خرید ورق ام دی اف ملامینه

0

برای خرید ورق ام دی اف ملامینه از طریق سایت و اینترنتی می توانید اقدام کنید. با خرید ورق ام دی اف ملامینه از سایت آن را درکوتاه ترین زمان دریافت خواهید کرد

اطلاعاتی درباره خرید ورق ام دی اف ملامینه

خرید ورق ام دی اف ملامینه به دلیل کاربردهای فراوانی که این روکش دارد با استقبال روبرو شده است. انواع روکش ملامینه مغز خارجی و مغز ایرانی در سایت وجود دارد و بدین گونه برای خرید ورق ام دی اف ملامینه به راحتی می توانید اقدام کنید. در هنگام خرید ورق ام دی اف ملامینه به قیمت هر یک توجه کنید و مورد مناسب خود را خریداری کنید. در این مقاله نیز به بررسی اطلاعاتی درباره نحوه خرید ورق ام دی اف ملامینه خواهیم پرداخت.

خرید ورق ام دی اف ملامینه

ورق ام دی اف ملامینه ابعاد مختلفی دارد که هر یک ضخامت و قیمت مختلفی دارند. در هنگام خرید ورق ام دی اف ملامینه باید به نیاز و بودجه خود دقت کنید و مورد مناسب خود را خریداری نمایید. کارشناسان ما آماده هستند تا در رابطه با خرید و ابعاد هر یک از ورق های ام دی اف ملامینه راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهند. ضخامت روکش های ملامینه از ۰.۳۵- تا ۰.۲۵ میلی متر متغیر است و چسب ام دی اف را شامل می شود. در انواع ملامینه های نرم که قرار است به حالت رول درست شوند این ضخامت کمتر خواهد بود. ابعاد این نوع روکش ها که بسیار پرکاربرد نیز هستند ۱.۸۳*۳.۶۶ ، ۳.۶۶*۲.۱۰ و  ۱.۸۳*۲.۴۴ خواهد بود.

کاربردهای ورق ام دی اف ملامینه

از جمله دلایلی که استقبال از خرید ورق ام دی اف ملامینه بسیار زیاد است و به روکش های دیگر ترجیح داده می شود، مقاومت بالای آن در برابر عواملی چون حرارت، رطوبت، سایش و آب است و برای موارد مختلف تزیینی استفاده خواهند شد. از این روکش ها برای انواع مبلمان منزل، اداری و مبلمان بچه استفاده می شوند. از ام دی اف ملامینه در پارتیشن، لوازم اتاق خواب، بدنه کابینت، درب ها، تخت خواب و موارد بسیار دیگری می توان استفاده کرد.

این روکش ها به صورت نوار لبه چسبان نیز تولید می شوند تا برای چسباندن به سطوح مختلف مناسب باشند. قیمت این روکش ها با توجه به ضخامت و ابعاد در سایت مشخص شده است. کار با این نوع روکش نسبت به موارد دیگر راحت تر است و بسیاری از کارخانجات خط تولید آن را راه انداخته اند. این روکش را با روش پرس های طبقه ای باستیل کوتاه و یا روکش زنی پیوسته به ام دی اف می چسبانند. این روش ها تخصصی است و به سرمایه بالایی احتیاج دارد تا بتوان ابعاد مختلف آن را عرضه کرد. تنوع محصولات ام دی اف به دلیل داشتن این روکش بسیار بالا می رود و برای اینکه سطوح آن را صاف کنند اقدام به سنباده زنی می کنند. دو طرف ام دی اف برای چسباندن این روکش گرمای برابر دریافت می کند تا تاب برندارد.

راهنمای خرید ورق ام دی اف ملامینه

برای خرید ورق ام دی اف ملامینه از طریق سایت و اینترنت می توانید اقدام کنید و این گونه در زمان کمی محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. ابعاد و ضخامت هر یک از انواع روکش ملامینه روی ام دی اف در سایت مشخص شده است تا برای خرید آنها مشکلی نداشته باشید و اطلاعات لازم را درباره هر یک داشته باشید. با خرید اقساطی ورق ام دی اف ملامینه آن را در کوتاه ترین زمان دریافت خواهید کرد. در صورت نیاز به راهنمایی درباره خرید اینترنتی ورق ام دی اف ملامینه از کارشناسان ما می توانید بهره مند شوید و سوالات خود را بپرسید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد