در چوبی ساختمانی

0

در چوبی ساختمانی در ساختمان سازی باید از یک در چوبی ساختمان مناسب استفاده کرد. در چوبی ساختمان با کیفیت تاثیر بسیار زیادی در میزان امنیت منازل دارد.

در چوبی ساختمانی

با شناخت انواع در چوبی ساختمان می توان بهترین نوع آن را برای خرید انتخاب نمود. جنس و کیفیت دو عامل اساسی در خرید در چوبی ساختمان است که برای مشتریان اهمیت زیادی دارد. اما راهنمای خرید در چوبی ساختمان می تواند شما را در خرید بهترین نوع از این محصول یاری کند. پس برای آشنایی بیشتر به ادامه این مطلب توجه کنید.

در چوبی ساختمان به چند نوع تقسیم می شود؟

با صرف نظر از ابعاد یک در چوبی می توان گفت که درهای چوبی ساختمانی انواع متنوع زیادی دارند که سبب شده تا هر فرد با هر سلیقه ای قادر به خرید آن باشد. نوع چوب مورد استفاده در ساخت در مهمترین عامل در کیفیت و استحکام این محصول است. از این رو تولید کنندگان درهای چوبی از بهترین نوع چوب برای ساخت محصولات خود استفاده می کنند.

درب چوبی از جنس صنوبر که آن با نام یولکا می شناسند. این نوع از چوب در حقیقت نوع خاصی از چوب روسی می باشد که استحکام بیشتری نسبت به درهای چوبی از جنس کاج دارد. همچنین در چوبی یولکا به راحتی رنگ آمیزی می شود. اما تغییر رنگ آن در طول زمان یکی از معایب این نوع از در چوبی ساختمان است. معمولا از این در برای اتاق ها استفاده می شود.

درب ورودی ساختمان ها نیز اغلب از جنس صنوبر است اما تفاوت این در، در مقاومت بالای آن در برابر آتش است. همچنین طراحی درهای ورودی ساختمان از تنوع بیشتری برخوردار است. در ساختمانی از جنس گردو یکی دیگر از انواع درهای چوبی است که دارای ظاهر بسیار زیبایی می باشد. مقاومت بالای این نوع از در، بسیار معروف است. اما قیمت بالای درهای ساخته شده از جنس گردو، یکی از معایب آن به شمار می رود.

خرید در چوبی ساختمان

از آنجا که تولیدی های زیادی در سراسر کشور به تولید انواع در چوبی مشغول هستند، در نتیجه می توان به راحتی این محصول را از فروشگاه های عرضه لوازم چوبی تهیه کرد. اما پیشنهاد ما به شما خرید اینترنتی در چوبی ساختمان است. در این روش شما می توانید با صرف کمترین هزینه و زمان، صاحب بهترین نوع از این محصول شوید. آشنایی با برندهای تولید کننده انواع در چوبی یکی از مزیت های مراجعه به سایت بی تو بی است.

در خرید اینترنتی در چوبی از سایت های مختلف نظیر بی تو بی، می توانید مدل های مختلف از این محصول را در قالب یک مجموعه منسجم مشاهده کنید و در آخر با توجه به توضیحات هر بخش، بهترین نوع در چوبی ساختمان را خریداری نمایید.

معرفی برخی از برندهای تولید کننده درب چوبی

شرکت های زیادی در زمینه تولید انواع درب های چوبی ساختمانی با یکدیگر فعالیت دارند. در این میان شرکت چوب صنعت دریس یکی از بزرگترین تولید کنندگان درب لابی است. این شرکت در ساخت محصولات خود از بهترین نوع چوب استفاده می کند.

درب ضد سرقت آشیان آرای شرق یکی دیگر از نمونه های با کیفیت درب چوبی ساختمانی است. این شرکت به صورت تخصصی در زمینه تولید درب های ضد سرقت فعالیت دارد. افرا درب یکی دیگر از تولیدکنندگان با سابقه درب های ضد حریق و ضد سرقت است. شما می توانید با توجه به عواملی نظیر قیمت، ظاهر و کارایی یک درب برای خرید آن اقدام نمایید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک در چوبی ساختمانی مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد