در چوبی حیاط

0

در چوبی حیاط یک انتخاب فوق العاده برای ثبت تصویری به یاد ماندنی از خانه شما در ذهن دیگران است.امروزه استفاده از در چوبی حیاط در ساختمان های مدرن رایج است.

زیباترین مدل های در چوبی حیاط برای ساختمان های شیک و مدرن

در حیاط اولین چیز از خانه یا ساختمان تان است که دیگران هنگام مراجعه به منزلتان آن را می بینند. بی شک اولین تصور افراد نسبت به منزلتان به شدت در ذهن آنان تاثیرگذار است. انتخاب در  چوبی حیاط می تواند یک انتخاب عالی باشد؛ البته لازم است در خصوص طرح و مدل های آن تحقیق کنید.

راهنمای خرید در چوبی حیاط

استفاده از چوب در ساخت درب و پنجره به زمان های خیلی قدیم باز می گردد و یک مولفه اصلی در مصالح ساختمان سازی بشمار می آید. امروزه نیز با وجود انواع چوب با طول عمرهای مختلف درب های متفاوتی ساخته می شوند. همانطور که می دانید از در های چوبی بیشتر در دکوراسیون داخلی منازل استفاده می شود اما استفاده از در چوبی حیاط برای ورودی خانه جلوه خاصی به منزل و ساختمان شما می بخشد.

برای خرید اینترنتی در چوبی حیاط با ارزان ترین قیمت می توانید به سایت فروشگاهی بی تو بی مراجعه کنید. شما می توانید با انتخاب در حیاط چوبی در مدل های زیبا و خلاقانه، تصویری به یاد ماندنی از ساختمان خود در ذهن دیگران باقی بگذارید.

در چوبی حیاط

اگر در جلوی در ساختمانتان تاق نامه یا رواق عمیق دارید مطمئنا در چوبی حیاط بهترین انتخاب می باشد. البته بهتر است بدانید که درب چوبی نسبت به سایر درب ها گران تر است اما از پرطرفدارترین درب های حیاط بشمار می رود. در اکثر درب های چوبی، از چوب گردو یا بلوط استفاده می شود.

اگر می خواهید بهترین در چوبی حیاط را خریداری کنید دربی با چوب ماهون هندوراس بهترین گزینه می باشد زیرا دارای سرسختی بسیاری زیادی است و در برابر عوامل خارجی بسیار مقاوم هستند. شما می توانید زیباترین و جدیدترین در چوبی را در سایت فروشگاهی بی تو بی مشاهده نمایید.

برخی از درب های چوبی پارکینگ به درب های ترمووود معروف هستند. این درب ها را از سوزاندن و نیم سوز کردن چوب و طی شرایط خاصی تولید می شوند که باعث می شود مقاومت چوب چندین برابر شود. فرآیند ترمووود چوب بصورت خشک کردن چوب در دمای ۳۶۰ درجه همراه با بخار آب و گردش هوا انجام می شود .از مزایای درب های ترمووودی می توان به دوام بالای آنها، زیبایی خاص و چشمگیر، ثبات رنگ، مقاوم در پوسیدگی اشاره کرد.

در حیاط چوبی یک در مدرن

درب های حیاط چوبی برای افرادی که به دنبال سادگی و همچنین شیک بودن هستند بسیار مناسب است. درب های ورودی چوبی برای منازل، ویلاها و برخی از سالن ها متناسب هستند.این نوع درب ها از چارچوب چوبی و قطعات فلزی تشکیل شده اند.

از نظر ظاهری نیز ظاهری ساده و مدرن داشته البته می توان به آن حالت های مختلف نیز داد. اگر شما نیز از آن افرادی هستید که طرح های خاص با جزییات اختصاصی را دوست دارند می توانند طرح مورد نظرشان را به فروشگاه اینترنتی بی تو بی سفارش دهند.

اکثر افراد با دیدن درب چوبی حیاط ذهنشان به سال های دور می رود و حتی با شنیدن صدای آن خاطرات خاصی برای آنها زنده می شود و از لمس دستگیره و طرح چوبی آن لذت می برند.پس نمی توان به صورت سرسری از این موضوع گذشت و ساده و سطحی تصمیم گرفت بلکه باید دقیق و یک انتخاب صحیح داشت.

در فروشگاه اینترنتی بی تو بی می توانید انواع در های چوبی حیاط را مشاهده کنید و همچنین از مشورت مشاوران و متخصصان ما نیز بهره ببرید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک در چوبی حیاط مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد