پارتیشن MDF

0

پارتیشن MDF یکی از روش های استفاده بهینه از فضای داخل شرکت و منازل است. پارتیشن MDF دو نوع تک جداره و دو جداره دارد که با توجه به موارد نیاز استفاده می شود

پارتیشن MDF و انواع آن و خرید انواع پارتیشن MDF

پارتیشن MDF راه مناسبی برای تفکیک فضا در محیط و دکوراسیون داخلی منازل، شرکت ها و اداره جات است. برای خرید پارتیشن MDF می توان هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری اقدام نمود. مشتری می تواند با در اختیار داشتن ابعاد درست فضایی که می خواهد در آن از پارتیشن MDF استفاده کند، سفارش مناسب ترین نوع آن را داده و از آن در محیط مورد نظر خود استفاده کند.

پارتیشن MDF

پارتیشن MDF تشکیل شده از دیواره پر کننده و فریم دور پارتیشن است که از جنس ام دی اف باشد. یکی از نکات مهمی که می بایست در خریداری پارتیشن MDF به آن دقت نمود مونتاژ و دمونتاژ راحت پارتیشن های اداری و خانگی است.

در دکوراسیون داخلی پارتیشن بندی اهمیت بسیاری دارد بخصوص در ادارات، منازل مسکونی و شرکت های دولتی یا خصوصی که پارتیشن MDF موجب بهره برداری مناسب از فضای موجود در این مکان ها می شود. علاوه بر این موضوع استفاده از پارتیشن محیط داخلی را زیباتر می کند؛ بنابراین می توان با اندازه گیری درست ابعاد موجود و انتخاب مناسب ترین پارتیشن MDF از فضای خانه یا شرکت استفاده بهینه برد.

قیمت پارتیشن ام دی اف

برای خرید پارتیشن به دلیل تنوع زیادی که در طرح های مختلف پارتیشن ها وجود دارد قیمت ها نیز متنوع اند. به عنوان مثال پارتیشن به دو دسته پارتیشن تک جداره و دوجداره تقسیم می شوند که همان طور که مشخص است پارتیشن MDF دوجداره از استحکام و عایق قوی تری برخوردار است.

به طور کلی می توان از طریق خرید اینترنتی پارتیشن از راهنمای خرید پارتیشن که در سایت های اینترنتی موجود است استفاده نمود و یا به صورت حضوری و از شرکت های معتبر فروش پارتیشن MDF اقدام به خرید نمود. با توجه به لیست های موجود در سایت های اینترنتی قیمت پارتیشن های با توجه به انواع آن از هر متر مربع حدودا ۷۰ هزار تومان تا حدود ۷۰۰ هزار تومان متغیر است که بر حسب نیاز می توان خریداری، نصب و استفاده نمود.

پارتیشن ام دی اف تک جداره و دو جداره

پارتیشن تک جداره از فرم و شیشه ای تشکیل شده که ابعاد جداره ها با توجه به نیاز مشتریان می تواند متفاوت باشد.در این نوع پارتیشن ارتفاع بیشتر درب سبب بهتر جای گرفتن قفل و سایر تجهیزات ایمن برای پارتیشن خواهد شد. علاوه بر این بر اساس نیاز مشتری امکان حک کردن لوگوی اختصاری نیز وجود دارد. مزیت پارتیشن تک جداره ارزان و سبک بودن و خاصیت جابجایی راحت آن است و عیب آن در عایق نبودن آن است به صورتی که حرارت و صدا در پارتیشن تک جداره عبور می کند.

بر خلاف پارتیشن تک جداره، پارتیشن دوجداره عایق بسیار خوبی در برابر صدا و حرارت است به دلیل این که در این نوع پارتیشن عموما از شیشه های دوجداره استفاده می شود که بسته به درخواست مشتری می توان از نوع مات آن استفاده نمود.

این نوع پارتیشن نیز با توجه به ابعادی که مشتری در نظر دارد قابل پیاده سازی است و معمولا در همه ابعاد نیز ساخته می شود.

در پارتیشن دوجداره استفاده از پرده کرکره ای مابین پنجره ها متداول است. شیشه ها در دو طرف پرده کرکره قرار می گیرند که باعث جلوگیری از نفوذ گرد و غبار بر روی پرده ها می شوند.

شما عزیزان جهت دیدن محصولات با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ ویا به لینک پارتیشن MDF مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد