پارتیشن تک جداره

0

پارتیشن تک جداره یکی از انواع پارتیشنها است که کاربردهای بسیاری دارد.پارتیشن تک جداره برای تفکیک فضاهای مختلف تجاری، اداری، مسکونی و دانشگاهی استفاده میشود

خرید اینترنتی انواع پارتیشن تک جداره

با استفاده از پارتیشن تک جداره یا دیگر انواع پارتیشن می توانید بدون ریخت و پاش اضافی فضاهای مختلفی در خانه یا محل کار خود ایجاد کنید که لازم است قبل از استفاده از پارتیشن تک جداره اطلاعاتی در مورد انواع آن به دست آورید از این رو در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

پارتیشن تک جداره

یکی از انواع پر کاربرد پارتیشن، پارتیشن تک جداره بوده که برای تفکیک فضای مختلف اداری، تجاری، دانشگاهی، مسکونی و …کاربرد دارد به طوری که با استفاده از این محصول می‌توان در  کمترین زمان ممکن فضاهای بزرگ را به چند بخش کوچکتر با کاربردهای مختلف تقسیم کرد.

استفاده از پارتیشن در منزل و ساختمان های خانگی می‌تواند پذیرایی شما را به دو قسمت خصوصی و غیر خصوصی تقسیم کرده و یا محیط اداری را به گونه ای تقسیم بندی کند تا هر کارمند بتواند برای خود فضای مجزایی در اختیار داشته باشد. همچنین از این محصول برای پنهان کردن بخش هایی از ساختمان از دید عموم، برای تفکیک ورودی از بخش‌های دیگر ساختمان، برای ساخت یک فضا برای بازی کودکان و غیره نیز می توان استفاده کرد.

انواع پارتیشن تک جداره

با توجه به کاربردهای متعدد پارتیشن ها در حال حاضر مشاهده می شود که این محصول در جنس ها و انواع مختلفی تولید شده تا کاربران بتوانند بنا به نیاز خود نوعی از آن را انتخاب کنند‌. این محصول معمولا با استفاده از موادی چون ام دی اف، آلومینیوم و شیشه ساخته می‌شود که ابعاد و ارتفاع آن بسته به نیاز مشتری قابل تغییر می باشد.

تغییر ابعاد و ارتفاع این پارتیشن ها یکی از مهمترین مزایای آن به شمار می رود به طوری که می‌توان از این پارتیشن ها به صورت کوتاه، بلند، نیمه بلند و حتی تا سقف استفاده کرد. توجه داشته باشید که یکی از انواع پر کاربرد این پارتیشن ها نوع ام دی اف ۱۶ میلیمتری می باشد که هر چند عایق کامل صدا و صوت نیست اما میزان نارسایی پارتیشن تک جداره ام دی اف نسبت به دیگر انواع آن بسیار بیشتر می باشد.

نوع دیگر این پارتیشن ها از جنس شیشه بوده که استفاده از آن موجب نمای مدرن و امروزی می‌شود. البته این پارتیشین در جلوگیری از عبور صدا و حرارت هیچ تاثیری ندارد اما استفاده از آن موجب روشنایی محیط و در نتیجه کاهش مصرف برق می شود. و اما آخرین نوع پارتیشن تک جداره از جنس آلومینیوم بوده که از یک ورق آلومینیوم ۴ میلیمتری تهیه شده است.

خرید اینترنتی پارتیشن تک جداره

با توجه به ویژگی هایی که در مورد این پارتیشن بیان شد به طور حتم شما هم ترغیب به استفاده از این محصول جهت تفکیک فضاهای مورد نیاز خود شده آید.

توجه داشته باشید که در حال حاضر یکی از روشهای نوین جهت خرید پارتیشن تک جداره و دیگر محصولات، خرید اینترنتی می باشد که در فروشگاه های اینترنتی می توانید انواع پارتیشن را با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسبی مشاهده کرده و سپس بنا به نیاز خود نوعی از آن را سفارش داده و پس از ۲ الی ۳ روز کاری این محصول را در سراسر کشور تحویل بگیرید. اگر به راهنمای خرید پارتیشن تک جداره نیز احتیاج دارید می توانید از مشاورین و متخصصین این سایت ها کمک بگیرید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک پارتیشن تک جداره مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد