خرید اقساطی لبه چسبان

0

خرید اقساطی لبه چسبان برای کارگاه های چوب و MDF بسیار خوب است. ویژگی های مختلف این دستگاه بر قیمت خرید اقساطی لبه چسبان بسیار موثر است.

خرید اقساطی لبه چسبان

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید دستگاه لبه چسبان چیست و چه کارایی دارد؟ اکثر کسانی که می خواهند کارهای چوبی آنها تمیز و با دوام باشد از دستگاه لبه چسبان استفاده می کنند. خرید اقساطی لبه چسبان در کارگاه های چوب، نئوپان و MDF به این منظور انجام می شود که بعد از برش چوب یا نئوپان کناره های قطعه برش داده شده برای افزایش طول عمر و زیبایی بیشتر با نواری از جنس پلیمر پوشانده می شود.

عملیات مربوط به چسباندن این نوار پلیمری در کنارهای قطعه های چوب توسط دستگاه لبه چسبان انجام می شود. خرید اقساطی لبه چسبان نه تنها به خریدار ها فشار مالی زیادی را وارد نمی کند بلکه می تواند تا حدود زیادی با زیباسازی کار آنها باعث افزایش و جلب نظر مشتری ها شود.

مقاومت سازی صفحات با خرید اقساطی لبه چسبان

خرید اقساطی لبه چسبان تنها به دلیل افزایش زیبایی و شکیل بودن قطعات چوب انجام نمی شود. بلکه موارد دیگری مانند افزایش مقاومت صفحات چوبی هم در نظر گرفته شده است. همانطور که می دانید صفحات نئوپان و چوب بعد از برش به راحتی در معرض آب و رطوبت قرار می گیرند که این مسئله می تواند به سرعت این قطعات و حتی رنگی که بر روی آنها استفاده شده است را نابود کند.

همچنین چوب و نوپانی که معمولا دارای لبه هستند برای مصارف خانگی و محیط های کار به شدت دردسر ساز هستند. خرید اقساطی لبه چسبان برای اکثر کارگاه های کوچک می تواند چاره ساز باشد. در خرید اقساطی شما می توانید تنها با صرف هزینه بسیار کم دستگاه مورد نظر خود را به صورت نو و آکبند تهیه کنید.

سیستم کارتریج در دستگاه لبه چسبان

تقریبا پس از ۱۰ سال از ورود سیستم لبه چسبان به ایران این سیستم توسط کشور آلمان به ایران وارد شده است. قیمتی که برای این دستگاه در خرید اقساطی لبه چسبان در نظر گرفته شده است با خرید نقدی آن تفاوت چندانی ندارد. یکی از مزیت های اصلی استفاده از این دستگاه این است که میزان پرتاب چسب برای چسباندن لبه ها در نظر گرفته شده است در نتیجه از هدر رفته چسب جلوگیری می شود.

همچنین اگر قصد تعویض رنگ چسب را داشته باشید خرید اقساطی لبه چسبان کارتریجی کار را برای شما ساده کرده است معمولا شما برای تمامی چوب ها نمی توانید از یک رنگ چسب استفاده کنید. برای گرم شدن چسب در مخزن این دستگاه تنها به ۳۰ تا ۴۰ دقیقه زمان نیاز دارید پس خرید این دستگاه برای کارگاه ها یا حتی کارخانه های چوب می تواند بسیار مفید باشد و در وقت و هزینه آنها صرفه جویی بسیار زیادی می کند. همچنین نظافت این دستگاه بسیار راحت است و برای کاربری آن نیاز به تکنسین یا فرد متخصص نمی باشد.

خرید اینترنتی لبه چسبان

اگر قصد خرید اقساطی لبه چسبان را دارید بهتر است که در ابتدا راهنمای خرید لبه چسبان را مطالعه کنید. مزایای که خرید اینترنتی این دستگاه برای شما دارد بی شمار هستند. مهم ترین مزیت برای خرید اینترنتی صرفه جویی در وقت کاری شما بدون خرید حضوری می باشد.

البته خرید اقساطی لبه چسبان به صورت اینترنتی ساده تر است زیرا ممکن است کارخانه های ساخت این دستگاه در شهر شما نباشند و شما برای خرید مجبور شوید مسافت زیادی را طی کنید. برای خرید اینترنتی این دستگاه تمامی مدل ها با جزئیات در صفحه اینترنتی فروشگاه ها و کارخانه های سازنده ذکر شده اند. شما می توانید با استفاده از گزینه خرید آنلاین تنها با پرداخت مبلغ جزئی برای هزینه حمل و نقل این دستگاه را به سرعت تحویل بگیرید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک خرید اقساطی لبه چسبان مراجعه کنید.

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد