ساخت و طراحی خانه چوبی

0

ساخت و طراحی خانه چوبی دیگر مثل گذشته یک رویا نیست و با پیشرفت علم و امکانات شما می توانید به راحتی برای ساخت و طراحی خانه چوبی خود دست به کار شوید.

ساخت و طراحی خانه چوبی

از قدیمی ترین رویاها و آرزوهای انسان نسل جدید چه در ایران چه در بقیه دنیا طراحی خانه چوبی و در ادامه، ساخت خانه چوبی مورد نظر و دلخواه خودشان بوده است. در اروپا این سبک از ساختمان بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و بسیاری از بناهای لوکس و امروزی از طریق ساخت خانه چوبی به وجود می آیند.

یکی از علل محبوبیت این خانه ها مزایای چوب به عنوان ماده اصلی به کار رفته در این ساختمان ها است. این ویژگی تا جایی شگفت انگیزند که در سراسر اروپا و ایران محبوبیت بسیار زیادی دارند و دسترسی به آن هم بسیار راحت شده است و امکان سفارش آنلاین ساخت خونه چوبی برای همه فراهم است.

مزایای ساخت خانه چوبی

استفاده از چوب به عنوان ماده اصلی برای ساخت و طراحی خانه چوبی باعث سبک شدن کل بنا و مقاوم سازی آن در برابر زلزله می شود؛ همچنین این متریال دارای عمر طولانی و دوام خوبی می باشد.

از ویژگی های دیگر ساخت خانه چوبی سرعت خوب ساخت و بازگشت سریع سرمایه است؛ تا این حد که اگر زمان برای شما خیلی مهم است سراغ سفارش خانه چوبی پیش ساخت بروید و در کمترین زمان صاحب یکی از این خانه ها شوید. زیبایی ظاهری، سازگاری با محیط زیست، کاهش مصرف انرژی و عایق بندی مناسب و کاهش اثر منفی امواج روی انسان از دیگر مزایای ساخت خانه چوبی می باشند.

هزینه ساخت و طراحی خانه چوبی

عموما تصور غلطی مبنی بر هزینه بسیار زیاد ساخت و طراحی خانه وجود دارد؛ در صورتی که این باور بسیار اشتباه است. هزینه ساخت و طراحی خانه چوبی تقریبا برابر با ساختن یک ساختمان عادی در ایران و با مصالح موجود در بازار می باشد. پس دیگر نگران هزینه ساخت و نگهداری خانه چوبی رویایی خود نباشید.

چوب مورد استفاده در ساخت خانه چوبی

با توجه به رنگ مورد نظر شما برای طراحی داخلی و خارجی خانه چوبی دلخواه؛ از چوب های مختلفی برای طراحی خانه چوبی شما استفاده می شود. مثلا اگر رنگ تیره برای طراحی داخلی مد نظر شما است از چوب های بلوط، گردو و رزوود استفاده می شود و یا اگر رنگ های روشن مد نظر شما باشد از چوب هایی مثل افرا و نراد برای ساخت خانه چوبی شما استفاده می شود.

یکی از علل محبوبیت این خانه ها مزایای چوب به عنوان ماده اصلی به کار رفته در این ساختمان ها است. این ویژگی تا جایی شگفت انگیزند و بعد از ساخت از رنگ های ضد آب و یا عایق های نانو استفاده کرد که استفاده از این موارد متناسب با آب و هوای محل زندگی شما تعیین می شود. علاوه بر تمام این ها برای طراحی خانه چوبی خود چه داخل و چه خارج می توانید از رنگ های دکوراتیو در طیف های رنگی مختلفی بهره ببرید.

طراحی خانه چوبی به سلیقه خود

اول از همه باید متراژ دلخواه و مناسب برای ساخت خانه چوبی خود را تعیین کنید. بعد از این مرحله می توانید به طراحی داخلی چیدمان و جزییات با کمک سازنده و یا سایت سفارش دهنده بپردازید. در این گام هرچقدر می خواهید جزییات را کم و زیاد کنید و تغییرات را اعمال کنید؛ زیرا تنها در این مرحله است که دست شما برای ایجاد تغییر و تجدید نظر برای طراحی داخلی و خارجی و متریال و موارد دیگر در طراحی خانه چوبی خودتان باز است و پس از وارد شدن به مرحله ساخت محدودیت هایی اعمال می شود.

همانطور که در این مقاله توضیح دادیم رویای داشتن یک خانه چوبی به راحتی قابل دسترس است و شما می توانید به طور کامل سلیقه خود را در ساخت خانه چوبی  اعمال کنید؛ همچنین امکانات لازم در کشور ما برای سفارش هرچه بهتر و سریعتر این خانه ها فراهم شده است تا جایی که امکان سفارش آنلاین ساخت خونه چوبی و سفارش خانه چوبی پیش ساخت نیز فراهم است.

تصویر

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد