قیمت مبل کلاسیک

0

در انتخاب مبلمان کلاسیک علاوه بر زیبایی، قیمت مبل نیز بسیار مهم است. اما باید دانست که قیمت مبل کلاسیک در تمام فروشگاه ها یکسان نیست.

اطلاع از قیمت انواع مختلف مبل کلاسیک

مبلمان یکی از لوازم منزل محسوب می گردد که جلوه زیبایی به فضای آن می بخشد. انتخاب و خرید مبل کلاسیک در گرو دو عامل مهم یعنی زیبایی و قیمت مبل کلاسیک است. مبلمان مورد استفاده در منزل دارای انواع مختلفی است که انتخاب هر یک از آنها بسته به سلیقه و دکوراسیون داخلی منزل متفاوت است. مطالعه این متن می تواند به عنوان راهنمای خرید مبل  برای شما محسوب گردد.

انواع مبلمان

با گسترش فناوری و پیشرفت روز افزون صنعت طراحی مد و دکوراسیون، اکنون شاهد طراحی و ساخت ده ها مدل مبل در داخل و خارج کشور هستیم. کارایی هر یک از انواع این مبلمان متفاوت است و برای فضایی با طراحی خاص، مناسب است. مبل های سلطنتی و یا استیل نمونه ای از مبلمان هستند که در ساخت آنها به ظرافت بیشتری پرداخته اند. این نوع از مبلمان دارای منبت کاری و طرح های متنوع زیادی است، اما در برخی از مدل های آن راحتی فدای زیبایی گشته است. ارتفاع زیاد و سطح بیشتر از جمله ویژگی های این نوع از مبلمان هستند.

مبلمان کلاسیک یکی دیگر از انواع مبلمان به شمار می روند که همانند مبلمان استیل در ایران ساخته می شوند و ظاهری شبیه به مبلمان سلطنتی دارند. منبت کاری تاج و دسته مبلمان کلاسیک کمتر از مبلمان استیل است. از این رو قیمت مبل کلاسیک دارای نرخ کمتری نسبت به مبل استیل می باشد. مبل های راحتی دسته ای دیگر از مبلمان منزل هستند که جنس آنها اغلب از چرم و پارچه است. این نوع مبلمان ارتفاع کمی دارند. قیمت مبل راحتی نسبت به قیمت مبل کمتر است. البته گاهی قیمت مبلمان راحتی تولید شده از چرم طبیعی دارای قیمت بیشتری نسبت به مبلمان کلاسیک است.

قیمت مبل کلاسیک

در ساخت انواع مدل های مختلف مبل عمدتا از چوب، پارچه و ابر استفاده می شود. سبک منبت کاری اغلب مبل های کلاسیک دارای شباهت زیادی است. اما می توان گفت که با تمام این شباهت ها، باز هم مدل های متنوعی از مبلمان کلاسیک در ایران ساخته می شود. نوع منبت کاری و پارچه مورد استفاده، بر قیمت مبل تاثیر زیادی می گذارد. برای مثال قیمت مبل کلاسیک با دسته و تاج ساده دارای نرخ کمتری نسبت به قیمت مبل کلاسیک با ظریف کاری بیشتر است.

با این حال می توان گفت که قیمت مبل کلاسیک مبلغی بین ۵.۰۰۰.۰۰۰ تا ۸.۰۰۰.۰۰۰ تومان است. اما با کاهش کیفیت مواد اولیه به کار رفته در ساخت این مبل، می توان مبل را با قیمت کمتری نیز خریداری نمود که این کار توصیه نمی شود. کیفیت بالای چوب و پارچه مورد استفاده در ساخت مبلمان، به دوام و ماندگاری آن در سال های آتی منجر می شود.

خرید مبل کلاسیک

در گذشته برای خرید یک مبلمان شیک و با کیفیت باید به تمام فروشگاه های سطح شهر مراجعه می شد تا انواع مختلف مبلمان را بتوان مشاهده کرد. اما این مشکل امروزه رفع شده است. خرید اینترنتی مبل ، می تواند به افراد این امکان را بدهد که بدون نیاز به خروج از منزل، مبلمان کلاسیک خود را خریداری نمایند. فروشگاه های اینترنتی عرضه مبلمان کلاسیک، تنوع زیادی در ارائه محصولات خود دارند. از این رو می توان برای خرید مبل ، در زمان و هزینه صرفه جویی کرد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک قیمت مبل کلاسیک مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد