تیغ اره چاقویی

0

تیغ اره چاقویی در انواع مختلف و تا قطر ۶۵ سانتی متر و توسط ماشین آلات پیشرفته ای ساخته می شود. خرید تیغ اره چاقویی به صورت اینترنتی امکان پذیر شده است.

اطلاعاتی درباره تیغ اره چاقویی

تیغ اره چاقویی در انواع و طرح های متنوعی ارائه می شود و از آن برای برش های مختلفی استفاده می شود. با این تیغ اره می توان روی لاستیک، پشم شیشه، چرم، نان، فوم، کاغذ، ابر، پارچه و دیگر موارد از این قبیل برش ایجاد کرد. در این مقاله نیز به بررسی اطلاعاتی درباره کاربردهای تیغ اره چاقویی و نحوه خرید آن ها خواهیم پرداخت تا اطلاعات کامل تری درباره این وسیله داشته باشید.

تیغ اره چاقویی

کاربردهای وسیع تیغ اره چاقویی در صنایع مختلف مواد آزبستی، کاغذ و مواد سلولزی، پارچه و الیاف، لاستیک، مواد غذایی، بخش های صنعتی مختلف و … آن را به وسیله ای پرکاربرد تبدیل کرده است. با توجه به این که جنس قطعه کار چیست و برش چگونه باید باشد از فولادهای مختلفی برای تولید آن استفاده می شود. این فولادها شامل (HSS-DM05-1.3343)، (TR 70- 1.2604) و (CV- 1.2235) می باشند و قابلیت رسیدن به سختی HRC از ۶۵-۴۵ را دارند. فروش آن به شیوه اینترنتی فراهم شده است تا اگر کسی تمایل به خرید آن دارد به راحتی آن را دریافت و استفاده کند.

خصوصیات تیغ اره چاقویی

تیغه های چاقویی در انواع مختلف و تا قطر ۶۵ سانتی متر و توسط ماشین آلات پیشرفته ای ساخته می شود که تحت نظارت کارشناسان آلمانی نیز می باشد. این تیغ اره انواع مختلفی چون لبه شیاردار و لبه پیوسته دارد که در صنایع مختلف استفاده خواهند شد.

برخی از این تیغ اره ها برای برش نان مناسب هستند که جنس بدنه و دندانه آنها از استیل ضد زنگ است و برای افزایش انعطاف و استحکام روی آنها عملیات حرارتی انجام شده است و برای برش سریع و با کیفیت نان، دارای دندانه هایی هستند. در انواع دیگر آن هم که برای برش های پارچه، منسوجات، چرم و فوم، رول دستمال کاغذی و … استفاده می شود نیز عملیات حرارتی روی آنها صورت گرفته است تا به استحکام لازم برسند و انعطاف بهتری داشته باشند. با توجه به هدفی که از استفاده آن دارید قادر به خرید هر یک از انواع آن خواهید بود.

راهنمای خرید تیغ اره چاقویی

خرید تیغ اره چاقویی به صورت اینترنتی امکان پذیر شده است و با خرید اینترنتی تیغ اره چاقویی آن را در زمان کمی درب منزل تحویل خواهید گرفت و این گونه در وقت و هزینه تان صرفه جویی خواهد شد. با خرید اینترنتی دیگر لازم نیست به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کنید و محصول را بعد از ثبت آنلاین به صورت پستی تحویل خواهید گرفت. قیمت محصولات مختلف تیغ اره چاقویی در سایت مشخص شده است و جنس آنها ذکر شده است.

توضیحاتی در کنار هر محصول وجود دارد تا با اطلاعات کافی برای خرید آنها اقدام کنید. در صورت نیاز به هر گونه راهنمایی برای خرید و استفاده از این محصول کارشناسان ما آماده پاسخگویی هستند و از طریق شماره تماس هایی که در سایت ذکر شده است قادر به تماس با آنها خواهید بود. فروش اینترنتی ما باعث می شود که محصول با کیفیت و اصل را خریداری خواهید کرد که از فولادهای درجه یک و دستگاه هایی پیشرفته برای تولید آنها استفاده شده است. قیمت تیغ اره چاقویی بسیار مناسب است و رضایت مشتری را در فروش آن در نظر گرفته ایم. تضمین کیفیت و قیمت آن سبب استقبال زیاد از خرید این محصول شده است.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک تیغ اره چاقویی مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد