کابینت مایکروفر

0

کابینت مایکروفر یکی از بخش هایست که در هنگام طراحی کابینت آشپزخانه باید به آن توجه شود. کابینت مایکروفر در انواع مدل های گوناگون در بازار عرضه می شود.

کابینت مایکروفر

کابینت مایکروفر از جمله مواردی می باشد که انتخاب نوع آن بسیار به طراحی آشپزخانه ی شما بستگی دارد. برای اینکه بتوانید انتخاب درستی داشته باشید احتیاج به راهنمای خرید کابینت مایکروفر دارید. برای خرید کابینت مایکروفر باید به تمام جزئیات آشپزخانه ی خود دقت فرمایید زیرا کابینت وسیله ای نمی باشد که بتوان مدام آن را تعویض کرد. همچنین باید به هماهنگی آن با سایر اجزای آشپزخانه دقت کرد که توی ذوق نزند.

راهنمای خرید کابینت مایکروفر

اینکه دکور آشپزخانه ی شما به چه صورت باشد، تاثیر زیادی بر انتخاب شما برای کابینت مایکروفر خواهد گذاشت. شاید آشپزخانه ی منزل شما به صورت چند ضلعی ساخته شده باشد؛ پس نیاز دارید از گوشه ها و ضلع ها به خوبی استفاده کنید. کافیست ضلعی از آشپزخانه که ابعاد آن به اندازه ای باشد که مایکروفر در آن قرار گیرد را پیدا کنید و کابینت مایکروفر را متناسب با آن سفارش دهید.

اینگونه از تمام فضاها و پتانسیل آشپزخانه ی خود بیشترین استفاده را برده اید. گاهی اوقات نیز آشپزخانه فضای بسیار کوچکی می باشد که باید در استفاده از فضا صرفه جویی شود. پیشنهاد ما برای فضاهای کوچک استفاده از کابینت مایکروفر کمبو می باشد که هود و مایکروفر در یک فضا و بالای فر گاز قرار می گیرند. شاید این نوع طراحی چندان زیبا نباشد اما بیشترین استفاده را از فضای کوچک آشپزخانه ی خود داشته اید.

اما خیلی از افراد آشپزخانه های بزرگی را در اختیار دارند که در این صورت می توانند یک جای مجزا و مخصوص به مایکروفر را در نظر بگیرند. اگر آشپزخانه دارای جزیره باشد بهترین مکان برای تعبیه کابینتی برای مایکروفر می باشد. یا اگر جزیره ای در کار نیست می توانید در محل صرف نوشیدنی ها کابینت مایکروفر خود را قرار دهید. ارتفاع قرار گیری کابینت مایکروفر نیز بسیار مهم می باشد، اگر در خانه بچه های کوچک را نگهداری می کنید بهتر است از گذاشتن مایکروفر در محل هایی مانند جزیره که ارتفاع کمی دارد خودداری کنید.

بهترین فضای قرار گیری مایکروفر

در اصل طراحی آشپزخانه یک مثلث کاری وجود دارد که میان یخچال، سینک ظرفشویی و گاز برقرار می باشد و باید کمترین مسیر میان این سه قست باشد. اما خانم های امروزی از وسایل بسیار دیگر برای پخت و پز استفاده می کنند که از جمله ی آنها مایکروفر می باشد. وجود مایکروفر به نوعی عصای دست خانم های خانه دار می باشد که وجود آن ضروریست. به همین دلیل بهترین مکان برای تعبیه ی کابینت برای مایکروفر می تواند نزدیک یخچال یا گاز باشد که دسترسی به آن راحت تر و نزدیک تر باشد.

خرید اینترنتی کابینت مایکروفر

اگر فرصت و حوصله ی آن را ندارید که به فروشگاه های مختلف سر بزنید و از قیمت های غیر واقعی که فروشندگان به شما می دهند ناراضی می باشید. خرید اینترنتی می تواند چاره ساز بسیاری از مشکل های شما باشد. از مزایای خرید اینترنتی می توان به دسترسی آسان و راحت آن اشاره داشت.

حتی با استفاده از گوشی همراه خود نیز می توانید خرید خود را انجام داده و تمام مدل های موجود در بازار را در کسری از ثانیه مشاهده کنید و به راحتی میان مدل های مورد پسندتان مقایسه های لازم را انجام دهید. یکی از مواردی که باعث برتری خرید اینترنتی نسبت به مدل سنتی آن می شود، وجود قیمت های پایین تر و واقعی تر می باشد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک کابینت مایکروفر مراجعه کنید.

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد