راهنمای خرید یراق لوستر

0

راهنمای خرید یراق لوستر

راهنمای خرید یراق لوستر : لازمه ی پرداختن و معرفی یراق آلات لوستر این است که در ابتدا خود واژه ی یراق را روشن کنیم اصلا خود کلمه ی یراق به چه معناست؟ شاید در بین خوانندگان عزیز کسی باشد که معنی یراق را نداند از همین رو ما برآن هستیم که ابتدا یراق را بشناسانیم.

توضیح یراق

راهنمای خرید یراق لوستر : در زمانهای بسیار قدیم، یراق شکل ویژه ای از سلا ح و از جنس فلز بود که در مواقع جنگ از آن استفاده میکردند مانند شمشیر که از جنس فلز است در زمانهای اولیه به این جنس از وسایل یراق میگفتند ولی امروزه و با پیشرفت تکنولوژی، دیگر فلز را به شکل ساده در اجناس استفاده نمیکنند بلکه آن را بعد از شکل و طرح دادن در اقسام مختلف نامگذاری کرده و مورد استفاده قرار میدهند و به آن، یراق آلات میگویند حالا چه لوستر باشد و چه غیر از لوستر.

انواع جنس لوستر

لوستر فلزی، لوستر چوبی، لوستر بلوری و شیشه ای، لوستر کریستال، از اقسام لوستر با توجه به یراق آلاتی که در ساخت لوستر به کار میرود، هستند و اینک در فضای کوچکی که در اختیار ما گذاشته شده است به معرفی تک تک لوستر ها میپردازیم.

یراق آلات لوستر فلزی

میتوان با قطعیت گفت که لوستر ها قبل از قرن ۱۵به طور تقریبی از جنس فلز بودند البته لوستر ازجنس فلز هم هرچند قدیمی است ولی طرح و ایده ی خوبی بود چون دائم سطحی صاف داشت و نور و روشنایی را به خوبی بازتاب میداد.

یراق آلات لوستر کریستالی

راهنمای خرید یراق لوستر : این نوع از لوستر وجنس به کاررفته درکریستال از جنس سنگ است که میتوان گفت سرچشمه و منبع این شکل و طرح از لوستر از کشور فرانسه در قرن ۱۸ آغاز شد به اصطلاح، لوستر کریستال، جایگزین لوستر شیشه ای شد و در آن زمان هر کس از این نوع لوستر ها در منزل خود داشت نماد ثروتمندی آن شخص محسوب میشد لوستر کریستالی، به دست فلزکاران از فلز و سنگ تزئین شده است و بهترین کیفیت را در میان انواع لوستر ها دارند .

یراق آلات لوستر شیشه ای

 لوستر از جنس یراق آلات شیشه ای یا بلوری طرح و ایده ای است که از کشور انگلستان آغاز شد چون آن کشور بالاترین کیفیت را در تولید شیشه داشت و شیشه را به آسانی برش می داد. این لوسترهای شیشه ای که اغلب دارای رنگهای گوناگون هستند بیشتر برای اتاق خواب وآشپزخانه توصیه میشود.

یراق آلات لوستر چوبی

این نوع از آلات لوستر هم از جمله پرفروش ترین آلات لوستر محسوب میشوند چون ایرانیان، علاقه بخصوصی به جنس چوبی دارند برای همین، لوستر چوبی هم مثل سایر کالاها در اولویت است میتوان گفت خرید آلات لوستر یک طرح و انتخاب عالی در طراحی انواع لوستر چوبی است سالن پذیرایی، راهرو و حتی اتاق خواب، همان جاهایی هستند که لوستر چوبی قابل نصب است.

نکات مورد توجه در خرید یراق وآلات  لوستر

شما خریداران یراق لوستر لازم است در هنگام خرید، چند نکته اساسی را مد نظر داشته باشید.

– به این صورت که آلات خریداری شده به طور غیر متعادل سنگین نباشند نه اینکه، خیلی هم سنگین باشند چون طبیعتا، آلات لوستر تا اندازه ای سنگین است، منظور ما این است که آن گونه سنگین نباشند که نتوان از زمین برداشت.

– ابعاد یعنی مساحت و طول وعرض میز غذا خوری ها را اندازه بگیرید و در خرید آلات لوستر و ساخت خود لوستر این نکته کلیدی را توجه کنید که لوستر ساخته شده، بزرگتر از ابعاد میز غذاخوری ها نباشد چون خریداران در هنگام خرید لوستر به ابعاد آن توجه دارند و آن را متناسب با میز غذاخوری خودشان میخرند.

-در هنگام خرید یراق آلات لوستر، لامپی که قرار است برای این لوستر ساخته شده به کار رود، هم در نظر بگیرید چون برخی لوسترها با توجه به اندازه و شکل لامپ، ساخته میشوند.

نقش لوستر در دکوراسیون منزل

راهنمای خرید یراق لوستر : لوسترها همان انتخاب عالی و بهترین برای زینت دادن به اتاقهای منزل شما هستند اگر از یراق آلات به کاررفته در لوسترها بگذریم، لوسترها و روشنایی آن ها نقش بسزایی در شیک شدن و جذابیت منازل دارند

در زمان خرید لوستر به چند نکات از جمله طرح لوستر، ا ندازه لوستر و کیفیت و مقدار نوردهی لوستر و از همه مهمتر به یراق آلات لوستر باید دقت کرد البته به ابعاد لوستر هم باید دقت شود که بسته به کوچکی و بزرگی اتاق، لوستر می تواند کوچک یا بزرگ انتخاب شود.

خلاصه و نتیجه گیری

راهنمای خرید یراق لوستر : با توجه به گفته های در بالا که امیدواریم برای شما خوانندگان و خریداران محترم و بالویژه برای آن دسته از طراحان لوستر که یراق آلات لوستر به کار می گیرند، پیشنهادمان این است که با توجه به اینکه تکنولوژی روز به روز درحال پیشرفت است، دیگر شما لازم نیست برای خرید یراق آلات لوستر چندین ساعت وقت بگذارید بلکه با یک جست وجوی ساده اینترنتی هم می توانید یراق لوستر و یا خود لوستر را تهیه نمایید و اگر مایل به گشت وگذار در بازار هستید با مراجعه مستقیم به فروشگاههای آلات لوستر و یا خود لوسترکه الان در بازار بسیار است، فراهم کنید. ولازم به ذکر است که در هنگام خرید آلات لوستر به نما و روشنایی این نوع از لوستری که در حال ساخت آن هستید، توجه فرمایید.

از همراهی شما خریداران و خوانندگان محترم بسیار متشکریم خرید بسیار عالی برایتان آرزو داریم.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک خرید یراق لوستر مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد