تیغ اره عمود بر mdf

0

تیغ اره عمود بر mdf از جنس های مختلف مانند فولاد ساخته می شود. در ساخت تیغ اره عمود بر mdf تعداد دندانه ها و ظرافت و زوایا مهم هستند.

آشنایی با تیغه های عمود بر mdf

چوب و mdf توسط ابزارهای مختلفی پرداخت می شوند. یکی از ابزارهای کاربردی تیغ اره عمود بر mdf است. ام دی اف یکی از فرآورده های چوبی است که به روش خشک تولید می گردد. ام دی اف تخته فیبر با چگالی یا سختی متوسط است. این محصول به دلایل مختلف بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. ورق های mdf در اندازه های مختلف در اختیار سازندگان قرار می گیرد و آن ها به وسیله ابزارهای مختلفی مانند تیغ اره عمود بر mdf اندازه های مورد نیاز خود را به دست می آورند.

اره عمود بر

یکی از مهم ترین ابزارها برای برش های صاف و منحنی اره عمود بر است. در اره عمود بر موتور باعث به حرکت در آمدن تیغه به صورت بالا و پایین می شود. نوع موتور و تیغه مشخص می کند اره برای چه نوع چوب و چه برشی مناسب است. اره عمود بر معمولا برای کارهایی با ضخامت کم استفاده می شود.

تیغه عمود بر

بعد از موتور مهم ترین قسمت در اره های عمود بر قسمت تیغه است. نحوه اتصال تمامی تیغه ها به اره یکسان است. مواردی که باعث ایجاد تفاوت در کارکرد تیغه ها می شوند شامل جنس تیغ، تعداد و شکل دندانه ها، سختی یا نرمی تیغه و توانایی برش مواد مختلف هستند.

انواع تیغه عمود بر

تیغه های عمود بر با توجه به جنس و نحوه ساخت و سایر ویژگی ها برای کاربردهای مختلفی ساخته می شوند. تیغه های عمود بر فولاد کربنی برای برش چوب های نرم، پلاستیک و لمینیت به کار برده می شود. تیغه های عمود بر از جنس فولاد سخت برای برش فلزات غیرآهنی مانند آلومینیوم استفاده می شود. تیغه های دو فلزی برای برش فلزات آهنی و جسم های سخت به کار می رود. همچنین تیغه های عمود بر تنگستن کاربید برای برش فایبرگلاس، ورقه های سخت و ورقه های پوشش داده شده استفاده می گردد

تیغ اره عمود بر mdf

تیغ اره عمود بر mdf به دلیل سرعت، سهولت در کار و انعطاف پذیری بالا بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. این تیغه با کم ترین میزان صدمه به سطح، mdf را برش می زند. تعداد دندانه ها، جنس و زوایای تیغه به گونه ای طراحی و ساخته می شود که بهترین عملکرد برای برش mdf را داشته باشد.

جنس تیغ اره عمود بر mdf

ماده سازنده تیغ اره عمود بر mdf باید مرغوب و از استحکام و مقاومت کافی در برابر حرارت حین کار برخوردار باشد. فولاد کربنی یکی از بهترین مواد برای ساخت تیغ اره عمود بر mdf است. در تیغه های عمود بر mdf معمولا آلیاژهایی استفاده می شود که مقاومت تیغه در برابر حرارت ایجاد شده را بالا ببرد. همچنین این تیغه ها توسط روش جوشکاری پرتو الکترون ساخته می شوند.

ویژگی های تیغ اره عمود بر mdf

کیفیت تیغ اره عمود بر mdf به سه ویژگی اصلی وابسته است. قطر تیغه که بر اساس میلی متر اندازه گیری می شود. سایز شافت اره و شکل و هندسه دندانه های تیغه نیز از موارد دیگری هستند که باید مد نظر گرفته شود. شکل و هندسه دندانه های تیغه کاربرد آن را مشخص می کند. زوایای مختلف باعث ایجاد کاربردهای مختلف در تیغه ها می شود. تیغه با دندانه های صاف و چمفر شده مخصوص استفاده برای ام دی اف است.

راهنمای خرید تیغ اره عمود بر mdf

  • به گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات توجه کنید تا پوشش مناسبی برای محصول شما ایجاد کنند.
  • با توجه به نوع کار خود بهترین گزینه ممکن را خریداری و استفاده کنید.
  • از دستگاه ها با دور و توان مناسب استفاده کنید. دستگاه های با دور و توان ۷۵۰ به بالا برای کارهای سنگین مناسب هستند.
  • حتما توجه داشته باشید که دستگاه کلید دیمر داشته باشد. در صورتی که کلید دیمر در دستگاه شما تعبیه نشده باشد دچار مشکل خواهید شد.
  • برای خرید تیغ اره عمود بر mdf به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید یا با خرید اینترنتی تیغ اره عمود بر mdf از اصالت کالا مطمئن شوید و خریدی آسان و راحت داشته باشید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک تیغ اره عمود بر mdf مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد