در چوبی سنتی

0

یکی از روش های تهیه در چوبی سنتی خرید اینترنتی است. برای خرید اینترنتی در چوبی سنتی رعایت نکات بسیاری در این زمینه مهم و حائز اهمیت می باشد.

در چوبی سنتی

در چوبی سنتی یکی از زیباترین انواع درب ها بوده که استفاده از آن به عنوان درب اتاق و حتی برای درب اصلی ساختمان امروزه گسترش چشمگیری پیدا کرده است. از این رو سایت های متعددی از جمله سایت بی تو بی اقدام به ارائه انواع محصول نموده است.

در چوبی سنتی چه ویژگی های دارد؟

در چند سال گذشته استفاده از چوب برای ساخت انواع درب و پنجره بسیار رونق داشته که طرح های سنتی بر روی این درها موجود بودن زیبایی خاصی به فضا می داده است. با این حال امروزه نیز افراد زیادی تمایل دارند که از در چوبی سنتی در طرح ها و مدل های جدید برای زیباتر کردن دکوراسیون منزل خود استفاده کنند، که این امر زیبایی خاص و منحصر به فردی را به فضا می دهد.

درب های چوبی برای اتاق خواب، درب ورودی و سرویس مورد استفاده قرار می گیرد که هر کدام از آنها دارای مشخصات متفاوتی است. بطوریکه ارتفاع درب ورودی باید ۲۱۰ تا ۲۲۰ و عرض آن ۹۰ سانتی متر باشد. ارتفاع مناسب برای درب های اتاق ۱۹۰ تا ۱۹۵ سانتی متر و عرض آن ۷۰ تا ۷۵ سانتیمتر می باشد.

همچنین دربهای سرویس در ارتفاع ۱۹۰ تولید شده و عرض آن باید بین ۶۵ تا ۷۰ سانتیمتر باشد. در این بین زیباترین و پرطرفدارترین طرح هایی که بر روی دربهای تمام چوب سنتی پیاده می شود عبارتند از کسری، پروانه، سو پروانه، خورشیدی، لوزی سوپر، قارچ، چشمی، دو گنبدی، آلفا، اشک، سزار، کرکره و …. می باشد.

انواع در چوبی سنتی چیست؟

چوب گردو و چوب راش از جمله بهترین انواع چوب برای ساخت درب و پنجره می باشد که به طور حتم به کار گیری از چوب گردو در ساخت در چوبی سنتی به دلیل مقاومت بسیار بالایی که دارد و ماندگاری زیاد آن برای ساخت انواع درب چوبی مناسب می باشد.

این نوع علاوه بر استقامت، زیبایی خاصی داشته و وزن سنگین آن از جمله دیگر ویژگی های درب های ساخته شده از چوب گردو می‌باشد، که با این وجود باید برای ساخت درب با چوب گردو از لوله های سفارشی استفاده شود. چوب راش نیز یکی دیگر از چوب های مورد استفاده در و درهای چوبی سنتی می باشد که زیبایی خاصی دارد.

خرید اینترنتی در چوبی سنتی

اگر شما هم قصد خرید در چوبی سنتی را دارید توجه داشته باشید که در حال حاضر این محصول با کیفیت بسیار عالی در سایت های اینترنتی از جمله سایت بی تو بی ارائه می‌شود که محصول ارائه شده در این سایت ها از چوب راش، چوب چنار و چوب گردو با بهترین کیفیت ساخته شده و قابل استفاده در فضاهای بیرونی، داخل هتل ها، ویلا ها، برج ها، آپارتمان ها و ورودی ساختمان ها می باشد. این درب های چوبی سنتی به صورت گره چینی با کیفیت و استانداردهای جهانی ساخته شده و از جمله در های زیبا با طرح های اصیل ایرانی می باشد.

با این وجود اگر شما هم به راهنمای خرید در چوبی سنتی نیاز دارید می توانید برای شناخت بهترین برند های این محصول به سایت بی تو بی مراجعه کرده و پس از کسب اطلاعات کامل درمورد انواع درب چوبی از مشاورین این سایت سپس اقدام به خرید محصول کنید. توجه داشته باشید که در یک سایت به دلیل حذف واسطه ها و از میان برداشتن دلالان، در چوبی سنتی با قیمت بسیار مناسبی ارائه می‌ شود.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک در چوبی سنتی مراجعه کنید

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد