در چوبی ضد سرقت

0

در چوبی ضد سرقت از لحاظ امنیت با درب های معمولی تفاوت دارد، در چوبی ضد سرقت علاوه بر جلوگیری از نفوذ سارقین در برابر گرما، سرما، صدا و رطوبت نیز مقاوم است

آشنایی با در چوبی ضد سرقت و خرید آن

در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در مورد در چوبی ضد سرقت بپردازیم. اگر به دنبال خرید درب چوبی ضد سرقت هستید و یا می خواهید در مورد این درب ها اطلاعاتی را کسب کنید تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید. درهای ضد سرقت در انواع چوبی و فلزی وجود دارند که در این مقاله به انواع چوبی آن خواهیم پرداخت.

در حال حاضر امنیت ساختمان ها و اماکن بسیار با اهمیت است و در به عنوان ورودی ساختمان نیازمند تجهیزات ایمنی است تا از ورود سارقان جلوگیری کند و امنیت ساختمان را تامین کند و در برابر آتش سوزی و تخریب مقاوم باشد.

در چوبی ضد سرقت

در چوبی ضد سرقت با درهای معمولی تفاوت بسیاری دارد. این نوع از درب ها به درب هایی گفته می شود که با استانداردهای خاصی ساخته شده اند. درب های ضد سرقت چوبی در مقایسه با درب های معمولی از مقاومت و امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند و ساختار کلی آنها از لحاظ قفل، لولا و جنس طوری می باشد که آنها را از درب های معمولی متمایز می کند.

درب های ضد سرقت زمانی که قفل می شوند تقریبا قابل باز شدن نیستند، این نوع از درها همچنان که محافظت از خانه و اماکن را در برابر سارقین تضمین می کند در برابر حریق، سرما، گرما، صدا و رطوبت نیز عایق است. این درب ها در برابر تخریب بسیار مقاوم هستند که مانع ورود سارقین به ساختمان می شود، از لحاظ ظاهری نیز درب های ضد سرقت ظاهر بسیار جذابی دارند با این وجود از داخل با فلز مقاوم شده اند.

انواع در چوبی ضد سرقت

درب های چوبی ضد سرقت در انواع برندها و طرح ها در بازار وجود دارند. به طور کلی درب های ضد سرقت در سه برند ترکی، چینی و ایرانی می باشند که هر کدام از آنها نیز دارای چندین برند هستند. بر اساس نوع روکش نیز درب های ضد سرقت چوبی را به دو نوع راش و گردو تقسیم بندی می کنند.

این نوع از درب ها از لحاظ برجستگی و یراق آلات مورد استفاده نیز در انواع مختلفی قرار می گیرند. همه انواع درب های ضد سرقت دارای شاسی کشی فلزی داخلی مشترک هستند و این خصوصیت در آنها یکسان می باشد.

مزایای درب ضد سرقت

مهمترین مزیتی که درب ضد سرقت دارد این است که ساختمان را از نفوذ سارقان محافظت می کند اما علاوه بر آن مزیت های دیگری نیز دارد.

درهای ضد سرقت در برابر صدا عایق هستند و این درب ها به مدت ۴ ساعت و در دمای ۸۰۰ درجه سانتیگراد می توانند در برابر آتش مقاومت داشته باشند به دلیل این که در داخل این درب ها پشم سنگ نسوز قرار داده شده است ضد حریق محسوب می شود. از دیگر مزایای درب های ضد سرقت این است که در برابر رطوبت، سرما و گرما مقاوم هستند. به دلیل این که در لایه میانی مواد مخصوصی تزریق شده است، در برابر برش، مته و اسید از خود مقاومت نشان می دهد.

خرید در چوبی ضد سرقت و راهنمای خرید آن

خرید اینترنتی در چوبی ضد سرقت را در کمترین زمان ممکن می توانید از سایت فروشگاهی بی تو بی انجام دهید کیفیت درب های ضد سرقت ما بسیار بالا است و قیمت مناسبی هم دارد.

مطلبی که تحت عنوان راهنمای خرید در چوبی ضد سرقت می توان گفت این است که به طور معمول درب های ضد سرقت ترکی نسبت به انواع ایرانی و چینی از کیفیت مناسبی برخوردار هستند و البته قیمت بالایی نیز دارند.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک در چوبی ضد سرقت مراجعه کنید

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد