خرید مبلمان سلطنتی

0

خرید مبلمان سلطنتی نمونه مبل سلطنتی به دلیل نوع مدل بیشتر برای مجالس و مهمانی ها استفاده می شود. اگر قصد خرید نمونه مبل سلطنتی ر دارید، مقاله زیر راهنمای خوبی برای شما خواهد.

خرید مبلمان سلطنتی

مبلمان سلطنتی جزء مبل های خاص است و بیشتر کاربرد تزئینی دارد. نمونه مبل سلطنتی برای پذیرایی، مهمانی ها و مجالس استفاده می شود. ولی با این حال کیفیت مبل سلطنتی بسیار مهم است. مبل های سلطنتی که اخیرا با نام مبل استیل شناخته می شوند، از چوب با کیفیت و یک نوع پارچه مبلی براق ساخته می شوند. این نوع مبل ها ظاهری بزرگ دارند و منبت کاری شده هستند.

ویژگی های یک نمونه مبل سلطنتی مناسب

در مبلمان سلطنتی کیفیت چوب به کار رفته در ساخت مبل، نقش بسیار مهمی دارد. یک نمونه مبل سلطنتی، باید کلاف های بسیار مرغوب و با کیفیتی داشته باشد. کلاف مبل تمام قسمت های یک مبل را به یکدیگر وصل می کند و به عبارتی نگهدارنده چارچوب مبل است. بهترین نوع کلاف، کلاف دوبل است.

چوب به کار رفته در کلاف کارایی مبل و طول عمر آن را تعیین می کند. بهترین چوب ها برای ساخت کلاف مبل سلطنتی، چوب راش و چوب گردو هستند. مورد بعدی در ساخت یک مبل سلطنتی، فوم و روکش مبلی به کار رفته در ساخت آن است. فوم های مرغوب از نوع فوم سرد است که بسیار بادوام هستند. این نوع فوم ها تغییر شکل نمی دهند و قابل شستشو هستند.

نکات مهم در هنگام خرید مبل سلطنتی

در هنگام خرید مبلمان باید به نکات بسیاری توجه کرد که در ادامه به آن می پردازیم:

نکته اول متراژ و بزرگی خانه شما می باشد. برای خانه هایی با متراژ کمتر باید مبلمان سلطنتی کوچکتری انتخاب کنید. در خانه هایی که پذیرایی بزرگ تری دارند می توان نمونه مبل سلطنتی متوسط استفاده کرد. نمونه مبل سلطنتی بسیار بزرگ بیشتر برای پذیرایی های بالای ۱۵۰ متر و خانه های دوبلکس استفاده می شود.

نکته دوم نوع چیدمان مبل است. در هنگام چیدن مبل سلطنتی، اگر مبل را در کنار پرده پذیرایی بچینید بسیار شکیل تر می شود. اگر نمی پسندید که مبل در کنار پرده پذیرایی باشد، یک تابلوی بزرگ و یا یک مجسمه زیبا، چیدمان خانه شما را بسیار زیبا می کند.

نکته سوم در انتخاب مبل های سلطنتی، رنگ پارچه مبلی می باشد. رنگ مبل سلطنتی باید با رنگ فرش و یا پرده های خانه مطابقت داشته باشد. همچنین رنگ چوب مبل نیز بسیار مهم است.

نکته آخری که باید به آن توجه کنید، نقش منبت کاری روی مبل است. اگر مبل سلطنتی با طرح منبت کاری شلوغ بخرید، باید از فرش های ساده و یا پارچه پرده ای کم نقش و نگار استفاده کنید.

خرید مبل سلطنتی

اگر قصد خرید نمونه مبل سلطنتی را دارید، فروشگاه ما یک پیشنهاد ویژه برای شما دارد. شما می توانید به راحتی خرید اقساطی را در این زمینه انجام دهید. خرید اقساطی مبل سلطنتی یک پیشنهاد ویژه است که در کمتر فروشگاهی به شما پیشنهاد می شود.

علاوه بر این پیشنهاد، ما یک سوپرایز دیگر نیز برای شما داریم، شما می توانید در خانه و با اینترنت خرید کنید. خرید اینترنتی مبل سلطنتی به شما این امکان را می دهد که در سایت رنگ ها و طرح های مختلف نمونه مبل سلطنتی را ببینید، مدل و رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید و نمونه مبل سلطنتی خود را سفارش دهید. فروشگاه ما به شما کمک می کند که بهترین انتخاب را داشته باشید و با اطمینان خاطر و به صورت اینترنتی یا اقساطی، مبلمان سلطنتی مورد نظر خود را با کیفیت بالا بخرید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک خرید مبلمان سلطنتی مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد