در چوبی حصیری

0

در چوبی حصیری یکی از انواع درب ها می باشد که بسیار مورد استفاده است، در چوبی بیشتر برای درب های داخلی مورد استفاده قرار می گیرد.

چگونه در چوبی حصیری را خریداری کنیم

در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در مورد یکی از انواع درب های ملامینه، یعنی در چوبی حصیری بپردازیم اگر به دنبال خرید این نوع از درب ها هستید و یا می خواهید در مورد آن ها اطلاعاتی را بدست آورید در این مقاله ما را همراهی کنید.

درهای چوبی از پرطرفدارترین درب ها محسوب می شوند که به سبب زیبایی خاصی که در طراحی آن ها وجود دارد بسیار پرکاربرد هستند و معمولا از آن ها به عنوان درب های داخلی استفاده می شود.

دربهای ملامینه

درب های چوبی حصیری از انواع درب های ملامینه هستند به همین دلیل در ابتدا اشاره مختصری به درب های ملامینه خواهیم کرد، درب های ملامینه در واقع درهایی هستند که نیازی به رنگ ندارند و ورق هایی که در ساخت این درها مورد استفاده قرار می گیرد به صورت آماده هستند که در رنگ های گوناگونی از جمله ماهگونی، ونگه، گردویی، سفید، ملچ سوخته و لایت وجود دارند. علاوه بر رنگ ها درب های ملامینه در طرح های مختلفی نیز وجود دارند که می توانیم به طرح های کسری، شیاری، نیم دایره و سه قاب بیضی اشاره کنیم.

درب چوبی طرح حصیری یکی از انواع مهم درب های ملامینه محسوب می شود. ورق هایی که در ساخت درب های ملامینه مورد استفاده قرار می گیرد سه الی چهار میلی متر هستند و کلاف آن ها نیز از چوب روسی است که ضخامتی در حدود ده سانتی متر دارد.

در چوبی حصیری

همان طور که گفته شد درهای چوبی حصیری از انواع درهای ملامینه محسوب می شوند که به درب چوبی ملامینه HPL حصیری نیز معروف هستند این نوع از درب بسیار پرطرفدار هستند در ساخت درب های چوبی حصیری از روکش هایی چوبی درجه یک استفاده شده است که زیبایی چشم نوازی را به خانه شما خواهد بخشید این درب ها را از آن رو حصیری می نامند که طرح رویی آن ها به شکل حصیر می باشد.

در چوبی حصیری را می توانید در درب های داخلی مورد استفاده قرار دهید. درهای چوبی حصیری در انواع رنگ ها در بازار موجود هستند و انواع ایرانی و خارجی آن توسط برندهای مختلف به بازار عرضه می شود.

خرید در چوبی حصیری

با توجه به استقبال زیادی که از درب های چوبی حصیری شده است، خرید اینترنتی در چوبی حصیری در سایت فروشگاهی بی تو بی امکانپذیر است شما در کم ترین زمان ممکن می توانید درب چوبی مورد نظر خود را با توجه به ویژگی های آن از جمله رنگ و اندازه انتخاب کنید و خرید خود را تکمیل کرده و درب را تحویل بگیرید.

درب هایی که در سایت ما موجود هستند از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند و کیفیت آن ها نیز بسیار عالی می باشد.

راهنمای خرید در چوبی حصیری

هنگامی که می خواهید درب های چوبی حصیری را خریداری کنید به چند نکته توجه داشته باشید، درب های حصیری در سه نوع ملامینه HPL سه میل، ملامینه HPL چهار میل و ملامینه HPL هشت میل در بازار موجود هستند که قیمت هشت میل از دوتای دیگری بیشتر است. همچنین دقت داشته باشید که با توجه به اعمال تحریم ها احتمال دارد که برخی از اندازه ها، رنگ ها و مدل ها در بازار موجود نباشد لذا بهتر است که از قبل از ما مشورت های لازم را اخذ کنید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک در چوبی حصیری مراجعه کنید

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد