ده مبلمان عجیب و فانتزی

0

ده مبلمان عجیب و فانتزی

ده مبلمان عجیب و فانتزی : نوآوری در طراحی دکوراسیون خانه همیشه مورد توجه بوده است. دکوراسیون شگفت‌انگیز خانه همیشه به این معنی نیست که شما باید از وسایل مدرن یا کلاسیک استفاده کنید.

بلکه استفاده از مبلمان‌های عجیب و فانتزی دکوراسیون خانه شما را متفاوت از دیگر خانه‌ها می‌کند و باعث می‌شود از مبلمان‌های تکراری و کسل کننده فاصله بگیرید. مبلمان‌های عجیب و فانتزی بسیاری در طرح‌ها و مدل‌های متنوع از هنرمندان معروف وجود دارد. در ادامه به چند نمونه از این مبل‌های خاص اشاره می‌کنیم با ما همراه باشید.

۱-صندلی غیرمعمول اثری از Anton Björsingthat

در بسیاری از نقاط خانه دیوارهای بدون استفاده‌ای وجود دارند که برای تزئین آنها نیاز به یک دکوراسیون خاص است. با استفاده از این مدل صندلی شما می‌توانید لبه‌های خالی اتاق خود را پرکنید. این صندلی توسط Anton Björsingthat طراحی شده و از دو صندلی متصل‌به‌هم که از یک پایه و یک تکیه‌گاه به هم متصل شده‌اند تشکیل می‌شود.

۲-طراحی صندلی شیشه‌ای طرحی از Vedat Ulgen

ده مبلمان عجیب و فانتزی : تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که بر روی کاکتوس بنشینید؟ ما در اینجا صندلی شیشه‌ای داریم که در زیر آن یک کاکتوس کوچک قرار داده شده است البته شما می‌توانید در زیر صندلی هر چیزی که دوست دارید قرار دهید. این صندلی توسط Vedat Ulgen طراحی شده است و از ورق‌های آکریلیک شفاف ضخیم ساخته شده است. شکل هندسی این صندلی، به آن یک ساختار محکم و بادوام می‌دهد.

۳-مبلمان خاص طرحی از Benjamin Rollins Caldwell

این مبلمان بسیار زیبا و منحصربه‌فرد توسط بنجامین رولینس کالدول طراحی شده است. طراحی این مبلمان با استفاده از لوله‌های پلاستیکی است که به شکل زیبایی در کنار هم قرار داده شده ­­اند. استفاده از این مبلمان کاملاً شگفت انگیز و فوق‌العاده است محیط را بسیار جذاب و متفاوت می‌کند.

۴-طراحی صندلی معلق چرخشی اثری از Iwona Kosicka

ده مبلمان عجیب و فانتزی : آیا تصور می‌کنید صندلی‌ها باید همیشه روی پایه‌های خود بایستند؟ یک صندلی می‌تواند از سقف به حالت معلق درآید. این صندلی چرخشی و سرگرم کننده توسط ایوانا کوسیکا از جنس چوب طبیعی ساخته شده و مناسب با دکوراسیون‌های مدرن و یا کلاسیک هست. مطمئنا نشستن بر روی چنین صندلی بسیار لذت بخش است اما کاربری آن با صندلی هایی که ما به آنها عادت داریم بسیار متفاوت است.

۵-طراحی صندلی گهواره‌ای خانواده طرحی از Hal Taylor

در هر خانه‌ای که زندگی می‌کنیم چه بزرگ وچه کوچک می‌توانیم برای آسایش خود و خانواده‌مان با استفاده از صندلی‌های گهواره‌ای خانه را به محیط دوست داشتنی‌ تبدیل کنیم. این صندلی‌ها توسط هال تیلور، برای ایجاد خاطرات زیبا در کنار فرزندان و یا نوه‌هایتان طراحی شده است. این مدل صندلی شامل دو صندلی اضافی است که بچه‌ها می‌توانند بر روی آن بنشینند و در کنار شما باشند.

۶-صندلی گهواره‌ای سازگار با محیط زیست اثری از PlastiKetic

این صندلی توسط PlastiKetic طراحی و ساخته شده است. یک صندلی گهواره‌ای زیبا که سازگار با محیط زیست می‌باشد و از بطری‌های پلاستیکی بازیافتی نصب شده بر روی قاب چوبی ساخته شده است. از این مدل صندلی می توان در فضای داخل یا خارج از خانه استفاده کردو در صورت بروز مشکل برای هر یک از بطری‌ها، به‌راحتی بطری را می شود تعویض کرد.

۷-طراحی صندلی منحصر به فرد با استفاده از نخ‌های ابریشم اثری از Asa Karner

ده مبلمان عجیب و فانتزی : این ایده طراحی بسیار زیبا و سازگار با محیط زیست اثری از اسا کارنر است که در نمایشگاه مبلمان استکهلم به نمایش گذاشته است. این صندلی از نخ‌های ابریشم ساخته شده که به دور چوب‌های بلوط پیچیده شده‌اند. پیچیدگی این نخ‌ها باعث جذابیت بسیار بالای این اثر شده است. هدف کارنر از ساخت این صندلی ترکیب طراحی مدرن و صنایع دستی است.

۸-صندلی توخالی شگفت انگیز اثری از Judson Beaumont

اگر شما به دنبال یک صندلی زیبا و منحصر به فرد و چند منظوره هستید صندلی‌های تو خالی برای شما پیشنهاد خوبی است. این صندلی توسط طراح کانادایی به نام جود سون بومنت، به‌عنوان یک صندلی منحصر به فرد با فضای تو خالی برای جاسازی وسایل طراحی شده است. طراحی این صندلی با هر دکوراسیونی سازگار است.

این اثر خاص و هنرمندانه است و طبیعی است که هر دوستدار کتابی دلش بخواهد یکی از این صندلی ها داشته باشد.

۹-مبل شگفت انگیزه چند منظوره طرحی از Barcelonan Jordi Canudas

در اینجا یک مبلمان استثنایی و چند منظوره را به شما معرفی می‌کنیم که توسط Barcelonan Jordi Canudas طراحی شده است و بخشی از مجموعه طراحی Die Neue Sammlun در مونیخ آلمان است. این مبلمان خلاقانه، زیبا و مدرن هم به‌صورت دیوار تقسیم کننده کاربرد دارد و هم به‌صورت مبل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

۱۰-میز صندلی متفاوت اثری از Livia Rossi and Gianluca

ده مبلمان عجیب و فانتزی : آیا شما تا به حال مشکل قرار دادن گیاهان را در خانه خود داشته‌اید؟ با طراحی این صندلی خاص و منحصر به ­فرد شما می‌توانید گیاهان را در کنار خود داشته باشید.

این مبلمان زیبا، متفاوت و چند منظوره Etta نام دارد که توسط طراحان ایتالیایی لیویا رسی و جیانلوکا طراحی شده است. هدف طراحان از ساخت این میز صندلی قرار دادن گیاهان در فضای داخلی می‌باشد. این صندلی از طراحی مدولار برخوردار است که به سلیقه خود می‌توانید ساختار آن را تغییر دهید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد