در انتخاب کابینت منزل به چه نکاتی توجه کنیم؟

0

در انتخاب کابینت منزل به چه نکاتی توجه کنیم؟ برای انتخاب کابینت و کابینت سازی مناسب خود چه فاکتورهایی را در نظر می گیریم؟با وجود مراجعه به یک کابینت سازی خوب دانستن این نکات ضروری است.

در انتخاب کابینت منزل به چه نکاتی توجه کنیم؟

در انتخاب کابینت منزل به چه نکاتی توجه کنیم؟ کابینت های خانه نقش مهمی در زیبایی و چشم نوازی قسمت های مختلف آن دارد. برای خرید کابینت های مناسب خانه خود به یک شرکت کابینت سازی معتبر نیاز دارید. طرح ها و مدل های مختلفی در کابینت سازی مورد استفاده قرار می گیرد و هر کدام مزایا و معایبی دارند. در این متن به معرفی جنس و طرح ها مختلف کابینت ها می پردازیم.

چه جنسی را به کابینت سازی پیشنهاد بدهیم ؟

معمولا افراد بر حسب سلیقه و بودجه خود، جنس کابینت مورد نظر را انتخاب می کنند و به کابینت ساز پیشنهاد می دهند. اما گاهی کابینت سازان موارد و نکاتی را مد نظر قرار می دهند. به طور مثال دکوراسیون خانه شما در انتخاب نوع کابینت اثرگذار است و یا جنس کفپوش و دیوار پوش ها بر نوع و رنگ کابینت ها تاثیر می گذارد.

چه نوع کابینتی برای بودجه من مناسب است ؟

بعد از درنظر گرفتن سلیقه خود و دکوراسیو خانه؛ فاکتور تعیین کننده نوع کابینت ها، بودجه مورد نظر است. در این زمینه اگر بودجه ای که برای کابینت سازی در نظر دارید کم است، از کابینت های MDF  ایرانی و یا هایگلاس ایرانی استفاده کنید. اگر بودجه شما برای کابینت سازی متوسط است از کابینت های MDF ترک، هایگلاس ترک و هایگلاس ایرانی، و یا فینسا اسپانیا استفاده کنید. برای بودجه های بالاتر کابینت های پلی گلاس نیمن آلمان، پلی مات آلمان، و چوبی مناسب ترین گزینه ها هستند.

کارایی کابینت ها بسته به چه مواردی است؟

کابینت سازی چیست ؟ علمی است که با استفاده از مواد مختلف فضای بیشتری در اختیار شما قرار می دهد. با مراجعه به یک کابینت ساز خوب می توانید فضاهای پرت و غیر قابل استفاده خود را به جایی مورد استفاده تبدیل کنید. اما کار کابینت سازی چیست ؟ هنر یک کابینت ساز ماهر در این است که با کمترین اشغال فضا بیشترین کارایی را در اختیار شما قرار دهد.

در انتخاب کابینت منزل به چه نکاتی توجه کنیم؟ در واقع کارایی کابینت ها به مهارت کابینت سازی وابسته است. همچنین انتخاب مکان کابینت و حجم فضا در کارایی آن تاثیر بسزایی دارد. طول عمر کابینت شما به جنس آن و نحوه استفاده کاربر بستگی دارد. همچنین کیفیت ساخت کابینت ها و مهارت کابینت سازی در طول عمر کابینت ها تاثیرگذار است.

انواع جنس کابینت

در انتخاب کابینت منزل به چه نکاتی توجه کنیم؟ کابینت های MDF اولین گزینه برای تمام کابینت سازان است. قیمت مناسب و راحتی ساخت آن دلیل محبوبیت آن به شمار می رود. این جنس کابینت در برابر رطوبت هوا مقاوم است و برای آشپزخانه انتخاب مناسبی است. از این ترکیب در ساخت تخت خواب، میز و صندلی، و دکور و کف سازی نیز استفاده می شود. کابینت های MDF به راحتی تمیز می شوند و لک و کثیفی روی آن دیده نمی شود.

کابینت های های گلاس دارای قیمت بالاتر اما در مقابل عمر بالاتری دارند. این کابینت ها ضد خش هستند و برای استفاده در آشپزخانه گزینه مناسبی هستند. ظاهر زیبا و درخشنده مهمترین ویژگی این کابینت ها است. سطح براق و ضد خش آنها تصویر چشم نوازی را برای بیننده ایجاد می کند به علاوه، سطوح براق با رنگ های خنثی به راحتی با هر دکوراسیونی ست شده است و هارمونی زیبایی ایجاد می کند.

کابینت های PVC که با معرفی کابینت سازی خوب قابل انجام هستند؛ برای کاربردهای در معرض رطوبت مناسب ترین گزینه هستند . از این کابینت ها بیشتر برای ظرفشویی، حمام و توالت استفاده می شود.این جنس مصنوعی است و ظاهر چوب طبیعی را ندارد. اما باز هم برای کاربردهای خاص گزینه مناسبی است.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک کابینت منزل مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد