کابینت آشپزخانه با مدل های جدید

0

امروزه کابینت آشپزخانه مدل جدید طراحی شده است که طرفداران زیادی پیدا کرده است. کابینت آشپزخانه مدل جدید نقش مهمی در دکوراسیون داخلی مدرن دارند.

کابینت آشپزخانه با مدل های جدید

کابینت آشپزخانه مدل جدید و مدرن یکی از انواع کابینت هایی هستند که امروزه سوژه  طراحی داخلی بسیاری از منزل ها شده اند. با توجه به اینکه دکوراسیون ایرانی ها در اثر گذر زمان کم کم بهسمت دکور شرقی و اسپرت که جوان پسند می باشد می رود به همین دلیل کابینت های جدید و مدرن یکی از انوع محبوب کابینت ها می باشد.

طراحی داخلی یک آشپزخانه مدرن با استفاده از کابینت هایی با متریال و رنگ های مدرن به وجود می آید. امروزه انواع کابینت در رنگ ها و طرح های متنوع و زیبا باعث زیبایی آشپزخانه می شوند. مدرنیته به معنای استفاده حداقل از تزیینات و خطوط صاف و ساده در طراحی می باشد.

در کابینت های مدرن هم تزیینات به حداقل می رسند و سطحی صاف روی صفحات کابینت دیده می شوند. رنگ سفید در کابینت آشپزخانه مدل جدید جایگاه خاصی دارند. استفاده از کابینت های سفید آن هم از نوع ساده آشپزخانه را مدرن می کنند. از طرفی رنگ سفید به راحتی با رنگ های دیگر ست می شود.

کابینت های ام دی اف و های گلاس

امروزه اکثر مردم از کابینت های ام دی اف برای آشپزخانه ها استفاده می کنند؛ زیرا این نوع کابینت ها علاوه بر زیبایی بیشتر دارای تنوع و طرح های زیبا و متنوعی هم هستند. ام دی اف ها از ضایعات دور ریختنی چوب ها ساخته می شوند و به همین دلیل تنوع زیادی در طرح و رنگ دارند و همین موضوع باعث شده که طرفداران زیادی پیدا کند. ام دی اف ها توانایی زیادی در هماهنگ شدن با سایر قسمت های منازل را دارند.

این نوع کابینت ها در برابر رطوبت مقاوم هستند. محیط آشپزخانه هنگام آشپزی رطوبتش بالا می رود به همین علت کابینت های ام دی اف گزینه بسیار مناسبی می باشند. ام دی اف در برابر حرارت و عایق مناسبی برای صدا می باشند. امروزه در بیشتر آشپزخانه های مدرن از کابینت های های گلاس که نمونه ای از کابینت های ام دی اف با روکش براق هستند استفاده می کنند.

کابینت های گلاس براق، صاف و صیقلی هستند از این رو نمای بسیار زیبایی به آشپزخانه می بخشند. این کابینت ها به علت براق بودن می توانند منبعی از نور باشند و برای آشپزخانه های تاریک گزینه مناسبی می باشند.

مدل کابینت مدرن بدون دستگیره

مدل کابینت های مدرن می توانند بدون دستگیره باشند. برای باز و بسته کردن در های این نوع کابینت ها از مگنت و یا فرو رفتگی های کناری استفاده می شود . آنچه در مورد کابینت های مگنت دار مهم می باشد این است که از مگنت های پر قدرت  و با کیفیت استفاده شود که هنگام باز و بسته کردن دچار مشکل نشوند.

مدل کابینت مدرن طرح چوب

زیبایی چوب در خانه نیازی به تعریف ندارد و از گذشته تا به امروز رواج داشته و از محبوبیت زیادی برخوردار هستند. کابینت آشپزخانه مدل جدید می تواند طرح چوب باشد؛ زیرا طرح و رنگ چوب در مدل های متنوع و زیبایی وجود دارد.

راهنمای خرید کابینت آشپزخانه مدل جدید

امروزه با وجود سایت های معتبر برای خرید اینترنتی کابینت آشپزخانه مدل جدید انتخاب را برای شما عزیزان بسیار ساده کرده است. شما می توانید با دیدن نمونه عکس ها در سایت، آن ها را مطابق با سلیقه خود و متناسب با دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید و سفارش دهید.

ممنون از انتخاب خوب شما.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک کابینت آشپزخانه با مدل های جدید مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد