خانه خود را بر اساس ماه تولد خود بچینید 

0

خانه خود را بر اساس ماه تولد خود بچینید

خانه خود را بر اساس ماه تولد خود بچینید  : آیا از محیط های تکراری خسته شده اید؟ آیا خانه تان کسل کننده شده است؟چقدر خود را دوست دارید؟ با یک طراحی خاص، با یک  طراحی منحصر به فرد با توجه به ماه تولدتان با یک بازنگری و کمی تغییرات کمی هیجان به وجود آورید، پس با ما باشید با یک سبک زندگی جدید….

مهر (برج میزان) نماد ماه تولد ترازو

مهر ماهی ها اجتماعی، معاشرتی و دوست دار زیبایی هستند. آنها از هر چیزی که  مشغول و سرگرم شان کند خوششان می آید. پس با توجه به این خصوصیات اخلاقیشان باید کنجی از خانه شان را به خود اختصاص دهند و با تزئینات زیبای آن فضا، و با سرگرمی هایی که به آن ها علاقه دارند خود را مشغول کنند.

مهرماهی ها هر چند در کنار خانواده  بسیار خوشحال هستند ولی برای خلوت خود نیز اهمیت زیادی قائلند و به همچین فضایی نیاز دارند. مهر ماهی ها عاشق عتیقه هستند و از تماشای این وسایل لذت می برند، پس چه خوب است گوشه از خانه خود را به این وسایل اختصاص دهند. این افراد دوست دار رنگ آبی هستند و استفاده از این رنگ در خانه مهر ماهی ها به آنها ارامش میدهد.

آبان (برج عقرب) نماد ماه تولد عقرب

خانه خود را بر اساس ماه تولد خود بچینید : آبان ماهی ها افرادی قاطع، پرشور و حرارت و اهل هیجان هستند. این افراد با توجه به نماد ماه تولدشان که عقرب است در خانه شان فضای های دنج و مرموز زیاد می توانند ایجاد کنند و با نورپردازی های زیبا شور و هیجان را به خانه خود بیاورند. اما باید به این نکته توجه کنند که چیدمان خانه را خیلی شلوغ نکنند.

با توجه به اینکه  متولدین این ماه دوست دار رنگ قرمز تیره و آلبالویی هستند. استفاده از وسایلی با این رنگ، و حتی رنگ آمیزی دیوارها با این رنگ می تواند حالشان را خوب کند. آبان ماهی ها افرادی هستند که به عوامل اسرار آمیز و پنهان علاقه زیادی دارند و این خصوصیات آنها باعث می شود وسایلی با بافت مرموز و پیچیده  در گوشه گوشه خانه شان ببینیم.

آذر (برج قوس) نماد ماه تولد کماندار

آذر ماهی ها افرادی بی غل و غش، مهربان، خوش بین و خونگرم و شاد هستند. خونگرمی و شاد بودن آذر ماهی ها نشان از عنصر وجودشان آتش است. دوست دارند گرما به خانه شان راه پیدا کند. عاشق نور خورشید هستند و تابش نور خورشید به داخل خانه آنها دارای ارزش بسیار است.

آذر ماهی ها سفر را یکی از ارکان مهم زندگیشان قرار می دهند. و همین امر باعث می شودگوشه، گوشه خانه شان را با یادگاری هایی از سفرهای خود تزیین کنند. متولدین این ماه به رنگ ارغوانی سیر علاقه بسیار دارند. استفاده از این رنگ آمیزی حال آنها را خوب می کند.آذر ماهی ها دوست دار طبیعت هستند و گوشه ای از فضای خانه خود را به پرورش گل و گیاه اختصاص میدهند.

دی (برج جدی) نماد ماه تولد بز

دی ماهی ها معمولا ریاست طلبد، آن ها بلندپرواز و دور اندیش و با حوصله هستند. مدیرانی مصمم که به همین دلیل خانه آنها را خیلی پر تزئینات و رنگی نمی بینیم. بیتشر تمایل به رنگ های خنثی و تیره و قهوه ای دارند و در رنگ آمیزی خانه آنها از این رنگ ها استفاده می شود.

متولدین این ماه علاقه بسیار زیاد به خانه و خانواده دارند، پس گوشه ای از خانه شان را باید برای دور همی های خانوادگی در نظر بگیرند.عاشق دکوراسیونی از وسایل عتیقه و آنتیک، چوبی و سنگهای تزئینی هستند،  که در گوشه گوشه خانه شان این وسایل به چشم می خورد.

بهمن (برج دلو) نماد ماه تولد آبگیر

خانه خود را بر اساس ماه تولد خود بچینید : خانه خود را بر اساس ماه تولد خود بچینید : متولدین ماه بهمن افرادی اجتماعی، خونسرد، دارای آرامش و ثابت قدم هستند. بهمن ماهی ها دوست دارند رها باشند، از اسارت بیزار هستند به همین دلیل به فضاهای باز و، وسیع  علاقه زیادی دارند تا بتوانند به راحتی در آن فضا حرکت کنند. متولدین این ماه از وسایلی که دست و پاگیر باشد بیزار هستند.

چون آنها باید بتوانند به راحتی در خانه خود حرکت کنند، و به همین دلیل از نگهداری وسایل دکوری اضافه درخانه خودداری می کنند. بهمن ماهی ها از تنهایی دوری میکنند، پس باید فضایی در خانه خود ایجاد کنند که برای دور همی های دوستانه و خانوادگی مناسب باشد، تکمیل کننده این فضا می تواند رنگ های ملایم باشد که حس و حال بهمن ماهی ها را خوب می کند. عاشق رنگ، آبی فیروزه ای هستند و استفاده از این رنگ در خانه و دکوراسیون خانه شان خالی از لطف نیست.

اسفند (برج حوت) نماد ماه تولد ماهی

خانه خود را بر اساس ماه تولد خود بچینید : اسفند ماهی ها افرادی خلاق، مبتکر، دارای قدرت، تخیل قوی، رئوف و قوی هستند. متولدین اسفند گاهی اوقات دوست دارند در عالم و رویای خود فرو بروند و از همه کناره گیری کنند.

پس همین خصوصیات آنها باعث می شود که گوشه ای خلوت و آرام با یک صندلی راحت با کوسن های نرم و زیبا برای خود به وجود آورند، تا در خلوت خود فرو روند و خستگی روزانه خود را از تن دور کنند. اسفندی ها عاشق سفر و طبیعت هستند. می توانند با زدن چند ساعت به دیوار، به زمان کشورهای دیگر خود را در کشورهایی که دوست دارند تصور کنند.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد