معرفی برندهای تشک

0

معرفی برندهای تشک فرصت بهترین انتخاب را به ما می دهد چرا که با معرفی برندهای تشک تمامی ویژگی ها و مزایای انواع برندها را خواهید دانست

معرفی برندهای معروف تشک ایرانی

تشک ها بر حسب جنس و نوع تفاوت های بسیاری دارند. همچنین برندهای بسیاری برای تشک وجود دارد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند که به توضیح آنها پرداخته ایم. در این مقاله با معرفی برندهای تشک امکان انتخاب مناسب را برای شما فراهم کرده ایم :

معرفی برندهای تشک

امروزه به دلیل استفاده اکثریت مردم از تخت خواب نیاز به تشکی راحت احساس می شود. اولین فکری که به ذهن خواهد رسید برند تشک و انتخاب تشکی مناسب می باشد چرا که ساعات زیادی را در حال خوابیدن هستید و جنس تشک خوب برای خواب امری مهم به حساب می آید. به همین منظور و همچنین برای جلب رضایت مشتری شرکت های زیادی اقدام به تولید تشک کرده اند.

به همین منظور به معرفی برندهای تشک پرداختیم. از برند تشک های خارجی می توان به یاتاک، تارکان، برن، کینگ کویل، ایشبیر، برجیس، تاچ و بسیاری برند دیگر اشاره کرد که این برند تشک ها با این که در ایران جهت خرید وجود دارند اما قیمت بالای آن باعث خرید کمتر از برندهای خارجی شده است. از برند تشک های ایرانی نیز می توان به تشک داتیس، خوشخواب، رویا، رویال، دنلپ، ویستر، تن آسای و بسیاری برندهای معروف دیگر اشاره کرد که به تولید تشک پرداخته اند و سعی در تولید بهترین محصول دارند.

انواع تشک رختخواب

همانطور که در بخش قبل به معرفی برندهای تشک ها پرداختیم علاوه بر تنوع برندی، تنوع جنس و نوع نیز دارند. تشک تنها از یک ابر تشکیل نشده است و ساختار درونی آن باعث سبک بودن و در عین حال راحت و فنری بودن آن شده است. انواع تشک ها را در زیر با توضیح مختصری نام برده ایم :

  • تشک طبی که تشکی کاملا راحت است و ساخته شده از یونولیت است از مزایای این تشک می توان به فواید پزشکی آن اشاره کرد اما این نوع تشک زودتر از بین خواهد رفت.
  • تشک فنری که مورد استقبال بسیاری از مردم نیز قرار گرفته است و قیمتی به مراتب ارزان تر دارد و بخش داخلی تشک را فنر به همراه ابر فرا گرفته که خوابیدن بر روی آن لذت بخش و راحت خواهد بود.
  • تشک طبی فنری که بهترین نوع تشک به حساب می آید و ترکیبی از دو مورد بالا است.

همچنین در بخش بعدی به معرفی برندهای تشک پرداخته ایم:

معرفی برندهای تشک/ خوشخواب

برند تشک خوشخواب یکی از برندهای محبوب و پر فروش در ایران به حساب می آید که یکی از تشک هایی است که در لیست معرفی برندهای تشک قرار گرفته است و توانسته رضایت مشتریان را جلب نماید. با خرید این تشک می توانید به راحتی بر روی این تشک بخوابید و هیچگونه احساس اذیت نخواهید داشت چرا که محصولات این شرکت متناسب با استانداردهای روز دنیا تولید شده است و امتحان خود را پس داده اند.

این شرکت تشک های خود را در انواع تشک طبی و تشک فنری و همچنین محصولی مشترک ارائه داده است تا همگان توانایی استفاده از این برند را داشته باشند. قیمت این محصولات در مقایسه با برندهای خارجی با کیفیت همسان بسیار ارزان تر است در حالی که کیفیت تشک خوشخواب حتی بهتر از برخی برندهای خارجی است. جهت خرید تشک خوشخواب و انتخاب محصول به وب سایت اینترنتی نمایندگی مراجعه کنید و اقدام به خرید نمایید.

معرفی برندهای تشک/ رویا

برند تشک رویا از دیگر شرکت های ایرانی است که افتخارات زیادی در ساخت تشک هایی با قیمت ارزان کسب کرده است و همین امر باعث فروش بیشتر آن نیز شده است. تشک رویا نیز به دلیل قیمت مناسب در لیست معرفی برندهای تشک قرار گرفته است. تشک رویا در انواع و سایزهای مختلف تولید می شوند که خرید به انتخاب مشتری بستگی دارد و به صورت تک نفره و دو نفره عرضه شده است. همچنین شرکت تشک رویا تشک های طبی و تشک های فنری و همچنین تلفیقی از این دو را روانه بازار کرده است.

جنس پارچه و الیاف به کار رفته توسط این شرکت در مقایسه با قیمت بسیار مناسب آن خوب است و این برند تشک را می توان به عنوان یکی از برندهای سرشناس ایران دانست. مسئولین شرکت تشک رویا با راه اندازی وب سایت اینترنتی تمام محصولات را به نمایش گذاشته اند و امکان خرید اینترنتی را برای مشتری فراهم کرده اند که باعث رضایت مشتری و سهولت در انجام کارها شده است.

معرفی برندهای تشک/رویال

برند دیگری نیز که در لیست معرفی برندهای تشک قرار گرفته است تشک رویال است. شرکت تشک رویال سابقه کاری زیادی دارد و با بکارگیری افراد با تجربه و همچنین دستگاه های به روز و مدرن باعث تولید محصولی با کیفیت شده است. تشک رویال از ابتدای فعالیت خود قصد ساخت کالای مرغوب را داشت و تا امروز نیز از هدف خود دست برنداشته است و با تکنولوژی روز پیشرفت روز افزون آن را شاهد هستیم.

تشک های رویال در طرح های شیک و سایزها و انواع مختلف عرضه می شوند که حتما یکی از برندهایی است که مورد توجه بسیاری قرار خواهد گرفت. چنانچه قصد مشاهده و اطلاعات بیشتر درباره برند تشک رویال را دارید می توانید با مراجعه به وب سایت این شرکت تمامی محصولات را با مشخصات و قیمت ذکر شده مشاهده کنید و محصول مقرون به صرفه تر را خریداری نمایید.

معرفی برندهای تشک/ دنلپ

تشک دنلپ نیز در لیست معرفی برندهای تشک قرار گرفته است، چرا که لیست معرفی برندهای تشک چند برند معروف را به توصیف آورده است.  تشک دنلپ به این منظور در لیست معرفی برندهای تشک قرار گرفته است که مرغوبیت و استاندارد بودن آن زبان زد خاص و عام است و حتما استفاده از این تشک بسیار لذت بخش خواهد بود.

تشک دنلپ با ساختاری زیبا و طبی و فنری عرضه می شود که می توان آن را راحت ترین تشک ایرانی نامید چرا که ساخت منحصر به فرد آن باعث استراحت عضلانی کامل می شود و راحتی کامل را روی آن احساس خواهید کرد که می توانید این محصول را با مراجعه به سایت شرکت به صورت اینترنتی نیز خریداری کنید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک تشک مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد