تفاوت لولا آرام بند کلیپس دار و بدون کلیپس

0

تفاوت لولا آرام بند کلیپس دار و بدون کلیپس

تفاوت لولا آرام بند کلیپس دار و بدون کلیپس : همانطور که گفته شد لولا آرام بند به دو مدل لولا آرام بند بدون کلیپس و لولا آرام بند کلیپس دار تقسیم بندی می شود. لولا آرام بند همانطور که از نام آن پیداست به لولایی گفته می شود که باعث می شوند دربی که قرار است بسته شود به آرامی بسته شود. در واقع لولا آرام بند باعث می شود تا صدای یک درب کابینت و یا کمد گرفته شود. در مباحث پیشین به بررسی انواع لولا آرام بند پرداختیم اما هم اکنون میخواهیم هر دوی آن ها را جز به جز بررسی کنیم.

شاید تصور کنید که انتخاب لولا بخش مهمی از دکوراسیون نیست اما اغلب افرادی که در این زمینه به صورت حرفه ای کار میکنند میدانند که انتخاب یک لولا خوب و باکیفیت بسیار در دکوراسیون داخلی حائز اهمیت است. همانطور که میدانید به طور کل مصارف لولا ها را می توان به درب کمد و کابینت خلاصه کرد. لولا های آرام بند که به آنها به اصطلاح لولا آرام بند نیز گفته می شوند شامل انواع زیر است.

لولا آرام بند کلیپس دار

شاید تفاوت هایی که بین لولا آرام بند کلیپس دار و بدون کلیپس هست آنقدر جزئی باشد که گفتن آن نیز ضروری نباشد اما دقت داشته باشید که همین تفاوت های جزئی باعث می شود تا این لولا ها مصارف مختلفی پیدا کنند و همچنین در قیمت آن ها نیز موثر است.

اولین تفاوت لولا آرام بند کلیپس دار با لولا آرام بند بدون کلیپس در این است که در مورد اول یک کلیپس به بدنه لولا وصل می شود که جدا کردن آن تقریبا غیر ممکن است. ضخامت این کلیپس یکی از نکاتیست که به طور حتم باید ضخامت این کلیپس را مدنظر داشته باشید چرا که اگر از یک حد مشخص کمتر یا بیشتر باشند ممکن است به قطعه مورد نظر شما اتصال پیدا نکنند.

لولا آرام بند بدون کلیپس

این لولا در واقع دارای ویژگی های منحصر به فردی است که پیش از خرید باید به آن دقت کنید و به طور کامل آن ها را مورد بررسی قرار دهید. در واقع لولا آرام بند دارای یک بخش است که تحت عنوان کلیپس به بدنه متصل می شود. این بخش علاوه بر اینکه کارایی لولا را افزایش می دهد باعث زیبایی آن نیز می شود. دقت داشته باشید که در زمان انتخاب این لولا ها مدت زمان بسته شدن را به صورت دقیق مورد بررسی قرار دهید.

انواع لولا آرام بند بدون کلیپس

تفاوت لولا آرام بند کلیپس دار و بدون کلیپس : لولاهای آرام بند همانطور که گفته شد امروزه در صنعت کابینت سازی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع لولا ها اگرچه دارای انواع مختلفی هستند اما به دو تقسیم بندی اصلی دسته بندی می شوند که بین این دو لولا آرام بند بدون کلیپس از نوع کلیپس دار آن بیشتر مورد استفاده است. پیش از اینکه لولا آرام بند بدون کلیپس را مورد بررسی قرار دهیم لازم است این نکته ذکر شود که هم اکنون کابینت سازی جز مشاغل پردرآمد در ایران محسوب می شود و علاوه بر اینکه یک شغل است، یک هنر نیز به شمار می آید. شاید به همین دلیل است که انتخاب یک لولا مناسب جز مهم ترین بخش ها به شمار می آید.

نکته ای که در مورد لولا آرام بند بدون کلیپس حائز اهمیت است این است که این کلیپس هایی که اغلب به صورت مجزا به بدنه اتصال پیدا کرده اند قابل جدا شدن نیستند. این مورد در واقع یکی از ویژگی های اصلی لولا آرام بند بدون کلیپس به شمار می آید که قدرت آن را تحت تاثیر قرار می دهد. باز و بسته شدن لولا آرام بند بدون کلیپس در واقع به جنس آن بستگی دارد و کیفیت پایین میتواند مشکل ساز شود. دقت داشته باشید که حین خرید لولا آرام بند بدون کلیپس نکات بسیاری هست که باید مدنظر قرار دهید که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ضخامت کلیپس

در واقع، هرچه ضخامت کلیپس بیشتر باشد نشان از کیفیت بالای لولا دارد که باعث می شود فشار بیشتری را تحمل کند و مقاومت بیشتری داشته باشد.

دوره زمانی بسته شدن

لولا آرام بند همانطور که از نامش پیداست باید به آرامی بسته شود. این نکته را همیشه بخاطر داشته باشید که لولا آرام بند باید بین ۸ الی ۱۱ ثانیه زمان برای بسته شدن صرف کند. این زمان نباید به قدری کوتاه باشد که صدا تولید کند و نباید هم آنقدر کم باشد که باعث بروز مشکل شود.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک تفاوت لولا آرام بند مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد