انواع مبل راحتی

0

در خرید انواع مبل راحتی یه خانه و دکوراسیون آن توجه کنید. انواع مبل راحتی دارای ویژگی ها و طرح های مختلفی است که راحت تر می توانید انتخاب نمایید.

انواع مبل راحتی و نحوه خرید آن

مبلمان امروزه  به یکی از وسایل ضروری خانه ها تبدیل شده است. شرکت های مختلف مبل سازی انواع مبل راحتی را تولید نموده اند. با مراجعه به مبل فروشی ها تنوع زیادی از مبل را مشاهده می نمایید که انتخاب را سخت می کند . اما شما باید با توجه به نوع منزل و دکوراسیون آن، مبل خود را انتخاب نمایید. برای آشنایی با انواع مبل راحتی با این مقاله همراه شوید.

مبل راحتی و انواع مبل راحتی

مبل راحتی همانگونه که از نام آن پیدا است بسیار راحت  می باشد و به همین دلیل بسیاری از افراد از این نوع مبل در قسمت هایی از منزل  استفاده می کنند. از ویژگی های مبل راحتی ، نشیمن هایی راحت و دسته های پهن و بالشتی و ارتفاع کم است. ویژگی اصلی این نوع مبل راحتی آن است که آن را از سایر مبل های دیگر متمایز می کند. مبل راحتی بسیار منعطف است و تمام اعضای خانواده می توانند از آن استفاده نمایند. با اینکه این نوع مبل بیشتر مورد علاقه جوانان است اما بسیاری از خانواده ها در قسمت اتاق نشیمن از آن استفاده می کنند. هزینه تهیه و تعمیر این نوع مبل بسیار پایین است و برای اقتصاد خانواده ها بسیار با صرفه است.

انواع مبل راحتی

مبل ها به طور کلی به ۳ دسته مبل استیل یا همان سلطنتی، مبل کلاسیک و مبل راحتی تقسیم می شوند. در ذیل برخی از سبک های مبل راحتی و انواع مبل راحتی  آمده است.

مبل سبک بریج واتر: این مدل بسیار زیبا و خاص است. دسته های آن به سمت عقب کشیده شده است و با شیبی به سمت تاج میرود .

مبل مدل انگلیسی: این مبل دارای دسته های کوتاه و پشتی های بلند است و بسیار راحت و زیبا می باشد.

مبل های تخت خواب شود: این مدل مبل دارای ساختاری رسمی است که به تخت خواب نیز تبدیل می شود.

مبل سبک لاوست: این مبل راحتی دونفره است و فلسفه طراحی آن این است که زن و شوهرها کنار هم بنشیند و محبت میان آنها زیاد شود.

مبل راحتی برقی: این مبل ها برای تماشای تلویزیون بسیار مناسب هستند و معمولا به یک ماساژور مجهز هستند که راحتی آن را چند برابر می کند.

مبل سبک لاوسن: راحتی این مبل به دلیل کوسن های بلند و مرتفع آن است که نشستن در آن احساس راحتی خاصی به شما می دهد.

مبل ال: این مبل به دلیل شکل ال مانندی که دارد به راحتی در کنج یا گوشه خانه جا می شود و به دلیل راحتی بسیار زیاد آن امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

اندازه مبلمان راحتی

انواع مبل راحتی دارای اندازه های گوناگون است اما یک استاندارد برای همه اندازه مبل های راحتی وجود دارد. اول اینکه بالش های نشیمن این نوع مبل دارای طول و عرض ۷۰ سانتی متر است و دارای ارتفاع ۲۰ الی ۳۵ سانتی متر است. دوم اینکه  بالش های نشیمن مبل های راحتی به صورت پیوسته و جدا برای این نوع مبل ساخته می شود. اندازه دسته های این مبل نیز متغیر است اما به طور کلی بین ۱۵ الی ۳۵ سانتی متر می باشد. قسمت نشیمن این نوع مبل به راحتی جدا می شود و قابل تعویض و شستشو است.

راهنمای خرید انواع مبل راحتی

شما می توانید برای خرید انواع مبلمان راحتی به فروشگاه های مبلمان در سراسر کشور مراجعه نمایید و مبل مورد نظر خود را خریداری کنید اما با خرید اینترنتی انواع مبل راحتی از سایت ما، به راحتی می توانید طرح و مدل انواع مبل راحتی را مشاهده نمایید و مبل مورد نظر خود را سفارش دهید و آن را درب منزل تحویل بگیرید که علاوه بر صرفه جویی در وقت، می توانید از مزایای خرید اینترنتی مبل راحتی نیز بهره مند شوید. با خرید اینترنتی مبل راحتی از سایت ما ، یک خرید عالی را تجربه کنید.

شما عزیزان جهت دیدن محصولات با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ ویا به لینک انواع مبل راحتی مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد