کابینت ام دی اف روکش چوبی

0

کابینت ام دی اف روکش چوبی از جدیدترین نوع کابیت ها هستند. کابینت ام دی اف روکش چوبی در رنگ ها و مدل های مختلف، مقاوم و بسیار زیبا هستند.

آشنایی با کابینت ام دی اف روکش چوبی

انتخاب نوع کابینت در آشپزخانه اهمیت بسیار زیادی دارد. کابینت های آشپزخانه دارای طرح و مدل های مختلفی هستند که هر یک عمر و دوام مخصوص به خود را دارند.

کابینت ام دی اف روکش چوبی، امروزه نوع جدیدتری از کابینت است که ظاهر بسیار زیبایی دارد و علاوه بر آن دارای دوام و مقاومت بسیار زیادی می باشد. این رویه های ام دی اف باعث می شوند که ظاهر کابینت گرم و شیک به نظر آید. مزیتی که کابینت ام دی اف روکش چوبی نسبت به کابینت های چوبی دارد این است که نیاز به نگهداری کمتری دارند.

کابینت ام دی اف روکش چوبی

در کابینت ام دی اف روکش چوبی در واقع قسمت هایی از ام دی اف که قابل رویت هستند، با روکش چوبی پوشانده می شوند که این مسئله باعث می شود که ظاهر کابینت بسیار شیک و زیباتر باشد.  همچنین قیمت کابینت ام دی اف روکش چوبی نسبت به کابینت های چوبی ارزانتر است اما نسبت به کابینت های ممبران و های گلاس و ام دی اف، گرانتر است. روکش هایی که برای این نوع کابینت ها استفاده می شوند بسیار مختلف هستند.

روکش ها ممکن است از جنس چوب طبیعی باشند یا از جنس های مصنوعی مانند اکریلیک، وینیل، فویل و HPL استفاده شود.  روکش هایی که از جنس مصنوعی هستند طول عمر بالاتری دارند و تنوع این نوع روکش ها نیز بیشتر است. روکش ها در نجاری با دمای بالای ۵۸ درجه توسط دستگاه های پرس و چسب بر روی ام دی اف چسبانده می شوند.

روکش های چوبی طبیعی دارای مقاومت کمتری نسبت به روکش های مصنوعی هستند و در برابر حرارت، ضربه، رطوبت و مواد شیمیایی دچار فرسودگی و پوسته پوسته شدن می شوند. اگر در کابینت از روکش های طبیعی استفاده شده باشد، باید کابینت از نم و رطوبت دور نگه داشته شود.

انواع مدل های روکش چوبی

پرطرفدارترین نوع روکش های چوبی، نوع راش، بلوط و ملچ هستند که دارای طرح های متنوعی هستند. از روکش های چوبی برای طرح های کلاسیک استفاده می شود. انواع روکش های چوبی مصنوعی عبارتند از:

ورق های کاغذی: این نوع روکش که نام دیگر آن لترون است، از جنس کاغذهای تزیینی می باشد و دارای رنگ ها و طرح های گوناگونی است که این طرح ها می تواند ساده یا دارای طرح باشند. این نوع روکش ها ارزانترین نوع روکش ها هستند. یکی از معایب این نوع روکش این است که دارای مقاومت در برابر حرارت، رطوبت و ضربه نیست.

اکریلیک: این نوع روکش بسیار انعطاف پذیر است و دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه، رطوبت، حرارت، نور و آتش سیگار است. یکی از مزایای این روکش این است که در صورت آسیب دیدن قسمتی از روکش، می توان آن را ترمیم نمود. این نوع روکش دارای تنوع رنگی بسیار بالایی است و بسیار زیبا و جذاب است.

لمینت: روکش لمینت یکی از پرطرفدارترین و بهترین روکش هایی است که در کابینت های ام دی اف استفاده می شود. لیمنت های HPL دارای مقاومت بسیار بالایی هستند و به راحتی می توان سطح آن را با آب یا مواد شوینده تمیز نمود. لمینت های CPL دارای انعطاف پذیری بیشتری نسبت به نوع HPL است.

ملامینه: روکش های ملامینه دارای تنوع رنگ بالایی هستند و در برابر حرارت، ساییدگی و رطوبت بسیار مقاوم هستند. این نوع روکش ها به دلیل مزایای فراوانی که دارند، نسبت به سایر روکش ها کاربرد بیشتری دارند.

راهنمای خرید کابینت ام دی اف روکش چوبی

اگر شما نیز سردرگم هستید که چگونه و از کجا می توانید کابینت ام دی اف روکش چوبی خود را با بهترین و بالاترین کیفیت، تهیه کنید، باید بدانید که شما می توانید به جای رفتن به فروشگاه های مختلف و هدر دادن وقت خود، به راحتی نسبت به خرید اینترنتی کابینت ام دی اف روکش چوبی، اقدام نمایید. خرید اینترنتی راهی بسیار راحت است که شما می توانید با مراجعه به سایت ما و انتخاب نوع محصول، به سهولت محصول خود را خریداری نمایید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید اینترنتی این محصول به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به راحتی انواع مدل ها را مشاهده نمایید و از بین آنها مدل خود را انتخاب کنید و به راحتی آن را تحویل بگیرید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک کابینت ام دی اف روکش چوبی  مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد