میز تحریر دیواری

0

میز تحریر دیواری از نمونه میزهایی است که جای کمی می گیرد. اگر اتاق خواب شما کوچک است و فضای ناکافی دارید می توانید میز تحریر دیواری تهیه نمایید

خرید اینترنتی میز تحریر دیواری

میز تحریر دیواری همانند سایر لوازم جزئی بسیار مهم و لازم برای دکوراسیون اتاق های کوچک بچه ها است. میز تحریر دیواری وسیله ای برای انجام تکالیف درسی و همچنین دانشگاهی می باشد. همینطور در کارهای اداری می توان از آنها استفاده کرد و باید فضای کافی و مناسب حتی در اتاق خواب های کوچک برای چنین وسیله ای در نظر گرفته شود. اگر اتاق خواب کوچک است و فضایی برای قرار دادن میز تحریر وجود ندارد، می توانید قبل از اینکه میز تحریر را به انتهای اتاق نشیمن، آشپزخانه و یا حتی راهرو خانه منتقل کنید از میز تحریر دیواری استفاده نمایید.

میز تحریر خوب چه خصوصیاتی باید داشته باشد

فرقی نمی کند که مکان مورد نظر کجا باشد، چیزی که مهم است انتخاب میز تحریر مناسب است. ارتفاع میز تحریر باید مناسب با فرد باشد و لبه های میز تحریر نباید تیز باشند. علاوه بر ارتفاع میز، باید به نصب آن هم دقت شود. نباید صفحه میز پایین باشد به طوری که گردن بیش از ۲۰ درجه لازم باشد خم شود. میز تحریر را مناسب با متراژ اتاق انتخاب نمایید.

میز تحریر دیواری به دلیل جای کم و فضای مناسبی که می گیرد بسیار محصول کارایی است. به دلیل این که فضای اتاق اجازه نمی‌دهد و همین طور به لحاظ اقتصادی، خانواده‌ها نمی‌توانند برای هر کاربردی میز جدایی تهیه نمایند (مثلا برای کامپیوتر جدا برای مطالعه جدا). پس می توانید میز تحریری استفاده کنید که سطح رویه میز بزرگتر باشد.

انواع میز تحریر

انواع میز تحریر در بازار وجود دارد. این میزهای تحریر در رنگ بندی های مختلف وجود دارد. اما چند رنگ سفید، گردویی ،قهوه ای تیره مورد استقبال بیشتری در بازار است. قیمت این میز تحریرها بر اساس برندها و چوب به کار رفته در آن و تعداد کشوها و سایر خصوصیات منحصر به فرد آنها متفاوت خواهد بود. این میزها نصب راحتی دارد. در ادامه به برخی از انواع این میزها اشاره می کنیم:

میز تحریر تاشو: نمونه ای از میز تحریرها هستند که پایه آن کوتاه و یا بلند می شود و قابلیت تا شدن دارد تا جای کمتری بگیرد.

میز تحریر دخترانه: این نمونه نیز انواع مختلفی دارد و رنگ بندی آن مطابق با سلیقه دختر خانم ها طراحی و انتخاب شده است.

میز تحریر کتابخانه دار: این نمونه میز تحریر دارای کتابخانه ای است و معمولا به شکلی طراحی شده که کتابخانه در کنار یا بالای میز قرار دارد و مدل های دو رنگ آن مورد استقبال بیشتری قرار می گیرد.

میز تحریر کمجا: میز تحریرهایی که به دیوار نصب می شوند و ضامنی برای ایستادن دارند که هنگامی که کاری با آن نداریم می توانیم ضامن آن را باز کنیم و به صورت صاف روی دیوار بچسبد. برخی میزهای کامپیوتر نیز از ا انواع این میزها محسوب می شود.

خرید میز تحریر دیواری

خرید اینترنتی میز تحریر به صورت سفارشی از سایت مقدور می باشد. شما می توانید انواع میز تحریر دیواری را مناسب با بودجه خود در فروشگاه اینترنتی انتخاب کنید و سفارش دهید. برخی میز تحریرها، ساده هستند و برخی دیگر دارای کمد و کتابخانه می باشند. هنگام خرید میز تحریر به جنس چوب نیز دقت نمایید البته مدل های کنونی از نمونه چوب های با کیفیت است و ماندگاری بالایی دارند.

 میز تحریر دیواری

امکان خرید اقساطی میز تحریر دیواری از سایت فروشگاهی وجود دارد. از مزایای خرید اینترنتی این میز تحریر دیواری بسته بندی مناسب و ارسال آن به تمام نقاط بدون آسیب رسیدن به محصول است. محصول با تمام بست ها و لوازم مورد نیاز برای نصب میز تحریر دیواری با تضمین کیفیت و ضمانت نامه معتبر کالا ارسال می گردد و شما تجربه خرید بدون واسطه را خواهید داشت.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک                   میز تحریر دیواری مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد