تیغ اره چکشی

0

تیغ اره چکشی که به آن تیغ اره عمود بر هم گفته می شود، برای استفاده در اره کاربرد دارد. تیغ اره چکشی یک تیغ فلزی است که بصورت دندانه دندانه می باشد.

آشنایی با تیغ اره چکشی و خرید آن

در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در مورد تیغ اره چکشی بپردازیم اگر به دنبال خرید تیغ اره هستید و یا می خواهید در مورد آن اطلاعاتی را بدست آورید در این مقاله همراه ما باشید، تیغ های اره چکشی از انواع تیغ های اره می باشند که به منظور برش قطعه کار از آن ها استفاده می شود، تیغه های اره چکش خود به انواع مختلفی تقسیم می شود که در ابعاد و جنس های متفاوتی هستند پیش از خرید تیغ اره بهتر است که در مورد آن اطلاعاتی را بدست آورید.

اره چکشی

پیش از پرداختن به تیغ اره چکشی، لازم است که اشاره مختصری به اره چکشی شود که تیغه اره چکشی در آن استفاده می شود. اره که به آن اره عمود بر دستی نیز گفته می شود از انواع اره ها است که از آن برای برش قطعه های گوناگون از جمله چوب، نئوپان، فیبر، پلاستیک، آهن، آلومینیوم و … استفاده می شود.

یکی از نکاتی که در استفاده از اره باید به آن توجه شود این است که پیش از شروع برش از سالم بودن آن اطمینان حاصل فرمایید و توجه داشته باشید که تیغه اره  تیز باشد و محکم در محل خود قرار گرفته باشد با توجه به قطعه ای که برای برش استفاده می کنید. می توانید تیغ متناسب با آن را نیز انتخاب کنید.

تیغ اره چکشی

تیغ اره که به آن تیغ اره عمود بر هم گفته می شود، برای استفاده در اره و یا عمود بر کاربرد دارد. تیغ اره یک تیغ فلزی است که بصورت دندانه دندانه می باشد که با توجه به نوع قطعه ای که برش داده می شود فاصله آن ها نیز متفاوت است. تیغه اره چکشی در چهار نوع وجود دارد که می توانیم به انواع تیغ اره عمود بر چوب، عمود بر آهن، عمود بر ام دی اف و تیغ عمود بر آلومینیوم اشاره کنیم با توجه به کاربردی که تیغ اره دارد طول آن نیز متفاوت خواهد بود.

عمر تیغ اره چکشی

یکی از سوالاتی که هنگام خرید تیغ اره پرسیده می شود این است که عمر تیغ اره چکشی چقدر است؟ دو عاملی که در تعیین عمر تیغه اره چکشی مهم هست یکی نوع قطعه کاری است که برای برش انتخاب می شود و دیگری هم به نحوه استفاده از دستگاه وابسته است.

به منظور بالا بردن عمر تیغه اره بهتر است که پس از حدود یک ساعت استفاده از دستگاه تیغه را تعویض کنید، دقت داشته باشید که فشار بیش از حدی را به دستگاه وارد نکنید چرا که موجب کاهش عمر تیغ اره خواهد شد. طریقه نصب تیغه اره چکشی را هم می توانید با توجه به راهنمایی هایی که در کاتالوگ وجود دارد یاد بگیرید.

 خرید تیغ اره چکشی

خرید اینترنتی تیغ اره را در کم ترین زمان ممکن می توانید از سایت ما انجام دهید به منظور صرفه جویی در وقت و هزینه شما، ما فروش تیغه اره را در سایت خود قرار داده ایم.

نکته ای که تحت راهنمای خرید تیغ اره می توانیم بگوییم این است که تیغه اره در انواع مختلفی وجود دارد که شما در ابتدا باید نوع قطعه کاری را که برش روی آن انجام خواهد شد را در نظر بگیرید و سپس با توجه به آن خرید تیغه اره چکشی را انجام دهید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینکتیغ اره چکشی مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد