انواع مبل

0

انواع مبل بسیار گسترده می باشد که شما به راحتی با مراجعه به سایت های معتبر می توانید انواع مبل را مشاهده و در نهایت به صورت اینترنتی خریداری کنید.

آشنایی با نحوه خرید اینترنتی انواع مبل

یکی از وسایل مهم و کاربردی در منزل و یا ادارات مبلمان می باشد که باید در هنگام خرید مبل به فضا و ابعاد اتاق توجه نمود. ما در ادامه درباره انواع مبل، طریقه خرید مبل و کیفیت آنها توضیحاتی را ارائه خواهیم کرد تا در هنگام خرید مبلمان بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

انواع مبل

مبلمان ها در طرح ها و مدل های مختلفی در بازار موجود می باشند که در ذیل به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد:

۱_ مبل های سکشنال یا چند بخشی که از چند بخش مختلف تشکیل شده است که نحوه قرارگیری آنها متناسب با فضای اتاق می باشد.

۲_ مبل مدل لاوسن که به دلیل راحتی آن، بسیار پرطرفدار است.

۳_ ماز دیگر انواع مبل است که می توان به مدل قرن ۲۱ اشاره کرد که این سبک برای اتاق های انتظار در مطب ها و یا ادارات مناسب می باشد.

۴_ مبل مدل انگلیسی

۵_ مبل مدل بریج واتر

۶_ مدل مبلی با نام کوهان شتری که بیشتر بخش های آن از قبیل دسته ها، پایه ها و تاج مبل از چوب می باشد که جلوه خاصی به مبل خواهد بخشید.

۷_ مبلمان شزلون نوع متفاوتی از انواع مبل می باشد که طراحی نامتقارن اما زیبا و خاص دارد.

۸_ مبل هایی با قابلیت تبدیل شدن به تخت خواب نیز نوع جدید و کارآمدی از انواع مبل هستند که برای فضاهای کوچک مانند آپارتمان ها بسیار مناسب می باشد.

۹_ مبلمان سلطنتی

۱۰_ مبل کلاسیک

انواع مبلمان بیش از ۷۰ مدل می باشد که ما به اختصار تنها به تعدادی از آنها اشاره نمودیم.

خرید اینترنتی انواع مبل

به منظور شما می توانید به سایت های معتبر مراجعه کنید و نمونه های مختلفی از انواع مبل را مشاهده نمایید. در بخش راهنمای خرید انواع مبل در سایت، مشخصات کاملی از انواع و مدل های مبل از قبیل، جنس و نوع چوب به کار برده شده در مبل، رنگ بندی، سایز مبل، جنس رویه های به کار برده شده و قیمت تمام شده کار ذکر شده است که شما پس از مشاهده تمامی موارد نام برده شده و انتخاب آن، می توانید مبلمان مورد نظر خود را سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن آن را درب منزل و یا محل کار خود تحویل بگیرید. با خرید اینترنتی می توانید تا حد زیادی در زمان خود صرفه جویی نمایید.

خرید اقساطی انواع مبل

قیمت نهایی مبل مورد نظر شما بر اساس کیفیت، مدل و نوع چوب آن مشخص خواهد شد که هنگام خرید اقساطی از سایت ما می توانید فرم مرتبط با خرید اقساطی را تکمیل نمایید که پس از آن با وارد کردن شماره تماس خود، پشتیبانی فروش با شما تماس می گیرد و مابقی توضیحات لازم را ارائه خواهد داد. توجه داشته باشید که با خرید اینترنتی به صورت اقساط دیگر نیازی به داشتن چک و یا تلاش برای پیدا کردن ضامن نخواهد بود. قطعا با توجه به تغییرات اخیر بازار قدرت خرید مردم به صورت نقدی کاهش پیدا کرده است که خرید اقساطی آنلاین، می تواند در این زمینه بسیار کارآمد باشد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک انواع مبل مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد