کابینت کنج هوایی

0

با استفاده از کابینت کنج هوایی می تواند زیبایی آشپزخانه را دو چندان کرد. انواع مختلف کابینت کنج هوایی برای سلیقه های گوناگون در دسترس است.

کابینت کنج هوایی

یکی از فاکتور های بسیار مهم و حیاتی در منازل، داشتن کابینت های زیبا و با دوام است به گونه ای که از تمام فضاهای گوشه ای و کور آشپزخانه نهایت استفاده را کند. کابینت کنج هوایی انتخابی مناسب برای نواحی گوشه ای دیوار های آشپزخانه است که در این مقاله به معرفی و بررسی کاربرد آن پرداخته ایم.

عرضه کابینت کنج هوایی با بهترین کیفیت و بهره مندی از راهنمای خرید مناسب:

این سایت فروش آنلاین کابینت کنج هوایی، که امکان خرید اینترنتی کابینت کنج هوایی را برای شما خریداران گرامی فراهم کرده است، در تلاش است تا با عرضه انواع مدل ها، طرح ها و برند های گوناگون کابینت کنج هوایی و در اختیار گذاشتن راهنمای خرید کابینت کنج هوایی رضایت هر چه بیش تر شما خریداران عزیز را کسب نماید.

از انواع مدل ها  ویژگی های کابینت کنج هوایی اطلاع دارید؟

استفاده از کابینت های مناسب در دکوراسیون داخلی آشپزخانه امری بسیار مهم برای خانم های خانه دار است. در خرید کابینت موضوع بسیار نگران کننده برای خانم ها استفاده ی بهینه از فضاهای کنج آشپزخانه است به گونه ای که نمای کلی کابینت آشپزخانه خراب نشود. خوشبختانه برای حل این مشکل راهکار خوبی وجود دارد.

برای کنج های بالای کابینت می توان از کابینت کنج هوایی و برای کابینت های ردیف پایین که در زمین قرار دارند می تواند از کابینت های کنجی مخصوص آن ها استفاده کرد.

در زیر با چند نمونه از کابینت های کنج هوایی آشنا می شویم:

  • از لولای کنجی استفاده کنید: لولاهای کنجی به گونه ای طراحی شده اند که توانایی این را دارند ۲ درب کابینت را همزمان باز کنند. اگر از لولای کنجی در ساخت کابینت استفاده شود، حجم بسیار زیادی از فضای داخلی کنج در دسترس خواهد بود.
  • کشوهای کنجی بسازید: ساخت کشوهای کنجی مقداری سخت است بنابراین هزینه بالاتری نیز دارد. در این حالت در کنج آشپزخانه کشوهایی ساخته می شوند که ابعاد کمی دارند ولی زیبایی و جلوه منحصر به فردی را به کابینت ها می دهند. علاوه بر این مدل، می توان این کشوها را به شکل منحنی ساخت تا جذابیت بیش تری به کابینت ها بدهد.
  • از لوازم جانبی مخصوص فضاهای کنج استفاده کنید: در این مدل طبقاتی در محیط کنج کابینت ساخته می شود و با، بازکردن درب کابینت می توان این طبقات را به راحتی به سمت بیرون هدایت کرد تا محتویات درون آن به طور کامل در دسترس قرار بگیرد و بعد از اتمام کار می توان این طبقات را به راحتی به سمت داخل کابینت هدایت کرد و درب کابینت را بست.
  • استفاده از طبقات: در کنج های هوایی آشپزخانه می توان طبقاتی، شبیه به قفسه های کتابخانه ساخت به طوری که درب نداشته باشند تا برای قرار دادن وسایل تزیینی و دکوری مورد استفاده قرار بگیرند. همچنین برای جلوگیری از این که وسایلی که بر روی آن ها قرار می گیرند خاکی نشوند، می توان برای آن ها درب های شیشه ای ساخته شود تا هم وسایل دید داشته باشند و هم خاکی نشوند.

سازنده های معروف متنوعی وجود دارند که در زمینه ساخت کابینت ها و همچنین کابینت های کنجی فعالیت می کنند. مانند شرکت سوئدی Nubia group، شرکت آلمانی  Nobilia، شرکت Hacker و…

این سایت فروشگاهی، با عرضه انواع کابینت ها و در اختیار گذاشتن راهنمای خرید، به شما در خرید اینترنتی کابینت کنج هوایی کمک شایانی می کند.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک کابینت کنج هوایی مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد