تیغ اره عمود بر بلند

3

تیغ اره عمود بربلند از وسایل مورد استفاده در نجاری است. تیغ اره عمود بر بلند با استفاده از نیرویگشتاوری که به تیغه منتقل می کند بالا و پایین می رود.

تیغ اره عمود بر بلند

یکی از وسایل ضروری در نجاری تیغ اره عمود بر بلند است. این تیغه با استفاده از نیروی موتور کار می کند و بالا و پایین رفتن آن به وسیله نیروی الکتریکی است.  از تیغ اره عمود بر بلند در برش سطحی چوب یا قسمتی از آن استفاده می شود.

اره عمود  بر به ۲ دسته تقسیم می شود: اره عمود بر صنعتی و اره عمود بر نیمه صنعتی که برای هر کدام از این اره ها تیغه مخصوص به خود  دارند. می توانید تیغ اره عمود بر بلند را به راحتی در سایزهای مختلف از اینترنت خریداری کنید.

ساختار اره عمود بر و کاربرد تیغه آن

اره عمود بر یکی از وسایل حساس و در عین حال بسیار پر کاربرد در صنعت فلزات و چوب است. کار با اره عمود، نسبتا ساده است و نیاز به یادگیری مهارت خاصی ندارد. تیغ اره عمود بر بلند در اره قرار می گیرد و یک حرکت رفت و برگشتی دارد.

 از تیغ اره عمود بر بلند عمدتا در برش سطوح بلند با قطر زیاد استفاده نمی شود بلکه عملکرد اصلی این تیغ برای تخته های چوب یا فلز با ضخامت کم است. این تیغ توانایی برش با زاویه ۴۵ درجه را دارد. البته در برخی از صنایع می توان از اره مویی هم به عنوان جایگزین این اره استفاده کرد. البته طول عمر تیغ اره عمود بر بلند از اره مویی بیشتر است.

راهنمای خرید تیغ اره عمود بر بلند

بعد از موتور دستگاه، تیغ اره مویی عمود بر بلند مهمترین حرف را برای برش می زند. اگر چه انواع مختلفی از این تیغ وجود دارد اما عموما نحوه اتصال آنها به دستگاه یکسان است. البته نوع برند و دوام این تیغ ها با هم متفاوت است. انواع تیغ اره عمود بر بلند یا تیغ اره چکشی بر اساس نوع و جنس قطعه کار خریداری می شوند.

 ما مهمترین قسمت در انتخاب یک تیغ اره چکشی این است که این تیغ برای برش چوب، فلز و ام دی اف کاربرد دارد. تفاوت در انتخاب نوع این تیغ بر اساس تعداد، فرم قرارگیری و دندانه مشخص می شود. هنگام خرید تیغ اره عمود بر بلند باید به نوع کارکرد آن توجه داشته باشید.

به این مسئله توجه کنید که تیغ اره عمود بر بسیار ظریف و شکننده است و از طرفی توسط هیچ قطعه دیگری پشتیبانی نمی شود بنابراین در زمان خرید باید به نوع برند و جنس آن توجه کنید و در نظر داشته باشید که هر گونه فشار غیر متعارف می تواند باعث شکستن این تیغ شود.

خرید اینترنتی تیغ اره عمود بر بلند

برای خرید تیغ اره عمود بر بلند می توانید به اینترنت مراجعه کنید و تمامی مشخصات یک تیغه را ببینید و سپس با آگاهی کامل از نوع آن تیغ مورد نیاز خود را خریداری کنید. گاها بسیاری از این تیغ ها در بازار کمیاب می شوند و شما با مراجعه به اینترنت می توانید به راحتی تعدادی از این تیغه ها را در تعداد کافی خریداری کنید و بدون اتلاف وقت در محل کار خود تحویل بگیرید.

از طرفی با تهیهاین تیغ از طریق اینترنت واسطه ها را از بین می برید و شما می توانید به راحتی اینتیغه را از نمایندگی اصلی آن خریداری کنید بدون اینکه نیاز باشد هزینه اضافی بهواسطه ها پرداخت کنید و در واقع با خرید از اینترنت می توانید یک تخفیف عالی بگیرید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک تیغ اره عمود بربلند مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد