارد؟

خرید لولا آرام بند به چند روش انجام می‌شود و هر کدام چه مزایای دارد؟ خرید لولا آرام بند به روش‌های مختلفی انجام می‌شود. از جمله روش‌های خرید این لولا می‌توان به روش‌های حضوری و اینترنتی اشاره کرد. اما لولا آرام بند چیست. شاید برای خیلی از افرادی که در صنایع کابینت سازی و کمد سازی فعالیت نمی‌کنند و با انواع لولاها آشنا نیستند؛ شنیدن نام لولا آرام بند برایشان عجیب باشد.

لولا آرام بند نوعی از لولا است که بیشتر در صنایع کابینت سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد و بیشتر به دلیل خصوصیات و ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی که دارد؛ به نام لولا آرام بند شناخته می‌شود. برای اینکه بخواهیم بفهمیم که این لولا چه نوع لولایی است باید با اجزا و قسمت‌های سازنده و تشکیل دهنده‌ی آن ابتدا آشنا شویم. لولا آرام بند از دو قسمت تشکیل شده است که هر کدام از قسمت‌ها با دو پیچ بر روی دو قسمت کابینت ثابت و نصب می‌شوند. یک قسمت از آن بر روی پایه‌ی کابینت و قسمت که دیگر که به وسیله‌ی فلزی نیم دایره‌ای به آن وصل می‌شود؛ بر روی درب کابینت نصب می‌شود. جنس لولا آرام بند از جنس استیل مقاوم و ضد زنگ است.

در داخل قسمت نیم دایره‌ای فنرهایی قرار دارد که باعث می‌شود درب کابینت با قدرت بیشتری بسته شود. برای اینکه درب کابینت با صدای زیاد بسته نشود و آسیب و صدمه به پایه و دیگر قسمت‌های کابینت وارد نشود؛ در داخل این لولا کپسول‌هایی قرار داده شده است. به همین دلیل است که به این لولا، لولا آرام بند می‌گویند.

خرید لولا آرام بند به صورت اینترنتی

خرید لولا آرام بند به چند روش انجام می‌شود و هر کدام چه مزایای دارد؟ خرید لولا آرام بند هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی می‌تواند صورت پذیرد. اما خرید اینترنتی لولا آرام بند از خرید حضوری بهتر و دارای مزایای بیشتری است. از مهمترین مزایای خرید اینترنتی لولا آرام بند این است که در هر جا و هر زمانی و با هر تعدادی که خواستید می‌توانید از فروشگاه‌های اینترنتی خریداری نمایید.

لولا آرام بند با برندها و قیمت‌های متنوعی به بازار عرضه شده و فروخته می‌شوند. یکی از بهترین برندهای لولا آرام بند، فانتونی بوده و از کیفیت و طول عمر بالایی برخوردار است. با نصب لولا آرام بند فانتونی حرکت کابینت‌ها به جلو و عقب، راست و چپ و بالا و پایین به بهترین نحو و شکل ممکن انجام می‌شود. برای خرید اینترنتی لولا آرام بند فانتونی می‌توانید به فروشگاه‌های اینترنتی معتبر و شناخته شده مراجعه کنید. از دیگر برندهای لولا آرام بند می‌توان به برندهای اکسسوری، روبرتو و اوتلاو اشاره کرد.

خرید لولا آرام بند به صورت قسطی

خرید لولا آرام بند به صورت قسطی از روش‌های اینترنتی بهتر انجام می‌شود. در فروشگاه‌‌های اینترنتی شرایطی فراهم شده است تا لولا آرام بند کابینت را به صورت اقساطی خریداری کرد. این روش بسیار مناسب کارگاه‌ها و شرکت‌های کابینت سازی است که قصد خرید انبوه و در تعداد بالای لولا آرام بند را دارند. شاید برای خریدار و مصرف کننده‌ای که قصد خرید تعداد اندک و کم شمار این نوع لولا را دارد، خرید اقساطی چندان مورد توجه نباشد اما برای شرکت‌ها و کارگاه‌های کابینت سازی خرید اقساطی لولا آرام بند بهترین و مناسب ترین راهکار است.

خرید لولا آرام بند توکار

برخی از لولاهای آرام بند را برای اینکه در نما ظاهر نشوند و مخفی باشند، به صورت توکار نصب می‌کنند. در این روش لولاها مخفی شده و برای آنهایی که دوست ندارند در نماها و تزئینات معلوم شود، در ظاهر مشاهده نخواهد شد. البته این نوع لولا آرام بند هیچ فرق و تفاوتی با انواع دیگر لولاهای آرام بند ندارد و تنها به صورت مخفی و توکار نصب می‌شود. از مهمترین مزایای لولاهای آرام بند قابلیت نصب و رگلاژ آسان آنها است. رگلاژ لولا آرام بند به سادگی و راحتی از طریق پیچ‌های موجود در آن انجام می‌شود.

خرید لولا آرام بند ارزان قیمت

خرید لولا آرام بند به چند روش انجام می‌شود و هر کدام چه مزایای دارد؟ برای خرید لولا آرام بند ارزان قیمت بهتر است از روش‌های اینترنتی اقدام کنید. چرا که فروشگاه‌های اینترنتی انواع برندها با قیمت‌های متنوع را عرضه می‌کنند و در هر لحظه قیمت جدید را با روش‌های مختلف اطلاع رسانی می‌کنند. با عضویت در سایت این فروشگاه‌ها می‌توانید در هر لحظه از روش‌های مختلف پیامکی و ایمیلی در جریان جدیدترین قیمت‌ها قرار بگیرید. همچنین در صورتی که به صورت عمده و انبوه این لولاها را از فروشگاه‌های اینترنتی خریداری نمایید؛ علاوه بر اینکه بهای تمام شده‌ی آنها کمتر می‌شود بلکه هزینه‌ی ارسال هم رایگان خواهد شد.

نتیجه گیری:

خرید لولا آرام بند به چند روش انجام می‌شود و هر کدام چه مزایای دارد؟ خرید لولا آرام بند با روش‌های مختلف حضوری و اینترنتی انجام می‌شود. اما خرید آن از طریق فروشگاه‌های اینترنتی بهتر و مزایای آن بیشتر است. خرید لولا آرام بند از طریق روش‌های اینترنتی ارزان قیمت تر تمام می‌شود. همچنین در صورتی قصد خرید انبوه و به تعداد بالای لولای آرام بند را دارید؛ بهترین روش خرید لولا آرام بند به صورت اقساطی است.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک لولا آرام بند  مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد