قیمت انواع تشک

0

قیمت انواع تشک با توجه به این که انواع مختلفی از تشک وجود دارد متفاوت است، قیمت انواع تشک به جنس، برند، ابعاد و مواد به کار رفته در آن بستگی دارد

آشنایی با تشک و قیمت انواع تشک

در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در مورد انواع تشک و قیمت انواع تشک بپردازیم اگر به دنبال خرید تشک هستید و می خواهید در مورد قیمت انواع تشک اطلاعاتی را بدست آورید در این مقاله همراه ما باشید. قیمت انواع تشک با توجه به فاکتورهایی که وجود دارد متغیر است با این وجود قیمت انواع تشک می تواند نقش تعیین کننده ای در خرید یک تشک داشته باشد به همین دلیل پرداختن به قیمت انواع تشک ضروری است.

در این مقاله علاوه بر قیمت انواع تشک به ارائه اطلاعاتی در مورد نوع تشک و راهنمای خرید آن ها نیز خواهیم پرداخت. با توجه به این که تشک ها ارتباط مستقیمی با سلامتی انسان دارد و در صورتی که از استاندارد مناسب برخوردار نباشد عوارضی را در پی خواهد داشت لذا دقت در خرید تشک بسیار ضروری به نظر می رسد.

انواع تشک

انواع مختلفی از تشک ها وجود دارد و قیمت انواع تشک نیز با توجه به نوع آن متفاوت خواهد بود. انواع تشک ها را می توان بر اساس خارجی بودن و یا ایرانی بودن تقسیم بندی کرد. همچنین تشک ها را با توجه به دونفره یا تک نفره بودن می توان دسته بندی کرد. تشک ها با توجه به سایز نیز انواع مختلفی دارند که می توانیم به تشک های کودک، نوجوان و بزرگسال اشاره کنیم.

در مرسوم ترین حالت تشک ها را به انواع تشک های فنری، تشک های طبی فنری، تشک های اسفنجی و تشک های بادی تقسیم بندی می کنند که با هم تفاوت هایی دارند. برای مثال در تشک های اسفنجی بر عکس تشک های فنری از اسفنج به صورت فشرده و پنبه استفاده شده است و در آن ها فنر استفاده نشده است یا در تشک های طبی فنری نسبت به تشک های فنری شاهد نرمی کم تری هستیم.

قیمت انواع تشک

قیمت انواع تشک با توجه به این که انواع مختلفی از تشک ها در بازار وجود دارند متفاوت خواهد بود. عوامل مختلفی در تعیین قیمت انواع تشک دخیل هستند. برای مثال قیمت انواع تشک طبی بیشتر از قیمت انواع تشک معمولی است. همچنین برند تشک ها نیز در تعیین قیمت انواع تشک موثر است و همیشه نیز بین تشک های داخلی و خارجی رقابت بوده است و در حال حاضر تشک های ایرانی به برندهای محبوب تبدیل شده اند. قیمت انواع تشک با توجه به تک نفره و یا دو نفره بودن نیز متفاوت است. جنس پارچه به کار رفته، فنر، پنبه و…از مواردی هستند که در تعیین قیمت انواع تشک موثر هستند.

خرید انواع تشک

اگر به دنبال خرید انواع تشک هستید در کم ترین زمان ممکن می توانید تشک مورد نظر خود را خریداری کنید. با توجه به این که تشک ها تاثیر مستقیمی بر روی سلامتی انسان ها دارند ما بهترین نوع تشک ها و در استاندارد جهانی را برای فروش در سایت خود قرار داده ایم. خرید اینترنتی انواع تشک در سایت ما امکانپذیر است و کافی است ویژگی های تشک مورد نظر خود را در سایت ما بررسی کنید و پس از تکمیل خرید در کم ترین زمان ممکن تشک خود را در جلوی درب منزل تحویل بگیرید و خواب خوشی با آن داشته باشید.

راهنمای خرید انواع تشک

  • زمانی که می خواهید تشکی را خریداری کنید ضروری است که به نکاتی توجه داشته باشید تا مناسبترین نوع تشک را خریداری کنید:
  • تشک هایی را انتخاب کنید که پارچه آن جنس مناسب و دوخت محکمی داشته باشد.
  • طرح های تشک طوری نباشد که برجستگی آن به کمر فشار بیاورد.
  • تشک باید انعطاف بسیار خوبی داشته باشد و هر وزنی را تحمل کند و زودتر پاره نشود.
  • تشک هایی که استاندارد هستند و مناسب می باشند از فنرهایی قوی برخوردار هستند.
  • دقت داشته باشید که تشکی را که خریداری می کنید دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشد.
  • بهتر است که پارچه های تشک ضد آب و ضد حریق باشند.

خرید انواع تشک از فروشگاه های معتبر

از آنجا که تشک ها با سلامتی انسان در ارتباط هستند ضروری است که آن را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید. متاسفانه در بازار تشک هایی وجود دارد که به صورت غیر استاندارد تهیه شده اند و در واقع تشک های تقلبی هستند که در صورتی که از آن ها استفاده شود سلامتی شما را تهدید خواهد کرد. زمانی که انواع تشک ها را از فروشگاه های معتبر خریداری می کنید با خیال آسوده از آن می توان استفاده کنید.

تشک خوب را از کجا بشناسیم؟

اگر می خواهید که تشک خوب و مناسب را بشناسید بهتر است که آن را آزمایش کنید تا متوجه شوید سفت است و یا نرم می باشد. برای همین منظور به پشت بر روی تشک خوابیده و دست خود را صاف داخل گودی کمر خود بگذارید. اگر احساس کردید که دستتان به آسانی به طرف گودی کمر رفت نشان دهنده این است که تشک سفت است اگر دستتان نتوانست به سمت گودی کمر برود یعنی تشک خیلی نرم می باشد.

دقت داشته باشید که تشک آنقدر سفت نباشد که موجب شود ستون فقرات شما در شرایط نامناسبی قرار گیرد باید سفتی طوری باشد که کمر همان انحنای خود را در حالت ایستاده حفظ کند.

کدام یک از تشک ها مناسب هستند

سوالی که همیشه در هنگام خرید انواع تشک ها معمولا پرسیده می شود این است که در بین انواع تشک ها باید کدام تشک خریداری شود؟ توجه داشته باشید که پیش از این که اولویت شما قیمت تشک باشد باید به راحتی آن توجه داشته باشید و در کنار آن دقت داشته باشید که راحتی تشک به قدری نباشد که به سلامتی ستون فقرات شما فشار وارد بیاورد اگر نوع  تشک شما با توصیه پزشک است حتما بر اساس توصیه های پزشکی تشک طبی مورد نظر را انتخاب کنید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک تشک مراجعه کنید.

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد