آیا بخارشور مبل را تمیز می کند؟

0

سوال این مقاله این است که، آیا بخارشور مبل راتمیز می کند؟همراه با آموزش استفاده از بخارشور جواب این سوال را خواهید دانست که آیا بخارشور مبل راتمیز می کند؟

آیا بخارشور مبل را تمیز می کند؟

استفاده از بخارشور کار شستشوی مبلمان خانگی و اداری را خیلی راحت کرده است. اما سوال این است که آیا بخارشور مبل راتمیز می کند؟ در این مقاله سعی داریم به این سوال پاسخ دهیم که آیا بخارشور مبل راتمیز می کند؟ و نیز روش تمیز کردن مبل را توضیح دهیم.

مزایای استفاده از بخارشور

بخار تولید شده توسط یک بخارشور به شما این امکان را می‌دهد که بدون استفاده از مواد شیمیایی، مبل خود را کاملا تمیز و پاک کنید. همچنین بخار با دمای بالا خاک سطحی را بلند می‌ کند و رنگ‌ های اصلی را روشن می‌ سازد. بخارشورها با انواعی از سری های تمیز کننده تهیه می‌شوند. از سری توصیه‌ شده توسط سازنده بخارشور استفاده کنید. برای پاسخ دادن به این سوال که آیا بخارشور مبل راتمیز می کند؟ ادامه مقاله را بخوانید.

مراحل استفاده از بخارشور و آموزش تمیز کردن مبل

آیا بخارشور مبل راتمیز می کند؟ پاسخ این سوال مثبت است، اما می توانید به روش زیر خودتان وارد عمل شوید. تمیز کردن مبل با بخارشور کار خیلی پیچیده ای نیست که نتوانید انجام دهید. درب بخارشور را بردارید. محفظه را با آب پر کنید و درپوش را امتحان کنید تا مطمئن شوید که محکم است. شلنگ را که شامل لوله بخار است وصل کنید. اگر وسیله دارای قفل ایمنی باشد، آن را فعال کنید تا بخار به طور تصادفی آزاد نشود. بخارشور را به پریز برق وصل کنید و آن را روشن کنید. بخار را رها کنید تا گرم شود.

مبل را به طور کامل جارو کنید تا تمام گرد و غبار آن تمیز شود. از سری ها استفاده کنید و تمام سطوح را تمیز کنید. تشک های مبل ها را بردارید و تمام سطح آنها را جارو کنید. سطح زیر بالش‌تک های مبل را نیز جارو کنید. اگر امکان داشت با یک پارچه میکروفیبر یک پد تمیز تهیه کنید. قفل ایمنی را روی ماشه بخار قرار دهید. تا زمانی که آب مازاد در لوله خارج شود و تنها بخار خشک تولید شود. پارچه را به تفنگ بخار وصل کنید.

فشار بخار توصیه‌ شده توسط سازنده بخارشور را انتخاب کنید. بخار را رها کنید و به آرامی یک قسمت کوچک و نامحسوس مبل را با دستمال میکروفیبر متصل به دستگاه، تمیز کنید. قفل ایمنی را ببندید. ۱۵ دقیقه صبر کنید و ناحیه‌ای که تمیز کرده‌اید را بررسی کنید. اگر هیچ گونه عوارض جانبی نداشته باشد و از نتیجه راضی بودید، بقیه مبل را نیز به همین روش تمیز کنید.

اقدامات بعد از استفاده از بخارشور

حالا دیگر تا حدودی فهمیده اید که آیا بخارشور مبل راتمیز می کند؟ یا خیر. مبل را تا زمانی که کاملا خشک شود، رها کنید. قبل از خالی کردن آب اضافی از دیگ بخار و جدا کردن شلنگ به بخار اجازه دهید تا خنک شود. میکروفایبر را با آب‌ گرم و پاک‌ کننده بشویید. به طور کامل آنها را تمیز کنید، اما از نرم‌ کننده پارچه به این دلیل که بر توانایی‌ های جذب تاثیر می‌گذارد، استفاده نکنید.

مبل را وقتی که کاملا خشک است جارو کنید. این کار هرگونه کثیفی شل شده توسط بخارشور که با میکروفیبر پاک نشده، را حذف می‌ کند. اگر امکان داشت پنجره اتاقی که در آن از بخارشور استفاده می‌ کنید را باز بگذارید. این کار باعث جلوگیری از ایجاد بخار شدید در اتاق می‌ شود و زمانی که فرآیند تمیز کردن را تکمیل می‌ کنید اجازه می‌ دهد که تهویه به طور کامل صورت گیرد.

توجهات لازم

اگر مبل شما از مخمل یا چرم ساخته شده‌ است، دستورالعمل‌های بخارشور را به دقت بخوانید تا ببینید سازنده آن چه روشی برای این سطوح ظریف که می‌ تواند به راحتی آسیب ببینند، توصیه می‌ کند.

آیا بخارشور مبل راتمیز می کند؟

برای خیلی از افراد این پرسش هنوز وجود دارد که آیا بخارشور مبل راتمیز می کند؟ استفاده از بخارشور جهت شستشو فرایندی تضمین شده است که قطعا نتیجه خواهد داد. بعد از شستشو خود شما می توانید متوجه کیفیت شوید و به این سوال که « آیا بخارشور مبل راتمیز می کند؟» جواب مثبت دهید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک بخارشور مبل مراجعه کنید.

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد