در چوبی قدیمی

0

برای زیباتر شدن دکوراسیون خانه خود استفاده از در چوبی قدیمی بسیار مناسب است. در چوبی قدیمی را می توانید از فروشگاه بی تو بی خریداری نمایید.

در چوبی قدیمی

دکوراسیون خانه شما هر چقدر هم ساده باشد، اما وجود یک در چوبی بسیار زیبا زیبایی دکوراسیون را چندین برابر می کند. شرکت بی تو بی نوع جدیدی از درهای چوبی را به مشتریان خود عرضه کرده است. شما با خرید در چوبی قدیمی می توانید به زیبایی بیشتر دکوراسیون خانه خود بیافزایید. در چوبی قدیمی با جنس بسیار مرغوبی به مشتریان عزیز فروشگاه بی تو بی عرضه می شود. راهنمای خرید در چوبی قدیمی در این مقاله آورده شده است.

خصوصیات و ویژگی های در چوبی قدیمی

در های چوبی با جنس بسیار مرغوب، برای منزل شما بسیار مناسب هستند. دکوراسیون منزل شما حتی اگر مدرن هم باشد، در های چوبی زینتی انتخاب بسیار مناسبی برای منزل شما می باشند. این درب ها را می توان برای در ورودی خانه و یا در اتاق ها به کار برد. در چوبی قدیمی در رنگ های مختلفی عرضه می شوند.

رنگ های تیره برای دکوراسیون رنگ روشن و درب های رنگ روشن برای دکوراسیون تیره بسیار مناسب هستند. انتخاب رنگ درهای چوبی بر عهده مشتری می باشد. از برندهای مختلف درهای چوبی می توان به برندهای راشینگ، نادعلی، اریکه چوبین و بارانک اشاره نمود.

علاوه بر درهای چوبی مورد استفاده برای در ورودی خانه و درهای اتاق، می توان از این در چوبی برای در ورودی ویلا یا باغ استفاده کرد. ترکیب در چوبی با میله های آهنی یک در بسیار مستحکم را بوجود می آورد، علاوه بر این، چوب استفاده شده در این نوع درها، زیبایی خاصی به در ورودی خواهد داد.

طراحی های خاص و منحصر به فرد در چوبی

درهای قدیمی با جنس بسیار مرغوب به دو صورت توپر و توخالی عرضه می شوند، که نوع توپر آن بسیار مرغوب و اندکی گران تر می باشد. این درها بسیار بادوام و شیک هستند، علاوه بر این، امکان ساخت درب های چوبی کلاسیک به صورت ضد سرقت نیز وجود دارد.

درهای چوبی را می توان به صورت ترکیبی با شیشه های رنگی و طرح دار و یا همراه با آینه کاری ساخت و زیبایی آنها را افزایش داد. علاوه بر این می توان طرح های زیبایی را بر روی درهای چوبی، منبت کاری کرد. به کارگیری هر یک از این طرح ها به قیمت نهایی محصول می افزاید.

خرید در چوبی قدیمی

برای خرید در جوبی قدیمی به فروشگاه بی تو بی مراجعه نمایید. این فروشگاه درب های چوبی در جنس های مختلفی را به مشتریان خود عرضه می کند. متخصصان ما در ساخت درهای چوبی بسیار ماهر هستند و یک در چوبی با کیفیت بسیار بالایی را به شما عرضه می کنند.

درهای چوبی در سایزها و طرح های مختلفی وجود دارند شما می توانید با مراجعه به سایت ما، درب های مختلف در سایزهای متنوع و گوناگون را مشاهده کنید، علاوه بر این شما می توانید رنگ در مورد نظر خود را نیز انتخاب کنید. امکان خرید اینترنتی این وسیله نیز در فروشگاه بی تو بی وجود دارد. برای خرید اینترنتی در چوبی قدیمی تنها کافی است به سایت ما مراجعه نمایید و با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. کارشناسان فروشگاه بی تو بی سایز و رنگ و طرح مورد انتخاب شما را یادداشت می کنند و بر اساس درخواست شما محصولات را آماده می کنند و ارسال می نمایند. تنها با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت، در چوبی مورد نظر شما را بسازیم و ارسال نماییم.

 

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک در چوبی قدیمی مراجعه کنید.

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد