پارتیشن

0

پارتیشن ها یکی از بهترین وسایل جداسازی محیط ها هستند. امروزه از پارتیشن ها در جداسازی فضاهای خانگی و اداری استفاده می شود تا فضایی بهینه ایجاد شود.

خرید انواع پارتیشن های اداری و خانگی

امروزه برای ایجاد فضایی بهینه در فضاهای اداری و خانگی می توان از پارتیشن ها استفاده کرد. پارتیشن ها در ایجاد فضایی امن و راحت بسیار مهم هستند و هر گونه تنش و مزاحمت در محیط را از بین می برند. با توجه به محیط مورد استفاده امروزه پارتیشن های متنوع و زیبایی توسط مهندسین و متخصصین این کار طراحی می شوند که در حین ایجاد محیطی راحت و امن، زیبایی و جذابیت را به محیط نیز می دهند. در اینجا می توانید با انواع پارتیشن های اداری و خانگی آشنا شوید.

پارتیشن

بهتر است بدانید که پارتیشن بندی به معنی استفاده از یک سیستم برای جداسازی فضاهای مختلف از یکدیگر می باشد. از پارتیشن ها می توان در فضاهای بزرگ و کوچک برای جداسازی محیط ها و فضاها استفاده کرد. امروزه در بیشتر مکان ها از پارتیشن ها استفاده می شود و به گونه ای یک فضای منظم و منسجم را ایجاد می کنند که یک محیط راحت و بی تنش را برای فرد ایجاد می کند.

استفاده از سیستم های جداسازی مزیت های زیادی دارد که یکی از آنها قابل حمل و جداسازی آنها می باشد. در صورتی که بخواهید تغییر دکوراسیون بدهید می توانید این سیستم های جداسازی را از هم جدا کنید و به راحتی دکوراسیون مکان را عوض کنید.

مزیت های استفاده از پارتیشن

همانطور که می دانید پارتیشن های یک سیستم جداسازی فضا می باشند. این سیستم مزیت های بسیار زیادی دارد که می توان به کم هزینه بودن آن اشاره کرد. در صورتی که بخواهید از مصالح ساختمانی برای جداسازی فضاها استفاده کنید بسیار هزینه بر خواهد بود اما سیستم های جداسازی کم هزینه هستند و زمان کمتری برای نصب و احداث می برند.

یکی دیگر از مزیت های استفاده از سیستم های جداسازی راحتی جداسازی و تغییر فضا می باشد. زمانی که از محیط خسته شوید و بخواهید تغییر دکوراسیون دهید می توانید این سیستم را جدا کنید و به سبک جدیدی نصب کنید.

سیستم های جداسازی تک جداره و دو جداره

بهتر است بدانید که پارتیشن ها تک جداره از جنس ام دی اف و شیشه ای هستند و در سایزهای متفاوتی ساخته می شوند. از این نوع سیستم های جداسازی می توان برای ارتفاعات مختلف استفاده کرد و می توان آن را کوتاه، نیمه بلند و یا بلند ساخت. در سیستم تک جداره تجهیزاتی مانند قفل و یراق بر روی خود درب نصب می شود.

در صورتی که مشتری بخواهد می توان لوگوی آنها را نیز بر روی سیستم های جداسازی نصب کرد. مزیت اصلی سیستم های جداسازی تک جداره به سبک بودن و ارزان بودن آن می باشد.

سیستم های جداسازی دو جداره برای جلوگیری از عبور صدا مورد استفاده قرار می گیرند. این پارتیشن ها دارای ضخامت ۱۲ سانتی متری هستند و عایق صوتی آکوستیک دارند. در بین شیشه های این نوع می توان پرده استفاده کرد و شیشه ها از ورود گرد و خاک به پرده ها جلوگیری می کنند. طراحی این نوع سیستم های جداسازی به گونه ای است که می توان میزان عبور نور را به صورت دلخواه تنظیم کرد.

پارتیشن های شیشه ای

این نوع سیستم های جداسازی از دو جنس ام دی اف و شیشه ای هستند. سیستم های جداسازی شیشه ای محیطی بسیار جذاب و زیبا برای شما به ارمغان می آورند. قیمت این نوع کار نسبتا کم است و بسیار مقرون به صرفه می باشد. سیستم شیشه ای قابلیت نصب بسیار آسان و راحت را دارند و می توان از شیشه هایی با سایزهای مختلف در آن استفاده کرد.

سیستم های جداسازی شیشه ای دارای انواع مختلفی هستند و می توان به پارتیشن های شیشه ای آلومینیومی استیل، شیشه ای فریم لس، شیشه ای و استیل، شیشه ای رنگی، شیشه ای متحرک، شیشه ای دو جداره و تک جداره اشاره کرد.

این نوع از پارتیشن ها دارای طیف گسترده ای از رنگ ها هستند و زیبایی خاصی را برای محیط های اداری و خانگی شما به ارمغان می آورند. تمامی این سیستم های جداسازی طبق استانداردها ساخته شده اند و دارای ارتفاعی مناسب برای محیط های اداری و خانگی شما می باشند. هر مشتری بر اساس محیط خود می تواند نوع کار و ضخامت را انتخاب کند و از طراحان ما بخواهد آن را در محیط نصب کنند.

خرید پارتیشن

امروزه خرید بسیار راحت و آسان شده است. ما شرایطی ایده آل برای خرید را برای مشتریان ایجاد کرده ایم تا با صرف زمانی کم بتوانند محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایند. برای خرید و دیدن نمونه کارهای ما مشتریان می توانند به سایت ما مراجعه کنند و این محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهند.

خرید اینترنتی پارتیشن ها به شما امکان می دهد تمام نمونه کارها را به صورت آنلاین ببینید و گزینه مورد انتخابی خود را سفارش دهید و از راهنمای خرید پارتیشن استفاده کنید. سیستم های جداسازی به شما امکان استفاده بهینه از فضا را می دهند و فرصت بازسازی را برای شما ایجاد می کنند.

قیمت پارتیشن

همانطور که گفته شد هزینه این سیستم ها بسیار کم و مقرون به صرفه می باشد. از آنجایی که انجام کار بنایی برای ایجاد تغییر در فضای ساختمان بسیار هزینه بردار و زمانبر می باشند، پارتیشن ها مناسب ترین و ایده آل ترین راه برای کاهش هزینه و زمان می باشند. سیستم های جداسازی فرصتی استثنایی برای ایجاد تغییر در محیط های اداری و خانگی هستند و به راحتی می توان فضایی دلخواه و مناسب ایجاد کرد.

شما نیز اگر می خواهید یک تغییر اساسی در محیط اداری و خانگی خود ایجاد کنید همین حالا می توانید وارد سایت ما شوید و از این فرصت استثنایی استفاده کنید. شما با صرف یک هزینه کم می توانید زیبایی را به محیط خود هدیه دهید و یک محیط جذاب برای خود و کارفرمایان ایجاد کنید. پارتیشن ها با ایجاد آرامش و فضایی بدون تنش از کمترین فضا بیشترین استفاده را می کنند.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک پارتیشن مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد