کابینت گلاس

0

در این مقاله می خواهیم با کابینت گلاس و ویژگی آن آشنا شویم، کابینت گلاس طرفداران زیادی دارد و این مسئله نهفته در زیبایی این مدل است

معرفی انواع کابینت گلاس و ویژگی آنها

در دنیای مدرن فعلی، کابینت ها نقش بسزایی در زیبایی آشپزخانه و خانه دارند. کابینت در این بین رتبه بالایی دارد، البته افراد به دنبال کابینت هایی هستند که علاوه بر این که قیمت مناسب دارد، از زیبایی خاصی بهره مند باشند که البته کابینت های گلاس به خوبی این ویِژگی ها را دارد. کابینت گلاس انواع متفاوتی دارد که در زیر به آن اشاره می شود.

کابینت گلاس

اینگونه کابینت ها نوعی MDF هستند با نوعی پوشش پلاستیک به نام پلکسی گلاس. لازم است بدانید که پلکسی گلاس مانند شیشه شفاف می باشد و خاصیت براقی دارد، حال پلکسی انواع متفاوتی دارد که در صنعت MDF از نوع پلی کربنات استفاده می شود. علت چنین انتخابی سبک تر و محکم تر بودن آن  در مقایسه با شیشه می باشد اما میزان درخشندگی و شفافی آن مشابه شیشه است.

چرا کابینت های گلاس؟

علت اینکه افراد تمایل به خرید کابینت گلاس دارند، نهفته در یک سری مسائل است که در زیر به آن اشاره می شود:

  1. منبع نور: این نوع کابینت ها به دلیل ویژگی هایی که دارند نور را منعکس می کنند.
  2. ساده اما زیبا: کابینت گلاس در عین سادگی زیبایی منحصر به فردی دارد و همین مسئله سبب جذب افراد برای انتخاب آنها می شود.
  3. کابینت های گلاس دیر کثیف می شوند و روش های تمیز کردن این نوع کابینت ها بسیار راحت می باشد.
  4. وجود طرح های زیبا و موج دار: مهمترین نکته در خصوص کابینت گلاس که باید به آن توجه کرد میزان موج در رفلکس سطح ام دی اف می باشد.

یکی از ساده ترین روش های خرید، خرید اینترنتی کابینت می باشد، در اینگونه خریدها خریدار هزینه حمل و نقل پرداخت نمی کند.

انواع مدل های کابینت گلاس

مدل های متفاوتی از کابینت های در بازار وجود دارد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. در راهنمای خرید کابینت گلاس انواع مدل ها با ویژگی های هر یک و همچنین قیمت آنان زده شده است.

سنگ صابون

این مدل کابینت در آزمایشگاه طی فرایندی که روی آن انجام می شود نسبت به لکه، مواد شیمیایی و باکتری مقاوم است، به همین دلیل برای آشپزخانه مناسب می باشد. اما قیمت این سنگ در مقایسه با سایر سنگ ها گران می باشد.

کابینت گرانیت

این نوع کابینت ها مانند سنگ گرانیت دارای رگه های زیبایی است. تنوع از این مدل در بازار بسیار زیاد است، و از نظر دوام و قیمت باید اظهار کرد که دوام این مدل بالا است و از نظر قیمتی متنوع می باشد.

صفحه کابینت از جنس مس

استفاده از مس برای رویه کابینت چندان معمول نیست اما این مدل از کابینت های به سادگی تمیز می شوند و البته ایراد دیگری که بر این مدل وارد می شود واکنش فلز مس و تبدیل آن به رنگ قرمز مات، قهوه ای و حتی سبز که چندان خوشایند نیست.

صفحه کابینت سنگ مهندسی کوارتز

برای نماکاری آشپزخانه این مدل بسیار پیشنهاد می شود. در این مدل از کابینت های گلاس تنوع بسیار زیادی وجود دارد. سنگ مهنسی کوارتز ترکیبی از کوارتز زمینی، رزین می باشد که این ترکیب سبب ایجاد سطحی سخت و نفوذ ناپذیر می شود.

شما می توانید با سر زدن به سایت های اینترنتی انواع مدل های این نوع از کابینت را ببینید و بر حسب سلیقه خود و دکوراسیون خانه بهترین انتخاب خود را انجام دهید و آن را سفارش دهید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک کابینت گلاس مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد