دستگاه دور کن نوین چوب

0

دستگاه دور کن نوین چوب از جمله تجهیزات ضروری در کارگاه های نجاری است. دستگاه دور کن نوین چوب انواع مختلفی دارد که در موارد متفاوت مورد استفاده قرار می گیرد.

راهنمای خرید انواع دستگاه دور کن نوین چوب

دورکن یکی از پیشرفته ترین تجهیزات لازم در نجاری ها و کارگاه های صنایع چوب بوده است. دستگاه دور کن نوین چوب یکی از بهترین و با کیفیت ترین انواع این دستگاه بوده که در شرکت نوین چوب به بهترین نحو ممکن تولید شده و از طریق سایت های اینترنتی در اختیار مشتریان در سراسر کشور قرار گرفته است.

دستگاه دور کن نوین چوب

یکی از دستگاه های مورد نیاز در کارگاه نجاری دستگاه دور کن بوده که جهت برش دقیق و سریع قطعات چوبی از این دستگاه استفاده می‌شود. در حال حاضر می توان گفت دستگاه دور کن پرکاربردترین دستگاه برش به حساب می آید که در بین شرکت‌های تولید کننده این دستگاه، شرکت نوین چوب جزو موفق ترین تولیدکنندگان بوده که توانسته این دستگاه را با بهترین کیفیت و استهلاک پایین تولید کند. دستگاه دور کن نوین چوب به طور کلی از اجزایی چون موتور اصلی، ریل دستگاه، گونیای پشت اره، میز پشت گونیا، گیره های نگهدارنده ورق، میز برش جلو و گونیای وسط ریل تشکیل شده است.

توجه داشته باشید که این دستگاه از لحاظ کیفیت و کارایی به قدری در سطح بالا قرار دارد که مشاهده می شود در حال حاضر بسیاری از مشتریان به خرید این برند دستگاه روی آورده اند. این دستگاه اروپایی می‌تواند برای برش تمامی صنایع چوب و ام دی اف مناسب باشد. و در سریع ترین زمان ممکن قطعات مورد نظر شما را در اندازه های دقیق برش دهد.

دستگاه دور کن نوین چوب او ای وی

نوین چوب با تولید انواع مختلف دستگاه دورکن توانسته تقریباً نیاز تمامی مشتریان را برطرف کرده و موجب شده است که افراد زیادی به خرید این دستگاه اقدام کنند. دور کن ام وی ای یکی از مناسبترین و بهترین انواع دستگاه دور کن نوین چوب بوده که از لحاظ کیفیت و کارایی در مناسب ترین رده قرار دارد. توجه داشته باشید که دستگاه دور کن نوین چوب در سه سایز متفاوت در بازار موجود بوده که این امر موجب شده است صاحبان صنعت بتوانند به راحتی نوع مورد نظر خود را خریداری کنند.

این دستگاه دارای سیستم ریلی واگنی بوده و عرض ریل آن ۴۳۵ می‌باشد. گونیای پشت اره این دستگاه دور کن نوین چوب به صورت اتوماتیک کار کرده و تنظیم زاویه تیغه ها و تنظیم ارتفاع آن نیز به صورت برقی و با استفاده از نمایشگر دیجیتال صورت می گیرد. توجه داشته باشید که اگر نیاز به دقت بیشتر و راحتی کار داشته باشید می توانید نوع نمایشگر دیجیتالی گوشواره ها و زاویه تلسکوپی این دستگاه دور کن را سفارش داده و به بهترین نحوه قطعات را برش دهید.

دستگاه دور کن خدماتی نوین چوب

دستگاه دور کن نوین چوب خدماتی همانطور که از اسمش پیداست جهت امور خدماتی بسیار کارایی داشته که به دلیل کیفیت بالای آن صاحبان صنعت ام دی اف از خرید آن استقبال چشمگیری کرده اند. توجه داشته باشید که تنظیم زاویه تیغه های این دستگاه به صورت دستی بود اما ارتفاع تیغه آن به صورت برقی تنظیم می شود.

برای تغییر دور تیغه اصلی این دستگاه دور کن نوین چوب می توانید با یک اهرم این عملیات را انجام دهید همچنین این دستگاه مجهز به یک سیستم روغن کاری مرکزی بوده که موجب سهولت کار با آن می شود.

دستگاه دور کن کارگاهی نوین چوب

یکی دیگر از انواع دستگاه دور کن نوین چوب، دور کن کارگاهی بوده که خرید و فروش آن در بازار رونق چشمگیری دارد. قیمت دستگاه دور کن کارگاهی نوین چوب بسیار مناسب بوده که موجب رضایت خاطر تمامی مشتریان شده است.

این دستگاه در سه مدل متفاوت در بازار عرضه می شود که تنظیم زاویه تیغه ها و ارتفاع آن به صورت دستی صورت می‌گیرد. این دستگاه دور کن دارای ریل آلیاژ سخت بوده که در برابر خط و خش مقاومت بالایی دارد همچنین دور کن کارگاهی مجهز به گونیای فارسی بر بوده که بر روی ریل دستگاه نصب شده و موجب برش قطعات خاص می شود. در هنگام کار با این دستگاه می توانید جهت حرکت ریل از دستگیره مخصوص کار آن استفاده نمایید.

خرید اینترنتی دستگاه دور کن نوین چوب

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و اینترنتی شدن کارها شاهد رونق خرید و فروش اینترنتی در سراسر دنیا و کشور ایران بوده ایم که این امر موجب شده است محصولات زیادی وارد فروشگاه‌های مجازی شده تا مشتریان بتوانند در کمترین زمان ممکن آن را سفارش دهند.

دستگاه دور کن نوین چوب جز آن دسته از دستگاه های چوب بری بوده که در حال حاضر خرید و فروش آن از طریق سایت های اینترنتی معتبر امکان پذیر می باشد. مشتریان می توانند جهت تهیه این دستگاه بدون نیاز به خارج شدن از منزل از طریق فروشگاه‌های مجازی دستگاه مورد نظر خود را انتخاب کرده  و پس از ۲ الی ۳ روز کاری آن را در سراسر ایران تحویل بگیرند. نکته مهم در مورد خرید دستگاه دور کن نوین چوب به صورت اینترنتی ارسال رایگان به تمام نقاط کشور می باشد همچنین قیمت این دستگاه در سایت اینترنتی به دلیل حذف واسطه ها و دلالان بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

[lightbox thumb=”https://decokadeh.com/wp-content/uploads/2018/12/359.jpg”]

راهنمای خرید دستگاه دور کن نوین چوب

همانطور که در این مقاله ذکر شد دستگاه دور کن نوین چوب دارای انواع مختلف و متعددی بوده که شاید شما هم در هنگام خرید این محصول با مشکل مواجه شوید از این رو پیشنهاد می شود جهت خرید بهترین نوع این دستگاه به سایتهای اینترنتی مراجعه کرده و از مشاورانی که در این سایت به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمت هستند کمک بگیرید و اطلاعات جامعی درباره انواع دستگاه دور کن نوین، قیمت دستگاه دور کن نوین چوب و همچنین نحوه خرید دستگاه دور کن نوین چوب کسب نمایید.

توجه داشته باشید که استفاده از این راهنمایی ها به صورت کاملا رایگان انجام می شود که می‌توانید پس از انتخاب دستگاه دور کن نوین چوب مورد نظر آن را از طریق همین سایت ها سفارش داده و با کمترین قیمت آن را تحویل بگیرید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک دستگاه دور کن نوین چوب مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد