در چوبی جدید

0

در چوبی جدید که در فروشگاه بی تو بی به فروش می رسد علاوه بر فاکتور زیبایی سایر فاکتورهای مهم را دارد.خرید در چوبی جدید به صورت اینترنتی نیز امکان پذیر است

دکوراسیونی شیک با در چوبی جدید

دکوراسیون بیرونی خانه نیز همانند دکوراسیون داخلی از اهمیت برخوردار است. در چوبی جدید تأثیر زیادی در زیبایی خانه و جلب توجه مخاطب دارد. درب خانه اولین عنصری است که در هنگام ورود با آن مواجه می شوید از این رو زیبایی و کیفیت آن از اهمیت برخوردار است. در این مقاله نیز به بررسی اطلاعاتی درباره در چوبی جدید و نحوه خرید آن خواهیم پرداخت.

در چوبی جدید

در چوبی جدید که در فروشگاه بی تو بی به فروش می رسد علاوه بر فاکتور زیبایی سایر فاکتورهای مهم نظیر امنیت خانه را نیز به مشتری ارائه می دهد. این بخش از خانه بسیار مهم است و در انتخاب آن باید دقت کرد تا بهترین مورد را خریداری کنید.

با استفاده از طراحی های به روز و پیشرفته به کمک معماران و طراحان دکوراسیون منازل توانسته ایم انواع در چوبی جدید را عرضه کنیم که امنیت بیشتری نیز نسبت به سایر درب ها دارند. انواع در چوبی ضد سرقت و ضد حریق در طرح ها و رنگ های مختلف در سایت موجود است که قادر به خرید هر یک خواهید بود.

خرید در چوبی جدید

خرید در چوبی جدید به صورت اینترنتی نیز امکان پذیر است و با خرید اینترنتی در چوبی جدید در وقت و هزینه های تان صرفه جویی خواهد شد و مدل مناسب منزل تان را با مشاهده نمونه های موجود در سایت می توانید انتخاب کنید. در هنگام خرید به دکوراسیون منزل خود و بودجه ای که دارید دقت کنید تا مورد مناسب را خریداری نمایید.

راهنمای خرید در چوبی جدید

برای خرید در چوبی جدید به سایت مراجعه کرده و نمونه های مختلف را مشاهده کنید. این که منزل تان چه دکوراسیونی دارد و از چه سبکی برای این منظور استفاده کرده اید برای خرید درب در نظر بگیرید. انواع درب چوبی به صورت تک پنلی، دو پنلی، سه پنلی، چهار پنلی، پنج و شش پنلی در سایت موجود است که رنگ های مختلفی دارند و برای سبک های مختلف خانه مناسب هستند.

انتخاب درب هایی متناسب با دکوراسیون خانه

دقت در انتخاب در چوبی سبب می شود مورد مناسب را پیدا کنید و طراحی خانه خود را کامل کنید. درب های تک پنلی در خانه هایی که سبک تلفیقی و اسپانیایی دارند مناسب است. درب های دو پنلی در خانه هایی به سبک فرانسوی و تلفیقی مناسب هستند. در اکثر سبک های معماری نوع سه پنلی نیز مناسب می باشد که به صورت رنگ شده و یا با روکش چوبی که معمولاً درخت بلوط است تولید می شوند، این درب ها زیبا و با کیفیت اند و برای خانه های سنتی و کلاسیک مناسب هستند. درب چهار پنلی نیز در معماری کلاسیک بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

درب پنج پنلی که در نوع توخالی و یا توپر عرضه می شود کاربرد زیادی دارند. رایج ترین نوع این درب ها شش پنلی است که به صورت تو پر و توخالی عرضه می شود. در انواع ضد حریق اگر بیرون از ساختمان آتش سوزی رخ دهد مانع از ورود آن به خانه خواهد شد و هم چنین در مواردی که آتش سوزی در خانه است از گسترش آن به بیرون از خانه ممانعت می کند. استفاده از چوب در اکثر وسایل خانه باعث زیبایی بیشتر می شود و انتخابی مناسب برای دکوراسیونی شیک می باشد. دقت کنید که دربی را انتخاب کنید که با سایر وسایل خانه هماهنگ باشد تا جذابیت منزل تان بیشتر شود.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک در چوبی جدید مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد