چطور مبل خود را تمیز کنیم

0

یکی از دغدغه های خانم های خانه دار این است که چطور مبل خود را تمیز کنیم. برای اینکه بدانیم چطور مبل خود را تمیز کنیم با ما همراه شوید.

چگونه و چطور مبل خود را تمیز کنیم

یکی از دغدغه های خانم های خانه دار در مورد مبلمان منزل، نحوه تمیز کردن آن است و سوالی که مکررا از این بانوان شنیده می‌ شود این است که چطور مبل خود را تمیز کنیم و چگونه می توان به بهترین نحوه این مبلمان را برق انداخت؟ توجه داشته باشید که در ادامه این مطلب می خواهیم به توضیح روش های تمیز کردن مبل بپردازیم.

چطور مبل خود را تمیز کنیم

تمیز کردن مبلمان یکی از مهمترین کارهایی است که توسط خانم های خانه دار به طور مرتب انجام می شود و معمولا افراد به این نکته حساسیت زیادی دارند و در هر لحظه ای در حال جستجو در مورد این هستند که چطور مبل خود را تمیز کنیم که مانند روز اول باشد. این حساسیت می تواند به دلیل تاثیر مبلمان در دکوراسیون و آراستگی منزل باشد.

به طور حتم اگر ذرات گرد و خاک و خوراکی هایی که در لابه لای مبل ها جمع شده‌اند و یا سایر آلودگی ها را از روی مبلمان تمیز نمایم آراستگی منزل بیشتر می شود. اما توجه داشته باشید دلیل اینکه افراد به صورت مکرر می پرسند چطور مبل خود را تمیز کنیم؟ این است که این کار ساده نیست و باید مواردی را مورد توجه قرار دهید. در ادامه نکات مهمی را برای افرادی که می گویند چطور مبل خود را تمیز کنیم بیان خواهیم کرد.

آموزش تمیز کردن مبل در مرحله اول

مرحله اول که در تمیز کردن مبل باید مورد توجه قرار گیرد پاکسازی این وسایل است که به طور حتم افرادی که می پرسند چطور مبل خود را تمیز کنیم باید به آن توجه زیادی داشته باشند. برای این امر لازم است که در مرحله اول اقدام به جارو کشیدن روی مبل نماید با این کار می‌توانید از دست ذرات درشت که بین مبل ها جمع شدن خلاص شوید.

پس از جارو کشیدن نوبت به استفاده از برس برای زدودن گرد و خاک می باشد. برای این کار از یک برس سفت و محکم استفاده کنید و آن را محکم روی سطح  بکشید البته در این مرحله توجه داشته باشید که با فشار زیاد موجب خراب شدن پارچه مبل نشوید.

پس از این مرحله باید اقدام به برداشتن پرزها و موهای چسبیده به مبل کنید، برای این کار می‌توانید از غلتک های مخصوص استفاده کنید که خیلی بهتر از جاروبرقی می تواند موها و پرزهای روی مبل شما را تمیز کند. در آخرین مرحله این قسمت می توان به تمیز کردن بخش‌های غیر پارچه ای مبل اشاره کرد که این قسمت ها شامل قطعات و دسته های چوبی مبل می شود برای این کار می توانید از اسپری پاک کننده استفاده کنید.

راهنمای تمیز کردن مبل در مرحله دوم

خواندن این مقاله می تواند دغدغه شما در مورد چطور مبل خود را تمیز کنیم را برطرف نماید. توجه داشته باشید که اگر شما هم می پرسید که چطور مبل خود را تمیز کنیم که مانند روز اولش شود باید توجه داشته باشید پس از اتمام مرحله اول که پاکسازی مبل بود اقدام به تمیز کردن پارچه مبل با استفاده از شوینده های مایع و بخارشو کنید.

در این مرحله لازم است ابتدا لکه های چربی روغن را از بین ببرید سپس شوینده مورد نظر را که مطمئن هستید به پارچه مبل آسیب نمی رساند با مقدار مساوی آب مخلوط کنید و سپس با استفاده از بخارشو شروع به تمیز کردن مبلمان نمایید.

شما عزیزان جهت دیدن محصولات با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ ویا به لینک چطور مبل خود را تمیز کنیم مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد