آشپزخانه ای مجلل و لوکس با انتخاب کابینت سلطنتی

0

آشپزخانه ای مجلل و لوکس با انتخاب کابینت سلطنتی اگر شما از طرفداران دکورهای کلاسیک هستید، کابینت سلطنتی انتخابی رویایی برای شماست. با خرید مدل های زیبا و شیک کابینت سلطنتی فضایی مجلل برای خود خلق کنید.

آشپزخانه ای مجلل و لوکس با انتخاب کابینت سلطنتی

اگر خانه شما دکوراسیون سلطنتی و کلاسیک دارد و به این شیوه ساخته شده است، استفاده از کابینت سلطنتی برای دکوراسیون آشپزخانه امری ضروری است. کابینت های سلطنتی نمای شکیل و زیبا به خانه می بخشد و اجزا و عناصر با یک ریتم عالی در کنار هم قرار می گیرند. برای خرید کابینت سلطنتی نیاز به آشنایی با مدل های متنوع این کابینت های طرح کلاسیک است تا بتوان دکوراسیونی شیک و لوکس برای خود خلق کرد.

کابینت سلطنتی چه ویژگی های شاخصی دارد؟

آشپزخانه ای مجلل و لوکس با انتخاب کابینت سلطنتی : از محبوب ترین کابینت های کلاسیک در ایران و اروپا کابینت های سلطنتی هستند. امکان حکاکی دقیق بر چوب MDF موجب می شود این مدل کابینت شمایل اشراف گونه به آشپزخانه ببخشد. از طریق خرید اینترنتی کابینت سلطنتی می توان آشپزخانه ای متفاوت و شاخص داشت که در بالاترین حد زیبایی و تزیین در محیط نمایان می شود.

کابینت کلاسیک و سلطنتی در طرح های ساختاری مانند جزیره، شبه جزیره، ال شکل، یو شکل و خطی تولید شده و به دلیل خاصیت انعطاف پذیری تمامی آشپزخانه را در برگرفته و لوازم موجود را در خود جای می دهد. کابینت های سلطنتی دارای طرح های شلوغ و کلاسیک هستند که در آنها از منبت کاری، معرق کاری، حکاکی و برجسته سازی در چوب استفاده می شود.

 انتخابی خاص با استفاده از راهنمای خرید کابینت سلطنتی

کابینت سلطنتی معمولا رنگ مات دارند و دارای قفسه و محفظه های زیاد برای جایگذاری ظروف است. طراحی کابینت های کلاسیک به گونه ای است که فضای کمتری را اشغال می کنند و استفاده بهینه از فضا می کند. از معتبرترین برندهای تولید کننده کابینت های سلطنتی در جهان مواردی مانند پائولو کاستلی، باکستر، فلکس فورم، آنتینیولوپی، پلی فرم، منگو چی، سیماتیک، پوگن پول و آزمونی می باشد.

مدل های مختلف کابینت سلطنتی عموما رنگ ساده و یک دست دارند اما تنوع رنگی آنها بالا است. رنگ سفید محبوب ترین رنگ کابینت های سلطنتی است. باید گفت ترکیب رنگ سفید با طلایی از پرطرفدارترین رنگ های موجود هستند که با هر دکوری سازگار می شوند و فضا را درخشنده و زیبا می سازند. حاشیه های طلایی که در این رنگ وجود دارند، چیدمان های سلطنتی و لوکس را تداعی می کنند و فضای آشپزخانه را بزرگتر می کنند. رنگ های قهوه‌ ای، مشکی، آبی، خاکستری، طوسی، قرمز، زرد، بنفش، نارنجی و سبز نیز می توانند در این کابینت ها به کار روند.

کابینت های سلطنتی ممبران

آشپزخانه ای مجلل و لوکس با انتخاب کابینت سلطنتی : کابینت های سلطنتی ممبران از مدل های موجود در بازار هستند که تنوع بالایی در طراحی و رنگ دارند. کابینت ممبران توسط روکشی از جنس PVC توسط دستگاه های مخصوص در کارخانه وکیوم می شود. به علت استفاده از ماشین آلات و تکنولوژی CNC در ساخت طرح و برجستگی ها، این مدل دارای قیمت بهتری نسبت به کابینت های ساخت دست است و روکش محافظتی PVC آن از آسیب رسیدن به چوب جلوگیری می کند.

کابینت های سلطنتی رومی

کابینت های سلطنتی رومی با طراحی با شکوه و منحصر به فرد انتخابی دیگر برای خلق دکوراسیونی کلاسیک هستند. کابینت های رومی دارای طراحی های خاص هستند که شکل دستگیره های زیبا و اشرافی جلوه ای سلطنتی به آن بخشیده است. این مدل کابینت که در آن هنرهای تاریخی و زیبا قابل اجرا می باشد، با هر دکوری هماهنگ می شود و فضای آشپزخانه را به طور کامل پوشش می دهد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک انتخاب کابینت سلطنتی مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد