قیمت تیغ اره

0

قیمت تیغ اره ثابت نیست، انواع مختلفی از اره ها با کاربردهای متفاوتی وجود دارند، همچنین برند تیغ اره نیز در تعیین قیمت تیغ اره بسیار موثر است.

قیمت تیغ اره و راهنمای خرید آن

در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در مورد تیغ اره، راهنمای خرید آن و قیمت تیغ اره بپردازیم اگر به دنبال خرید تیغه اره هستید و می خواهید از قیمت تیغ اره آگاهی داشته باشید و مناسب ترین تیغه اره را خریداری کنید در این مقاله همراه ما باشید از آنجا که تیغه اره انواع مختلفی دارد قیمت تیغ اره نیز متفاوت خواهد بود.

تیغه اره یکی از مهم ترین اجزای انواع اره ها از جمله برقی و دستی محسوب می شود که از طریق آن قطعه کار به دو نیم تقسیم می شود که در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد.

تیغ اره و انواع آن

تیغه اره که در اصطلاح به آن تیغ اره نیز گفته می شود دارای انواع مختلفی است از جمله انواع تیغه اره می توانیم به دیسکی، الماسه، سنگبری، فولادبر، چاقویی، خشکه بر، دستی، تخت کمانی؛ لنگ و… اشاره کنیم.

به همین دلیل است که قیمت تیغ اره ثابت نیست. در اکثر اره های برقی، از تیغ مدور بهره گرفته می شود. دندانه های انواع تیغ های اره به صورت نامتقارن است و از آن ها می توان در یک جهت برای برش استفاده کرد. به طور کلی از سوهان اره تیزکنی برای تیز کردن لبه آن ها بهره گرفته می شود.

کاربرد تیغ اره

هیچ اره ای بدون داشتن تیغ نمی تواند کار برش را انجام دهد در هرجایی که از اره استفاده شود به طور قطع از تیغ اره نیز بهره گرفته می شود، از آنجا که اره ها در انواع مختلفی از جمله عمود بر برقی، گرد برقی، مویی و باغبانی وجود دارند و برای کاربردهای متنوع استفاده می شود نوع تیغه ای که استفاده می شود نیز متفاوت است.

از جمله کاربردهای تیغه اره می توانیم برای برش چوب، آهن و ام دی اف اشاره کنیم. تیغه هایی که وجود دارند باید متناسب با کاربرد اره ها باشند برای مثال اره هایی که برای برش چوب و ام دی اف استفاده می شود از آن ها نمی توان برای برش آهن و موارد دیگر استفاده کرد.

قیمت تیغ اره

قیمت تیغ اره ثابت نیست، همان طور که گفته شد انواع مختلفی از تیغ های اره وجود دارد و قیمت تیغ اره در انواع مختلف متفاوت است، همچنین تیغ اره توسط برندها و شرکت های مختلف خارجی و داخلی تولید می شود که قیمت تیغ اره از این لحاظ نیز متفاوت خواهد بود.

راهنمای خرید تیغ اره

اگر به دنبال خرید اینترنتی تیغ اره هستید، بهتر است که پیش از خرید تیغ اره در مورد آن اطلاعاتی را بدست آورید. در ابتدا باید قطعه کار مورد نظر خود و مشخصات آن را در نظر بگیرد، قطعه می تواند چوبی، ام دی اف، ساده، روکش دار، چند لایه، ملامینه، روکش فلز، سنگ و … باشد که باید با توجه به آن تیغ اره مورد نظر تهیه شود. علاوه بر آن باید مشخصات فنی تیغ اره نیز در نظر گرفته شود که از جمله آن می توانیم به قطر شفت، سرعت فید ماشین و چرخش اسپیندل و ابعاد صفحه ای که برای برش مورد استفاده قرار می گیرند، اشاره کنیم.

در هنگام خرید تیغ اره باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که برخی از تیغ ها برای شرایط خاصی و برای قطعه های خاص مورد استفاده قرار می گیرند، برخی از تیغ های اره نیز به صورت عمومی تر کاربرد دارند و از آن ها برای برش ترکیبی می توان استفاده کرد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک قیمت تیغ اره مراجعه کنید

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد